העונש שקיבלה מכבי ת"א הוא ביזיון לכדורגל שלנו
יום חמישי, 19.12.2024 שעה 00:34
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
לי נוף

העונש של מכבי הוא ביזיון

דעה: העונש שקיבלו הצהובים הוא הסימפטום לאנשים שמרשים לעצמם להיות מעל הכדורגל. למה צריכים ילדים בבית ספר להיענש בגלל מספר קטן של אוהדים?

העונש שקיבלה מכבי תל אביב הוא לא פחות מביזיון, לכדורגל שלנו, להתאחדות, לכל אחד מאיתנו שמגיע למגרשים או צופה במשחקים בטלויזיה ולכל איש עסקים שאי פעם נגע או יגע בכדורגל החולה שלנו. 

לא סתם בחרתי במושג ״חולה״, העונש שהוציא אתמול בית הדין הוא רק הסימפטום לאנשים שמרשים לעצמם להיות מעל הכדורגל, שמחפשים להמציא את הגלגל על חשבון הספורטיביות. נכון, לרגע אני לא מצדיקה את ההתנהגות של אוהדי מכבי. לזרוק כוסות, להשתמש באלימות מכל סוג שהיא זה דבר שראוי לגינוי ולעונש, אבל, ופה אפנה לדיינים בבית הדין היקרים, המשחק צולם ושודר בשידור ישיר בטלויזיה, למה אי אפשר לבקש ממשטרת ישראל שתמצא את אותם אוהדים ותעשה איתם את הדין? 

הרי למכבי תל אביב יש סביב עשרת אלפים מנויים שמגיעים לבלומפילד, למה אותם אוהדים צריכים להיגרר למשחק רדיוס רחוק שחלקם בכלל ילדים, בלי רישיון שלומדים למחרת בבתי הספר וכל זה בגלל מספר מצומצם של אוהדים שעשו מעשה שלא יעשה? 

ג´ורדי קרויף (עמית מצפה)
ג´ורדי קרויף. תשאלו אותו איך מתמודדים עם אלימות באירופה (עמית מצפה)
 

הגיע הזמן שבית הדין יבחר למצות את הדין עם האוהדים שאיבדו את הראש ונהגו באלימות. עד שיש פה מועדון שמתנהל כמו באירופה בחרתם לבחור בדרך הכי לא אירופאית והכי ״עולם שלישי״ כדי לפתור בעיה. עצה שלי לבית הדין? אם אתם באמת רוצים לפתור את בעיית האלימות, יש בחור בשם ג׳ורדי קרויף, אחד שעבר דבר או שניים בכדורגל העולמי, אחד שמבין קצת בניהול ובכדורגל, אולי תפנו אליו ותשאלו אותו איך מתמודדים עם אלימות בספרד, באנגליה ובהולנד. הוא בטוח יכול לעזור. 

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 55 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 55 תגובות ב-35 דיונים
הוסף תגובה בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
תגובתך נשלחה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
35
צהוב 1010/02/14, 22:43
צודקת
צודקת גברת.
השב   •  10
34
GG08/02/14, 23:10
אוהדת מכבי ת"א
ששונאת את מכבי חיפה כבר ראינו אותך בקורע את הרשת , אוהדת הצלחות.
השב   •  03
33
אשדודי אדום08/02/14, 22:38
ואיפה היית כשהפועל קיבלו עונשים הזויים?
אתחיל בכך שהעונש שקיבלו מקקי הזוי ומטומטם. שהדיינים ימצאו דרך אחרת להעניש, לא לתת עדיפות לאותן קבוצות אורחות.
יחד עם זאת, לא זכור לי שיצא תכה נחרצות במקרה של הפועל, עונש שקיבלו על משהו שאפילו לא הופיע בדו"ח שיפוט!
אז עד שלא תהיי הוגנת, מי את שתצאי נגד ענישה כזו או אחרת
השב   •  01
32
12308/02/14, 19:46
עונש לא ספורטיבי לא רק למכבי
העונש הזה הוא לא ספורטיבי, ולא רק למכבי

חוץ מזה אוהדים שעושים פרובוקציות מהמרפסת שלא יצפו שירחמו עליהם
בלי קשר הם עשו מעשה טיפשי וזה יכל להיגמר הרבה יותר גרוע מבחינתם

הרדיוסים האלה נותנים יתרון ליריבות.
ופיני גרשון אמר ביציע העיתונות דבר נכון

שזה לא פייר שהפועל חיפה תקבל הזדמנות טובה יותר מאשר סכנין או אשדוד לדוגמא

קשה מאוד להוציא נקודות ממכבי בבלומפילד
ואם הפועל חיפה תוציא נקודות באצטדיון אחר, זה לא יהיה פייר כלפי היריבות שלה בטבלה
השב   •  30
31
יורם08/02/14, 19:40
רוצים לתת לבאר שבע אליפות
השב   •  00
30
חושחש הנחש08/02/14, 19:11
העונש הזה הוא המצאה ויצירתיות של הדיין
מה פתאום דיין ממציא עונשים על דעת עצמו?
יש תקנון והתקנון קובע על מה מענישים ובאיזה מדרג. לא על כל התפרעות אוהדים סוגרים קבוצת כדורגל. מזל.
השב   •  00
29
אדום08/02/14, 18:57
כולכם צבועים
הבזיון האמיתי הוא הצביעות שלכם. אני אתחיל בזה שאני אגיד שלדעתי צריך להקל בעונש של מכבי כי אני מסכים שלא הוגן שמספר אנשים יקלקלו לכולם.
הבעיה היא שאתם מספיק צבועים כדי להתלונן רק עכשיו אחרי שהפועל קיבלה עונש יותר חמור (שכלל גם הורדת נקודות בפועל) על התפרעות דומה. למה רק עכשיו את נזכרת? לפחות תגידי שאת אוהדי מכבי בהתחלה אפילו לזה אין לך את היושרה.
השב   •  82
שחר09/02/14, 10:35
אוהד הפועל.
כל המחאה הזו לא התחילה מהכתבים, היא התחילה מהאוהדים.
אם אוהדי הפועל לא עושים שום דבר, אתה מצפה שאחרים יעשו את זה בשבילכם?
השב   •  10
28
עימח08/02/14, 18:30
מסכים איתך בכל מילה!
לא יעשו עם מה שאמרת כלום, זה האינטרס של הדיינים ולא בכבוד שלהם לחזור בהם והם בטח לא יפלו לרגלי הצדק!!
השב   •  00
27
אילן08/02/14, 17:57
להפסיק עם עונשי רדיוס מגוכחים
באנגליה היתה אלימות הרבה יותר גדולה. המחוקקים חוקקו ענשים מחמירים, כולל מאסר בפועל לזמן ארוך ובתי המשפט החלו אכפו את החוקים האלה, וראה איזה פלא, האלימות ירדה בהרבה.
לכל קבוצה בעולם יש את הערסים שלה. צריך לסנן אותם מהמגרשים ולהחזיר את הכדורגל לאוהדים שבאים להנות מספורט תחרותי טוב.
שבת שלום מהנה ובטוח לכל אוהדי הכדורגל
השב   •  20
26
שלומי יציע גימל 10 0 אליפות כוכבית כהן08/02/14, 17:15
עונש קליל מידי לדבר החמור
מאוד הזה שעשו אוהדי המקקים
השב   •  15
adi08/02/14, 18:38
ח
אויאוי
השב   •  20
אשדודי אדום08/02/14, 22:28
לקוף ירוק ומטומטם
ואיזה עונש בדיוק קיבלו חיפה אחרי שכמעט הרגו את אלישע לוי?
הקבוצה שלך נהנית מיחס מועדף, עדיף שלא היית מגיב
השב   •  50
25
שמוליק08/02/14, 17:13
גברת נכבדה
שתי קבוצות קיבלו משחק רדיום אחד על זריקת שקית גרעינים!(ואף עיתונאי או פרשן לא צייץ ולא תקף את ההחלטה.)
אז על התפרעות כזאת במגרש ומרדף אחרי שופט זה עונש מוגזם?
אני מציע לך להרגע,ולא להפנות את ההתאחדות ללמוד מקרוייף מאור הגולה,שללא הכסף הבלתי מוגבל של הבעלים
הוא היה כאחד האדם
השב   •  00
24
אורן08/02/14, 16:26
תותחית
כתבה מעולה.צודקת בכל מילה!!
השב   •  21
23
שוואו אובייקטיווי08/02/14, 15:59
ואיפה ההגנה על הקהל במגרש?
"אוהדי" כדורגל שלא קונים כרטיס, ואפילו מוכרים מושבים מוזלים אצלם על המרפסת והגג.
זורקים חפצים על הקהל האורח שקנה כרטיסים למשחק !
אשדוד היו צריכים לבקש משחק רדיוס בשביל שה"אוהדים" שלהם לא יוכלו יותר לעשות קופה ע"ח המועדון. והמשטרה? ראו רק את התגובה של אוהדי מכבי.
אתם יודעים מה, צריך להחרים את המועדון הזה. שימכרו כרטיסים לקהל שלהם, ושישחקו מול יציעים ריקים. מי צריך את החוויה הזו. ישבו ביציע משפחות עם ילדים, כן, וגם כמה חוליגנים שלא יודעים להבליג, אבל זה מחזה אבסורד. אשדוד יכלו לקנות בכסף מהעיריה רשיון לשים כמה שלטי פרסומת שיסתירו לתושבי השיכונים את המגרש. עד שהם לא עושים את זה, פשוט לא להתקרב לשם. להכות אותם בכיס, ושייתחננו שנבוא.
הם שכחו שהם אלו שצריכים אותנו, לא אנחנו אותם.
מעתה אמור : "מה אני משוגע, ללכת לראות משחק באשדוד, לחטוף אבנים מקהל המרפסות ועוד להיענש?"
השב   •  41
22
גל08/02/14, 15:54
להעניש אישית את המתפרעים, לא את כל הקהל
השב   •  10
21
gery08/02/14, 15:51
לכנס עצה?מי?
לא שמת לב שבית הדין לכדורגל יושבים אנשי שלמינו?! שהשתן עלה להם לראש, ואין להם הבנה בספורט!
השב   •  20
20
שרון עם המטמון08/02/14, 15:43
טעות ענקית שלך.
מדינת ישראל היא לא מדינת חוק אז אן דין ואן דיין
השב   •  00
19
שוואו אובייקטיווי08/02/14, 15:26
די לבכיינות. המבחן למשמעות העונש יהיה במחזור הקרוב, בלוד
שנים אני טוען שצריך לסגור את ביט"ר ירושלים בגלל ההתפרעויות. לא יהיה זה הוגן אם אני קורא למיגור האלימות והחרפת העונשים ועכשיו לבקש לא להעניש את הקבוצה שלי.
אבל, וזה אבל גדול. כוסות מיץ זה לא אבנים, רימוני עשן ורסס, מקלות, פוגרומים ומכות קשות, מבית היוצר של הפועל ת"א ובעיקר ביט"ר ירושלים.
אם רוצים שההתאחדות יילחמו נגד האלימות, צריך להתחיל בנק'' זמן מסויימת. קצת מעליב שמתחילים דוקא בקבוצה שלנו, אבל את המחאה שלנו אנחנו צריכים להתחיל, אם וכאשר בפעם הבאה שהפמיליה מתפרעים, (מחר, כנראה) שוב יעלימו עין. לא יהיו שתי מערכות ענישה נפרדות, אחת לכיס העמוק של מיץ'' ואחת לשאר, פושטי הרגל.
העונשים חייבים להיות מידתיים ושויוניים לכל הליגה. לכל הספורט.
כן, החמירו איתנו בצורה מגוחכת. זה נכון, אבל אנחנו צריכים לקבל את זה בהבנה ובאהבה, כל עוד מדובר בשינוי המתבקש בענישה על התנהגות בלתי ספורטיווית.
מה שיקבע זה השוויוניות, מהרגע שהחליטו שצריך להעלות את רף הענישה.
שלושה משחקי רדיוס ו50 אלף ש"ח? על כמה כוסות מיץ?
קטן עלינו. אבל מעכשיו, זריקת מוטות ברזל על הקוון תחייב הורדת נקודות, אבנים על קהל יריב יחייב הורדת ליגה, פוגרומים יחייבו סגירת מועדונים לשנה ושיתחילו מליגה ב'' בשנת 2016. אחרת באמת מדובר ברדיפת המכביזם ע"י תומכי המועדונים האלימים באמת, בהגדרה. זה כנראה מסריח, אבל בואו ניתן להם צ''אנס להראות שהם באמת החליטו לשנות מהיסוד. השינוי מתבקש. לעשות את השינוי על הגב שלנו? די לבכיינות. נתגבר.
השב   •  10
18
ב08/02/14, 11:16
צודקת. כל בית הדין הזה הוא בזיון
בית הדין וההתאחדות לא מבינים שכל העונשים שפוגעים בקהל פוגעים בכדורגל. אפשר לחשוב שיש לנו בארץ את הכדורגל הכי יפה בעולם, וגם ככה המגרשים חצי ריקים במקרה הטוב ואין לקבוצות כסף מיותר. למה צריך להעניש את הקבוצות לפגוע בכדורגל ולהעניש דווקא את הקהל הטוב שבכל זאת מגיע ?
השב   •  30
17
צבועים08/02/14, 11:14
צביעות
כאשר הפועל קיבלה רדיוס , בגלל קומץ, על דברים פחותים, לא שמענו אותך. אתם רוצים להיות שווים יותר בפני החוק.
השב   •  40
סימן טוב08/02/14, 17:38
העונש הזה יפגע בהפועל ת"א
זה לא עונש רדיוס. זאת העברת ביתיות, וקנס לא להתאחדות אלא לקבוצה היריבה.
אם כתוצאה מהחלפת הביתיות תפסיד מכבי להפועל חיפה - תפגע בעיקר הפועל ת"א. והיא עלולה לאבד את המקום באירופה בשנה הבאה - חשוב על כך!
השב   •  00
16
יוסי08/02/14, 10:55
מכבי ת"א בכדורגל מועדון קטן גם בקנה מידה ישראלי
וזה היחס שהיא מקבלת.
הכסף של גולדהאר אולי יעזור טיפה לקבוצה להתקדם אבל לא מעבר כי ישראל לא מדינה של כדורגל.
השב   •  04
15
עזרא08/02/14, 10:52
עיקרון אחידות הענישה
עקרון אחידות הענישה נגזר מעקרון שוויון הנאשמים בפני החוק.
עקרון אחידות הענישה הוא כלל חשוב הבא למנוע קיום הפלייה בין שווים או דומים, למען עשיית צדק עם נאשמים, ולצורך שמירת אמון הציבור

