שתף קטע נבחר

חשש באשדוד: סולארי סיים את העונה

בקבוצה מודאגים מהפציעה בברכו של הארגנטינאי, שיעבור היום בדיקות נוספות על מנת לאבחן את מצבו. במידה שסולארי ייעדר תקופה ארוכה, הוא יוקפא ויובא זר אחר במקומו

במ.ס אשדוד עוקבים בדריכות אחר מצבו הרפואי של דויד סולארי, שנפצע בברכו במשחק מול בני סכנין בשבת האחרונה. החשש במועדון הוא כי הארגנטינאי, שלא שותף במשחק הניצחון אתמול (ג') 1:2 על מכבי תל אביב בגביע המדינה, סיים את העונה. רק היום, לאחר בדיקות רפואיות נוספות שיעבור, יהיה ניתן לדעת כמה זמן הוא צפוי להיעדר.

 

 

מיד לאחר הפציעה היו באשדוד אופטימיים מאחר שלא מדובר באותה הברך שהשחקן קרע בה את הרצועה, אלא שככל שחלפו הימים התברר כי הפציעה חמורה הרבה יותר ממה שחשבו. בקבוצה מנסים לשאוב אופטימיות, לאור דבריו של השחקן אתמול כי הוא מרגיש טוב יותר וחושב שיוכל לשחק בקרוב. יחד עם זאת, עדיין חוששים שם.

 

דויד סולארי. רפי נידם: "נחכה לבדיקות ורק אז נחליט מה עושים" (צילום אבי רוקח) (צילום אבי רוקח)
דויד סולארי. רפי נידם: "נחכה לבדיקות ורק אז נחליט מה עושים"(צילום אבי רוקח)

 

הנהלת הקבוצה, שמעוניינת לבצע חיזוק בחלון ההעברות, הקפיאה בשלב זה את התוכניות עד לקבלת הדיאגנוזה הרפואית הסופית. אם יתברר כי הפגיעה ברצועות היא רצינית, והוא ייאלץ להיעדר תקופה ארוכה, הוא יוקפא ובמקומו תביא אשדוד שחקן זר אחר.

 

המנכ"ל רפי נידם: "הפציעה שלו נראית לא טוב, ואני מאוד מקווה שהוא לא גמר את העונה. נחכה לבדיקה הרפואית ורק אז נחליט מה עושים".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
דויד סולארי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים