שתף קטע נבחר

בנאדו צפוי לעזוב בסיום העונה, גרנט מועמד

אחרי ההדחה מהגביע (8:7 לרעננה), מאמן מכבי חיפה לא יפוטר מיידית אך ככל הנראה לא ימשיך בעונה הבאה. השם החם: אברהם גרנט. בנאדו: "ארים את השחקנים". שחקן בקבוצה: "זו עונה שחורה". קורצקי: "אנחנו לא סינדרלה"

הלם ואכזבה במכבי חיפה אחרי ההדחה בסיבוב ח' מול הפועל רעננה (8:7 בדו קרב פנדלים). נשיא המועדון, יעקב שחר לא יפטר בשלב זה את המאמן אריק בנאדו אך הוא צפוי לסיים את דרכו בסוף העונה כשהכיוון הוא מינוי מאמן בכיר עם מנהל מקצועי בעונה הבאה.

 

השם החם בחיפה הוא מאמן הקבוצה בעבר, אברהם גרנט כאשר שם נוסף שהוזכר הוא של מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי שכמו גרנט גם כן עבד בחיפה בעבר.

 

גם בגזרת השחקנים צפוי המועדון לערוך חריש עמוק, כשההכנות לעונה הבאה צפויות להתחיל מוקדם מהרגיל בשל אובדן הסיכוי לתואר. שחקן בקבוצה תיאר את אווירת הנכאים בחדר ההלבשה: "כולם בהלם ומתקשים לעכל. לא ציפינו למכה כזו, העונה הזו שחורה ואנחנו אשמים בכך. להפסיד בפנדלים זה חוסר מזל אבל העונה הכל הולך לנו הפוך".

 

סארי פלאח מאוכזב (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
סארי פלאח מאוכזב(צילום: יובל חן)

 

בנאדו עצמו אמר בסיום: "זה היה ערב מאוד מאכזב, זה אכזרי להפסיד בפנדלים. נכון שלא היה כדורגל איכותי אבל היה משחק גביע טיפוסי ציפיתי שניראה יותר טוב, השחקנים נתנו הכל ויש לנו עוד את המאבק על הכרטיס באירופה, מקווה שנצליח במטרה הזו".

 

אברהם גרנט. שמו כבר הוזכר כמועמד (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
אברהם גרנט. שמו כבר הוזכר כמועמד(צילום: גטי אימג'ס)

 

לקראת הדרבי בשבת מול הפועל חיפה אמר המאמן: "ארים את השחקנים אחרי ההפסד הזה. אנחנו מועדון חזק והדרבי חשוב, נבוא לנצח בכל הכח". חן עזרא שספג מכה בעצם האגן נמצא בספק גדול לדרבי.

 

קורצקי: "אנחנו לא סינדרלה"

מהצד השני הייתה כמובן שמחה גדולה, מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי אמר בסיום: "אני גאה בשחקנים על הנחישות וההקרבה. נתנו משחק אדיר, אחד הטובים שלנו. אנחנו לא סינדרלה, איך אפשר לקרוא סינדרלה לקבוצה טובה מליגת העל? ".

 

צפו: זווית חדשה לשער המפורסם של מראדונה

צמד המילים שאירינה שייק מסרבת להגיד  

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים