שתף קטע נבחר

ביברס נאתכו חתם בפאוק סלוניקי

קשר נבחרת ישראל יעבור לקבוצה היוונית, שתהיה התחנה האירופית השנייה שלו. נאתכו, שירוויח 250 אלף יורו עד סיום העונה: "פאוק היא בית חם, הלב הוביל אותי לשם"

עכשיו זה רשמי: ביברס נאתכו חתם בפאוק סלוניקי. קשר נבחרת ישראל, שסיים את חוזהו ברובין קאזאן, יעבור לקבוצה המדורגת במקום השני בליגה היוונית וירוויח 250 אלף יורו עד סוף העונה, כאשר תהיה לו אופציה לשנתיים נוספות.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

במהלך השבועות האחרונים דווח כי לא מעט קבוצות ברחבי אירופה מחזרות אחרי נאתכו, כאשר בין השאר הוזכר שמן של שאלקה, רומא, צסק"א מוסקבה וגלאטסראיי, אך הוא בחר דווקא בקבוצה היוונית. נאתכו: "זה נכון שרציתי להגיע לאחת הליגות הבכירות, אבל קשה להיכנס בינואר לקבוצות כאלה. הגעתי לפאוק שהיא בית חם, היא נתנה לי את הקרדיט הגדול ביותר. הלב שלי הוביל אותי לשם".

 

תחנה שנייה באירופה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
תחנה שנייה באירופה(צילום: AFP)

 

כאמור, פאוק מדורגת כרגע שנייה בליגה היוונית עם 48 נקודות, מרחק של 11 נקודות מהמוליכה אולימפיאקוס. את הקבוצה מאמן הוב סטיבנס ההולנדי שאימן בעבר את רד בול זלצבורג ושאלקה.

 

נאתכו רשם 147 הופעות במדי קאזאן בכל המסגרות במהלכן כבש 31 שערים. בעונתו האחרונה במועדון הרוסי הוא כבש שער ליגה אחד וארבעה שערים באירופה. הוא ככל הנראה יערוך את הבכורה בקבוצה רק בשבוע הבא, אחרי שייכנס לכושר משחק.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

צפו: זווית חדשה לשער המפורסם של מראדונה

צמד המילים שאירינה שייק מסרבת להגיד  

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ביברס נאתכו
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים