שתף קטע נבחר

סולארי סובל מקרע ברצועה, גמר את העונה

קשר אשדוד עבר MRI וככל הנראה יזדקק לניתוח שישבית אותו לחצי שנה. קלינגר שביקש כי סולארי יעבור בדיקה נוספת: "זו המכה הכי קשה שאפשר לקבל". בקבוצה ככל הנראה יקפיאו אותו כדי להביא מחליף

החששות התאמתו: קשר מ.ס. אשדוד, דויד סולארי, סובל מקרע ברצועה שבברך שמאל והוא ככל הנראה ייאלץ לעבור ניתוח שישבית אותו לחצי שנה, כך התברר בבדיקת MRI שעבר השחקן.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

סולארי שנפצע במהלך המשחק מול בני סכנין, לא שותף בניצחון 1:2 על מכבי ת"א בגביע המדינה ובמועדון עוד הביעו אופטימיות, מכיוון שלא מדובר באותה הברך שבה הוא קרע את הרצועה בעבר, אך בסופו של דבר הוא גמר את העונה.

 

למרות האבחנה, המאמן ניר קלינגר ביקש כי סולארי יעבור עוד בדיקה על מנת לאבחן במדויק את גודל הקרע. בעבר היו מקרים בהם שחקנים המשיכו לשחק למרות שסבלו מקרע חלקי ברצועה, אלא שכאן הבעיה היא שהקשר חש כאבים באזור הפגיעה. "זו המכה הכי קשה שאפשר לקבל", אמר קלינגר, שהחזיר העונה את סולארי לקדמת הבמה כשנתן לו את המפתחות לחוליית הקישור האשדודית, וזה גמל לו ביכולת נהדרת.

 

הערב אמורה להתקיים פגישה בה ישתתפו סולארי, קלינגר והמנכ"ל רפי נידם, ובה יוחלט על המשך הטיפול בנושא. לאור העובדה כי חלון ההעברות עומד להיסגר, יצטרכו באשדוד לקבל החלטה - ככל הנראה להקפיא את סולארי ולהביא במקומו שחקן זר אחר.

 

קלינגר: "זו המכה הכי קשה שאפשר לקבל" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
קלינגר: "זו המכה הכי קשה שאפשר לקבל"(צילום: אורן אהרוני)

 

למרות שביב התקווה שאולי סולארי יוכל להתגבר על הפציעה, באשדוד גוברים הקולות שלא לקחת סיכון מיותר ולהקפיא את הקשר כבר עתה. מי שתשלם את שכרו של השחקן עד סוף העונה היא חברת הביטוח של הקבוצה, שתוכל לצרף שחקן אחר בכסף הזה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
דויד סולארי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים