שתף קטע נבחר

פ.ס.ז' הגדילה את הפער, דורטמונד ניצחה

אלופת צרפת פתחה פער זמני של 5 נקודות לאחר שגברה 0:2 על בורדו. סגנית אלופת גרמניה נותרה במקום השלישי אחרי 1:2 על בראונשוויג, צמד לאובמיאנג

פריז סן ז'רמן הגדילה הערב (ו') לפחות זמנית את הפער בפסגה הצרפתית לחמש נקודות לאחר שגברה 0:2 על בורדו בפתיחת המחזור ה-23.

 

צפו: הסל המדהים מחצי מגרש של מעודדת

כך הגיבה האמא כשקיבלה כרטיס חינם לסופרבול

 

בדקה ה-58 לוקאס קיבל כדור בנבדל מבלי שהקוון הבחין בכך והכניס רוחב לזלאטן איברהימוביץ' שמקרוב כבש את הראשון של פ.ס.ז'. בדקה ה-88 אלכס קבע את תוצאת המשחק.

 

שימו לב לחגיגת השער של אובמיאנג (צילום: AP) (צילום: AP)
שימו לב לחגיגת השער של אובמיאנג(צילום: AP)

 

בגרמניה, בורוסיה דורטמונד גברה 1:2 על נועלת הטבלה איינטרכט בראונשוויג. השער הראשון של דורטמונד נכבש בדקה ה-31 בסיומו של מבצע קבוצתי יפהפה וחילופי מסירות בין רוברט לבנדובסקי ופייר-אמריק אובמיאנג.

 

בראונשוויג עוד הצליחה להשוות במפתיע עם בעיטה מקרוב של בנג'מין קסל וטעות של השוער רומן ויידנפלר אך אובמיאנג כבש את השני שלו בבעיטה מתוך הרחבה לפינה הרחוקה (66) והבטיח את הניצחון של דורטמונד.דורטמונד לאחר הניצחון נותרה במקום השלישי במרחק של נקודה מלברקוזן השנייה אך עם משחק עודף.

 

בספרד, סלטה ויגו עלתה על חשבונה של גרנאדה למקום ה-11 לאחר שגברה עליה 1:2 בחוץ. גוסטבו קבראל העלה את ויגו ליתרון, יוסף אל עראבי השווה אך אוגוסט פרננדס כבש את שער הניצחון בדקה ה-88 והשלים צמד ארגנטינאי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
זלאטן איברהימוביץ'
צילום: EPA
מומלצים