שתף קטע נבחר

עודד קטש: "אני מאמן גביע גרוע"

מאמן הפועל אילת לקראת הגמר מול מכבי ת"א (ה', 20:45): "זה מרגיש כמו פיינל-פור לכל דבר". בלאט: "רגילים להגיע פייבוריטים". פניני: "לא חושב על ההנפה, רק על איך להגיע למשחק מוכן"

מכבי ת"א והפועל אילת ייפגשו מחר (20:45) בהיכל נוקיה למשחק גמר גביע המדינה בכדורסל. בעוד לאילת מדובר בהופעת בכורה במעמד הגמר, לצהובים כבר יש 40 גביעים ו-45 הופעות במשחק הגמר.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

מכבי תל אביב היא מחזיקת הגביע הנוכחית, וזכתה בגביע בארבע השנים האחרונות. הרצף הארוך ביותר שלה עומד על תשע זכיות מ-1998 עד 2006. באילת בלבד נרכשו כבר 2,400 כרטיסים למשחק, ובקופות נותרו 100 כרטיסים בלבד.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

 

מאמן מכבי ת"א דייויד בלאט אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אנחנו רגילים להגיע פייבוריטים, כך שזה לא צריך להיות קשה במיוחד. אנחנו חושבים איך לשחק טוב ונכון, ולא על אם אנחנו פייבוריטים. עבור שני המועדונים זה דבר גדול להגיע למעמד הזה. הגביע הוא באמת דבר מאוד ייחודי ואנחנו שמחים להיות פה. אנחנו שמחים לשחק נגד קבוצה איכותית עם מאמן מצוין".

 

ניסים ופניני עם הגביע (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
ניסים ופניני עם הגביע(צילום: יובל חן)

 

בלאט המשיך: "העובדה שאני וקטש ישבנו וראינו אחד את השני במשחק האחרון, וששתי הקבוצות שיחקו אחת עם השנייה העונה כבר מכינה אותנו במובן מסוים. ביומיים אתה לא משנה את הכל, אתה יכול לעשות התאמות, אתה יכול לנסות ולעשות משהו אחד או שניים, אבל באופן עקרוני אתה מסתכל על היריב שלך, חושב לעצמך 'איפה אני יכול למצוא יתרון'".

 

קפטן הצהובים גיא פניני התחמק מהתייחסות לשאלה לגבי האפשרות שיניף מחר גביע: "אני חושב רק על איך נגיע למשחק מוכנים, זה מה שבראש שלי כרגע, שום דבר אחר לא מעניין אותי. אני עושה את העבודה שלי על המגרש וזה הכי חשוב מבחינתי".

 

מאמן הפועל אילת, עודד קטש: "כל מי שעוסק בתחום יודע שהאדרנלין והמתח עולים ככל שמגיעים לשלבים מאוחרים יותר, וזה צריך להוציא את המיטב מאיתנו. אני קודם כל שמח בשביל המועדון להיות במקומות האלה, בשביל השחקנים. תפקידנו הוא לבוא מחר מאוד מרוכזים, כי אנחנו הולכים לשחק נגד אחת הקבוצות הטובות באירופה.

 

הקפטנים והמאמנים עם הגביע (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
הקפטנים והמאמנים עם הגביע(צילום: יובל חן)

 

"קבוצה כמו מכבי ת"א יודעת לחלק את הכוחות ומבינה שזה משחק יורוליג לכל דבר. כשישבתי אצל דורון הרציקוביץ' בפגישה הראשונה והגדרנו מטרות, עלה נושא הגביע, אמרתי לו שאני מאמן גביע גרוע. זה מרגיש פיינל פור לכל דבר".

 

הקפטן אפיק ניסים: "לא להרבה שחקנים יש הזדמנות לזכות בתואר, אני שמח שעשיתי את זה בחו"ל ועכשיו אני פה עם הקבוצה שלי. אנחנו יודעים שזה יהיה קשה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יובל חן
עודד קטש ודייויד בלאט
צילום: יובל חן
מומלצים