חבל שאף אחד לא כותב על זה.

בואו ניקח מספר דוגמאות:
טוטו תמוז חוטף קללות ונהימות משחק שלם מאוהדי בית"ר, מבקיע שער ובשמחתו מסמן שקט. הוא מורחק באדום ואחר כך נשפט בבית הדין לעונשים נוספים. כל כתבי הספורט שומרים על שתיקה.
ערן זהבי סופג קללות מאוהדי הפועל מבקיע ומייד מתחיל לסמן באצבע על יריות רצח, אין כרטיס אדום, אין צהוב ואין ענישה. במקום זה מענישים את הפועל. כתבי הספורט לא מפרשנים ושומרים על שתיקה.
שחקן הפועל מאחר לאימון הנבחרת, מקבל הרחקה ממשחק העונה בליגה בשבוע שאחרי.ואם היה שחקן של גנט? הייתם מרחיקים אותו מהליגה הבלגית??
ידין חוטף הרחקה מגוחכת לפני משחק עונה מול חיפה.
בית הדין מבטל עונש לבית"ר לאחר שאוהדי ביתר יושבים מחוץ לבית הדין ומאיימים במכות.
הרשימה ארוכה.אף אחד מכם לא אמר מילה בשבוע שעבר כשהפועל שיחקה במשחק העונה שלה מול בית"ר ברדיוס. לשמחתי זה לא עזר לירושלמים.

חברים אין אחידות ענישה, ואין בית דין בהתאחדות לכדורגל.
הכל קומבינה אחת מסריחה.
וכולכם יודעים שאני צודק, גם אם אתם "שונאים את הפועל".
יאאלה שבת שלום
השב   •  82
מתרעם08/02/14, 11:23
הקדמת אותי בדקות.
אלו רק חלק מעונשים מגוכחים שהוטלו על הפועל על לא עוול בכפם, משחקי עונה ללא קהל, הפחתת נקודות ועוד.
עכשיו אוהדי מכבי נזעקים, זהבי שהתגרה באוהדי הפועל הם זעקו ״פיו פיו״
הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו.
השב   •  00
משה08/02/14, 12:34
להמיר את העונש לשני משחקים ללא קהל
דין שווה לכולם. לא יכול להיות שעל מקלות דגלים קבוצה קיבלה שלושה רדיוס ללא קהל וסגירת יציע עד סוף העונה ולקבוצה אחרת יש הקלות.
השב   •  00
אלעד08/02/14, 13:44
הנקודה נכונה, חבל שאתה קצת לא אובייקטיבי..
מכבי חיפה, מכבי פ"ת, בני יהודה- אלה קבוצות שנהנות מהמצב בגלל הקרבה של הבעלים שלהם להתאחדות. באופן "מפתיע" הם גם לא הצטרפו למחאה נגד העונש שמכבי קיבלה. אף אחד לא "נגד הפועל", תפסיקו להתסכל על עצמכם, ותסתכלו על כל הליגה. יש פה אי שיוויון מוחלט בין מי שמקורב לצלחת ומי שלא.
השב   •  40
14
צביקה08/02/14, 10:51
הבעיה היחידה שסלע דיין בבית הדין
השב   •  10
13
הבורר08/02/14, 10:35
מישהו שמע אולי?
מתי מכבי חיפה עם הקהל הכי מגעיל עמדה בפעם האחרונה לדין?מדוע העונשים הכי כבדים נופלים באופן תמוהה רק על מכבי וביתר? הייתכן שיש יד אחת מכוונת שם למעלה? אין שום הגיון בהחלטות בית דין ויש רק הגיון אחד בלבד-שחיתות
השב   •  81
רועי08/02/14, 12:25
כל עוד שחר ולוזון יד ביד
לא יקרה כלום לחיפה. יסגרו להם מקסימום את יציע ג'' כי זה רק מה ששחר מרשה.
השב   •  50
12
מהרהר08/02/14, 10:17
לקבל עיצה מג׳ורדי?
זה שלבש את מדי ברסה (רק לבש) בזכות אביו, זה שישב בקצה הספסל של היונייטד(ראה אותה סיבה) זה הוכיח יכולת ניהול במדינות פאר בכדורגל העולמי כמו קפריסין וישראל, זה שלא מצליח למגר את קריאות הנאצה של הקהל שלו נגד שחקניו הערבים, מזה שמאמן בורח לו מתחת לאף ושחקן עתיד כשרוני בורח לו שניה לפנ סיום מועד ההעברות, נלמד מזה המשדל שחקנים במדרונים לעבור לקבוצתו למרות שהוא יודע שהם קשורים לקבוצה אחרת, נלמד מזה המתייחס אלינו כאל נתינים נחותים, לא נראה לי.
ניהול אירופי? הצחקת אותי, מכבי מתנהלת באיזור הלבנט ממש כמו כולם,רק עם הרבה כסף שביום שזה יאזל( וזה יקרה בודאות)כי הקנדי אולי תמים אבל לא טיפש תחזרו להתפלש בבוץ כמו מתחילת המילניום.
השב   •  27
רועי08/02/14, 12:24
הוא לא יזל
גולדאהר בונה ככה שמכבי בטווח הרחוק יממנו את עצמם. מבחינת זכויות שידור, מכירות כרטיסים ומנויים וגם מרצ''נדייז. כשהוא הגיע בהתחלה הוא העמיד תקציב גדול מדי שעם השנים יצטמצם לאט לאט. מכבי עם קהל פוטנציאלי גדול שיאפשר את הדבר הזה. ודרך אגב, הגמל לא רואה את הדבשת שלו. קריאות גזעניות=גל סוקולובסקי=הפועל ת"א. איחלת לי ולעוד קהל גדול שתהיה לנו שואה ושנהיה בתאי גזים ועל זה אתם לא מקבלים כלום. אין לכם טיפת כבוד לאנשים ואתם צריכים להתפרק על הקריאות המבזות האלה.
השב   •  30
11
נייטרלי08/02/14, 09:56
מפגן צביעות
לפי הדוח זאת היתה אחת ההתפרעויות הקשות כולל זריקת אבנים ומרדף אחרי השופט של רעולי פנים . איזה עונש בדיוק מתאים להתנהגות ברברית כזאת. סכנין או ביתר היו מקבלים יותר .
השב   •  00
10
מישו08/02/14, 09:50
לא מביןאת החגיגות שלהפועל ופחיפה
היום זה אנחנו מחר זה אתם.
בעידן של טלויזיה צריך פשוט למצות את הדין עם האחראיים ולא להעניש עשרות אלפים על 10 אנשים דפוקים
השב   •  20
מסכים08/02/14, 10:25
אתה צודק, אבל איפה היית עד עכשיו?
שזה מגיע אליך אתה נזעק, שהפועל חטפה עונשים כבדים על כלום ישבתם, צחקתם חכמתם ידיכם בהנאה.
היום אתם מרגישים מה שאנו מרגישים מזה שנים,טוטו תמוז הורחק על שימת אצבע על פיו ואילו נגד זהבי אפילו לא הוצא כרטיס צהוב על התגרות בוטה בקהל אוהדי הפועל,ידין הורחק על עבירה ששבועות קודם לכן עשה בדיוק מויאל מול יציעי הפועל תל אביב דמארי הורחק על סמך צילום מאיי פון.
רק לפני שבועיים נסענו למשחק רדיוס בנתניה על עבירת משמעת דמיונית שאפילו לא וציינה בדו״ח השופט, אז שתקתם והייתם ממשיכים לשתוק לולא קרה מה שקרה באשדוד.
למרות האמור לעי״ל אני בהחלט מסכים איתך, משהו חייב להשתנות ורק איחוד כוחות של של הפועל מכבי וחיפה ישנה המצב, אחרת זה יימשך וקבוצות אלו ימשיכו להעשיר את קופת ההתאחדות המושחתת.
השב   •  40
ארז08/02/14, 13:52
לאדום
עם כל הכבוד, מכבי לא תילחם בשבילכם, אם הייתם יוצאים למאבק נגד ההתאחדות- היית מופתע עד כמה מכבי היו מצטרפים. אבל לא עשיתם שום דבר פרקטי. לא נורא, תמשיכו לחגוג את העונש של מכבי, תמשיכו להצדיק את כתב הדין(למרות שאף אחד מכם לא היה באשדוד), ופעם הבאה שאתם תקבלו בראש, אנחנו נצחק עליכם, ונגיד" איפה אתם הייתם". נמשיך ככה, והזוכים יהיו יענקלה וההתאחדות לכדורגל.
השב   •  10
9
יגאל08/02/14, 09:46
תודה על כל אות כל מילה כל משפט כל בסלע תיארת
את מה שאני חש אמת לאמיתא
השב   •  00
8
מוטי08/02/14, 09:19
דין זהה לכולם
בואי לא נתבלבל:
גם הקהל של מכבי מחזיק קומץ שמבריח אנשים מהכדורגל, לא רק הפועל בית"ר וחיפה.
זה שמיץ מאיים זה נהדר.
זה שג''ורדי מקושר ברמות זה גם נהדר ואולי יכניע את רופסי ההתאחדות.
השב   •  21
זיו08/02/14, 09:46
רדיוסים
אין קשר לאיזה קבוצה . גם על זריקת גרינים אי צורך לקבל רדיוס . אפילו אם זה הפועל מכבי ואו ביתר

זה הורס את הכדורגל שלנו
התקשורת מנפחת את המציעות האלימות בכדורגל היא כמעט אפסית . אני מנוי יותר מ 15 שנה ולא ראיתי אלימות כמו שהתקשורת מדווחת - בושה
השב   •  21
ניסו!08/02/14, 10:15
אני מסכים שרדיוס אנחנו צריכים לקבל , אך הוא צריך להיות מידתי לעבירה
השב   •  00
יוסי08/02/14, 10:30
הרדיוס- רק על הלייזר
זה לא ספורטיבי והאוהדים חייבים להיענש על פגיעה בספורטיביות.
השב   •  00
7
גד08/02/14, 09:04
מישהו אי פעם שמע על עונשי רדיוס בליגה האנגלית? ספרדית? איטלקית?
משחקי הרדיוס הם ביזיון מתמשך. תקריות אלימות ולא חוקיות יש לחקור ולהעמיד לדין את האשמים, ואם צריך גם להרחיק ממגרשי הכדורגל.
השב   •  40
6
ערן צהבי08/02/14, 06:35
מסכים עם 3 - צריך לפגוע באוהדים לא בקבוצה
השב   •  20
5
צח08/02/14, 00:31
הביזיון הגדול זה העונש הקל שמכבי קיבלה
לא ברור למה כל כותבי הדעות מתעלמים מהעובדה שאוהד מכבי סינוור באמצעות לייזר שחקן של אשדוד. לייזר עלול להיות קטלני - פגיעה אנושה בראייה עד אפילו לעיוורון ועם כל הכבוד כדורגל הוא לא שדה קרב ובלי שמכבי תיענש בחומרה (רדיוס ללא קהל עד סיום העונה) התופעות הבזויות האלו לא יפסקו.
השב   •  16
4
דידי08/02/14, 00:04
וואלה לי נוף כל מילה שלך מלמיליאן
השב   •  10
3
lior07/02/14, 20:52
יש להעניש אנשים ולא קבוצות
גם אם העונש היה קנס של 100 שקל הוא היה חמור מידי מהסיבה הזאת, פושעים צריכים להיות מוענשים ולא קבוצות
השב   •  150
2
אוהד שרוף07/02/14, 20:50
הייתי שם בתקרית!
וזה שטויות מה שרושמים פה דיי כבר! הם( האהודים בחלון ) התחילו לצעוק יש יש אחרי הפנדל שגם ככה לא הגיע לאשדוד ואז אוהדי מכבי התחילו לקלל אותם והם פשוט זרקו איזה משהו ראשונים! ומשם בבר זה נגרר אבל אני בטוח שאם הם לא היו זורקים דברים אנחנו לא היינו מחזירים. הם גם סיכנו אותי למה להם לא עושים כלום. מדינת משטרה מעפאנה שוקל לעבור לחול נמאסתם!
השב   •  83
1
Aדום Vתיק07/02/14, 20:16
הביזיון היחיד, קולת העונש.
השלכת חפצים מסכני חיים על יושבי מרפסות, סינוור שחקני הקבוצה היריבה בקרן לייזר ורדיפה אחרי של עשרות רעולי פנים אחרי מכוניתו של השופט רק משום שב הגינותו שרק פעמיים לבעיטות 11 מוצדקות נגד קבוצתם האהודה.
אוהדי מכבי הם מהאלימים באוהדי הספורט ובודאות מגדולי הגזענים שבהם, לא רק נגד טועמה , קריאות גזעניות מתועבות נשמעות מידי שבוע נגד שחקני הקבוצה ממוצא ערבי ואיש אינו פוצה פה.
10 אלפים מנויים?מדוע לא כתבת על מספר דומה של אוהדי הפועל שנאלצו לנדוד לנתניה לצפות במשחק רדיוס מושך קהל נגד בית״ר , עונש שהטל על הקבוצה על עבירה מינורית שאפילו לא וציינה בדו״ח השופטים.
בכיינים, נמאסתם.
השב   •  821
אבי המקורי08/02/14, 01:23
אוהדי הפועל גרועים מאוהדי בית״ר
אם אתה מדבר על גזענות תקרא תמילים של גל סוקולובסקי המשורר אין נוראים מכם יצא לי לדבר עם אוהד הפועל שפוי שסיפר לי כמה הוא מתבייש כשהוא שומע תשירים האלה ביציע לשיר על תאי גזים ולאחל לבעלי מכבי ת״א שמעון מזרחי תתאבד כבר זה מזעזע שלא לדבר על אוהדים את הפועל ולא את ישראל
השב   •  120
שמוליק08/02/14, 01:32
תתעורר "ותיק"
הקבוצה הפח שלך היא הדבר הכי בכיין בספורט הישראלי.. אני לא אוהד מכבי ואומר לך שהעונש הזה הוא אכן ביזיון.
אגב, האוהדים של הפועל לפי גישתך היו צריכים להוביל את הקבוצה המגעילה שלכם להורדת שלוש ליגות
השב   •  100
עומר דמארי בפרסומת לבמבה08/02/14, 01:38
מה אתה חופר
אתה יודע כמה עונשים כאלו קיבלנו בעשור האחרון? של זריקת קולה מצית ועוד כל מיני חארטות
תבדוק לפני שאתה מעז לדבר
מכבי תל אביב סבלו הכי הרבה
מהחלטות של בית הדין
חזיר אדום
השב   •  50
Aדום vתיק08/02/14, 10:32
גיא פניני, אמרנו כבר?
בהפועל יש מופרעים כמו שיש בכל קבוצה אצלכם יותר), אבל לא שחקנים מנוולים כמו הקפטן של מכבי ״בנק מזרחי״ תל אביב.
טול קורה מבין עינייך וראה מה קורה אצלכם ביציעים ואני ממליץ בפניך לא לשבת בשער 10-11 כי אתה עלול לחטוף מכות מחברי אחד האירגונים היריבים של קבוצתך.
ראה הוזהרת.
השב   •  02
ניסו!08/02/14, 14:07
אדום עתיק , אל תיתמם לנו אתם הגרועים ביותר!
השב   •  00
m d08/02/14, 19:38
הלוואי שתלך לקיביני מט
השב   •  00
אסור לפספס
נגןימאל: "מוזר לשחק מול מבוגרים מאבא שלי"
ימאל: "מוזר לשחק מול מבוגרים מאבא שלי"
נגןרונאלדו עם ההפתעה המושלמת עבור הבנות שלו
רונאלדו עם ההפתעה המושלמת עבור הבנות שלו
נגןמי היה מאמין? ההחלקות במגרש הפכו לקמפיין
קוקורייה החליק פעמיים במרגש וזכה לקמפיין
נגןהמתנה הנדירה שקיבל ויניויס מפלייסטיישן
המתנה הנדירה שקיבל ויניסיוס מפלייסטיישן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
המשחקים הפראלימפיים
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
// This is just a sample script. Paste your real code (javascript or HTML) here.