שתף קטע נבחר

מכבי מעל הליגה. בכדוריד. צפו בכתבה

50 שנה עברו מאז שמכבי ת"א זכתה באליפות ישראל בכדוריד בפעם האחרונה. פתיחת עונה מדהימה שכללה 13 ניצחונות ואפס הפסדים פתחה את התיאבון עבור המאמן אבי רש ושחקניו. צפו בכתבת הווידאו

האם זו העונה שבה מכבי תל אביב בכדוריד תזכה סוף סוף בתואר אחרי יובש של 50 שנה? לפי פתיחת העונה, נראה שהצהובים מוכנים לאתגר. קבוצתו של אבי רש פתחה את 2013/14 עם מאזן חלק מהפסדים בליגה ועומדת כרגע על 0:13 מרשים. בגביע איצ"ף האירופאי היא אומנם הודחה בשלב יחסית מוקדם, אך הצהובים מכוונים בבירור לתואר במסגרות המקומיות.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

צפו: זווית חדשה לשער המפורסם של מראדונה

צמד המילים שאירינה שייק מסרבת להגיד  

 

"לא ידעתי בקיץ, כשבניתי את הקבוצה, שנפתח כך את העונה", אמר המאמן אבי רש. "אבל מצד שני, אני מסתכל על הסגל שלנו, שהוא עם המון ניסיון בליגה הישראלית, וזה לא מפתיע אותי. כיוונו בקיץ למקומות האלה והמטרה שלנו כרגע היא להשיג את יתרון הביתיות לקראת הפלייאוף".

 

אחד השחקנים המרכזיים של מכבי הוא עומר דבדה (26) שנכון לעכשיו פצוע בקרסולו והחמיץ ביום שישי שעבר את הניצחון החשוב מול האלופה, הפועל ראשל"צ. "אנחנו נשארים עם הרגליים על הקרקע למרות התוצאות. הניצחון על הפועל ראשון היה עוד ניצחון בליגה. אנחנו מכבדים כל יריבה וזו גם הסיבה שבכל משחק אנחנו מצליחים לבוא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר".

 

בעוד מספר שבועות ייערך חצי גמר גביע המדינה שגם אליו העפילו התל-אביבים. היריבה, מכבי קריית מוצקין, היא מכשול לא פשוט, אבל תום מטלון, מהשחקנים היותר ותיקים בארץ, יודע בדיוק לאן החברים שלו והוא מכוונים: "פחות מגמר גביע וגמר פלייאוף ייחשב לכישלון עבורנו. ברגע שנגיע לשם נוכל לחשוב על מעבר. אנחנו לא מצהירים עדיין על אליפות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים