שתף קטע נבחר

מכבי חיפה הובסה אך בהפרש הרצוי

יורוקאפ: הירוקים הפסידו 92:73 לסיינה באיטליה, אך שמרו על מאזן פנימי עדיף בזכות הניצחון ב-20 הפרש ברוממה. ניצחון על נימבורק או חימקי יבטיח מקום בשלב הבא. הממאן דני פרנקו: "אנחנו תלויים בעצמנו"

בשבוע שעבר הביסה מכבי חיפה את סיינה ב-20 הפרש בתצוגת כדורסל אדירה, אך הערב (ד') באיטליה, מול אותה סיינה, הסיפור היה שונה לחלוטין והפעם הובסה הקבוצה של דני פרנקו 92:73. עם זאת האלופה הישראלית יכולה להיות מעודדת מכך שהפסידה רק ב-19 נקודות, ובשל זאת היא עדיין מדורגת מעל לסיינה במאזן הפנימי.

 

חיפה זקוקה עדיין לניצחון נוסף כדי לעלות שלב - ברוממה מול חימקי מוסקבה שכבר עלתה לשמינית הגמר, או בחוץ מול נימבורק הצ'כית . המאמן דני פרנקו: "התקשנו מאוד מול האגרסיביות, הפיזיות והאתלטיות של סיינה. החיסרון של זר גבוה הוא לא תירוץ. הם באו עם הגב לקיר, נלחמו וקלעו באחוזים מצוינים. אנחנו תלויים בעצמנו. ניצחון בנימבורק ואנחנו בטופ 16". הקפטן עידו קוז'יקרו: "אני רוצה לברך את סיינה. הם עשו את מה שהם היו צריכים לעשות באולם קשה עם אווירה נהדרת. אנחנו נדאג לעשות את העבודה במשחק הבא".  

 

מורן רוט. לפחות חיפה ידעה בכמה להפסיד (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מורן רוט. לפחות חיפה ידעה בכמה להפסיד(צילום: אורן אהרוני)

 

חיפה פתחה לא טוב והתקשתה מול השחקן המקומי המצוין, ג'וש קארטר שצלף מכל פינה ובסיום הרבע הראשון הוביל את סיינה ל-17:28. גם בהמשך לא ממש ניכר שיפור אצל הירוקים למעט מורן רוט ובריאן רנדל שהציגו לפרקים יכולת טובה, למחצית ירדה חיפה בפיגור משמעותי 47:29.

 

במהלך הרבע השלישי האיטלקים כבר עלו להפרש של 23 נקודות כשהחיפאים מצאו את עצמם אובדי עצות מול מטווח הקליעות של סיינה. אלא שלמזלה של חיפה היא השכילה כאמור בסופו של דבר להפסיד בהפרש הרצוי ולהישאר חזק בתמונת העלייה לשלב הבא.

 

ג'ף רוזן. ינחת בארץ אחרי היעדרות ארוכה (צילום: טל מילר) (צילום: טל מילר)
ג'ף רוזן. ינחת בארץ אחרי היעדרות ארוכה(צילום: טל מילר)

 

קלעו לחיפה: רוט 18, רנדל 15 ו-8 ריבאונדים, סמית' 14, קוז'יקרו 11, צ'וברביץ 6, רייס 5, קוביאן וקוקיה 2 כל-אחד.

הרבו לסיינה: מאט ג'נינג, 34, ( 7 מ-10 לשלוש) ב-22 דקות על הפרקט (!) וג'וש קרטר 17 נקודות.

 

אחרי שנה וחצי של היעדרות מישראל צפוי לנחות בארץ בשבוע הבא הבעלים של הקבוצה, ג'ף רוזן, שידון יחד עם ההנהלה באיתור מחליף לפורוורד הפצוע, אייק אופייבו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
דונטה סמית'
צילום: גיל נחושתן
מומלצים