יום שלישי, 21.05.2024 שעה 05:55
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • חמישי, 30/05, 20:30
  • הפועל ב"ש

הסינדרלות מוכנות, אילן טל: כל העיר מדברת על זה

נציגות הליגות הנמוכות בשמינית גמר גביע המדינה חולמות להפוך הערב את היוצרות. מעלות תארח ב-13:00 את הפ' פ"ת, נתניה תפגוש את נצרת עילית ב-18:45

|
מעלות חוגגת. הסינדרלה הגדולה של הגביע (עמית מצפה)
מעלות חוגגת. הסינדרלה הגדולה של הגביע (עמית מצפה)

סינדרלות יש רק באגדות? גם בגביע המדינה בכדורגל. שלב שמינית הגמר ייצא הערב (שלישי) לדרך והנציגות שהעפילו למפעל מהליגות הנמוכות, מתכוונות להיאבק על תואר הסינדרלה התורנית הנחשק.

סבב משחקי שמינית הגמר ייפתח ב-13:00, אז תארח עירוני מעלות מליגה ב' את הפועל פ"ת. מעלות, שהצליחה היכן שקבוצות פאר בכדורגל הישראלי כשלו, תקווה לחולל סנסציה נוספת. אחרי שכבר הדיחה את הכח ר"ג, תנסה הקבוצה הצפונית להדיח קבוצה נוספת מהליגה הלאומית.

חלוץ וקפטן הקבוצה, אילן טל, בטוח ביכולת חבריו להפתיע: "כל תוצאה אפשרית במשחק הזה. אנחנו משחקים בבית ובמגרש שלנו, מה גם שאנחנו קבוצה חזקה. נבוא משוחררים על מנת לנסות ולהפתיע. אין קבוצה שאנחנו לא יכולים לנצח בבית. כל העיר מדברת על המשחק הזה", הוסיף טל. "אם ננצח זו תהיה היסטוריה, קבוצה מליגה ב' שמעפילה לרבע גמר גביע המדינה". מנהל הקבוצה ושוער העבר, גבי בן שמחון, מעריך כי קרוב ל-1,000 אוהדים צפויים להגיע למשחק.

מן העבר השני ניצבת הפועל פ"ת, שהעפילה לשלב הבא לאחר שהדיחה את בני יהודה. אלא שמאז נכנסו חניכיו של ניסן יחזקאל למערבולת שלילית, הכוללת שני הפסדי ליגה ואובדן נקודות חשובות למאבק העלייה לליגת העל. יחזקאל יחסר את גיא משפתי הפצוע, איתי אלקסלסי המוצהב ואורי פסו המורחק. לקראת המפגש אמר המאמן: “מבחינתנו מה שחשוב זה לחזור למסלול הניצחונות, גם אם זה יהיה דרך משחק הגביע. עשינו סוויץ' בראש ואנו מתרכזים רק במעלות. חשוב לנו לנצח ולעבור שלב, היות ואנו מגיעים אחרי שני הפסדי ליגה רצופים", הסביר המאמן.

אוהדי הפועל פ&qout;ת (רדאד ג´בארה)
אוהדי הפועל פ"ת (רדאד ג´בארה)
 

"נצטרך לדעת להרים את השחקנים לקראת המשחק", הוסיף יחזקאל. "אנו סובלים ממכת פציעות קשה ומהרחקות, לכן גם הפעם נופיע בסגל חסר. זה לא תירוץ, זו עובדה. העיקר שנעבור את המשחק בשלום”. בנוגע ליריבה הצנועה אותה תפגוש קבוצתו, אמר: "מעלות זו הגרלה לא קלה, זה מוקש. יהיה משחק קשה מאוד, זו קבוצה שאנחנו לא מכירים וזה בעייתי מבחינת ההכנה הטקטית. למרות זאת, נזכור שזו עדיין קבוצה מליגה ב' מול קבוצה מהליגה הלאומית, אני מאמין שהשחקנים שלי ידעו לעשות את העבודה ונחזור הביתה עם ניצחון”.

נתניה מחפשת ניצחון ראשון על נצרת עילית, שריקי: "סיפור אחר"
ב-18:45 תארח מכבי נתניה את חברתה לליגה הלאומית, הפועל נצרת עילית באצטדיון העירוני. במשחק הליגה האחרון בין השתיים, הצליחה נצרת להקשות על נתניה ולקטוע את רצף הניצחונות של הצהובים עם 1:1. חניכיו של יוסי מזרחי העפילו לשמינית הגמר לאחר 1:3 לא פשוט על הפועל ר"ג בהארכה. בשלב זה נראה כי המוליכה בדרך הבטוחה לליגת העל, מה שמאפשר לה להתפנות למאבקי הגביע, שיכול להיות בונוס מתוק במיוחד בעונה כל כך מוצלחת מבחינת המועדון.

חלוץ הקבוצה עידן שריקי, התייחס למשחק: "גביע זה סיפור אחר, המשחק בבית ואנו רוצים לנצח ולהתקדם ככל שניתן אל עבר השלבים הגבוהים במפעל. נעשה הכל כדי לשמח את הקהל ולעבור את המשוכה הזו. מכבי נתניה זה מועדון גדול, מקומו בשלבים הגבוהים של הגביע. נפגוש קבוצה שעדיין לא ניצחנו השנה, הפעם נקווה לעשות זאת. נחזור לשגרה ביום שישי במטרה לעשות עוד צעד בדרך ליעד העיקרי שלנו העונה, להעפיל לליגת העל", חתם החלוץ.

שריקי דוהר (רדאד ג´בארה)
שריקי דוהר: "מקומה של נתניה בשלבים הגבוהים בגביע" (רדאד ג´בארה)
 

נצרת עילית מצידה, מגיעה למפגש לאחר שניצחה 0:1 את בית"ר תל אביב/רמלה בסיבוב הקודם. חניכיו של אלדד שביט לא מתכוונים לעשות חיים קלים לצהובים מהשרון במטרה להמשיך את הקמפיין המוצלח בגביע. הקשר ירדן כהן התייחס למשחק המסקרן: "למרות שנגיע לנתניה אחרי שני הפסדים רצופים בליגה, ההרגשה טובה. נהיה נחושים, יש לנו רצון גדול לנצח. המשחק מול נתניה יכול להחזיר אותנו לתלם".

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */