שתף קטע נבחר

המשטרה: "לאצטדיון רמת גן אין רישיון עסק"

בעקבות פניית הפועל ב"ש להעברת המשחק מול מכבי ת"א לאצטדיון הלאומי, הבהירה המשטרה: "למגרש אין רישיון לניהול עסק בשלב זה, לכן לא ניתן להיענות לבקשה". ההתאחדות: "המזכירות קיבלה החלטה כי החל מיוני 2014 יחדל אצטדיון ר"ג מאירוח משחקים. לפיכך, הוצאת רישיון עסק תיעשה אך ורק לפני משחק כזה או אחר, ולא באופן קבוע"

מכבי תל אביב לא תוכל לארח את הפועל באר שבע באצטדון רמת גן בליגת העל. הסיבה: לאצטדיון הלאומי אין רישיון לניהול עסק. הודעה זו קיבלה הנהלת המועדון לאחר שהגישה בקשה להעתקתו מבלומפילד של המשחק מול הצהובים אשר אמור להתקיים ב-8 בפברואר.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

צפו: זווית חדשה לשער המפורסם של מראדונה

צמד המילים שאירינה שייק מסרבת להגיד  

 

במכתב ששלחה המשטרה לבאר שבע נכתב: "לאחר בדיקת הפנייה מול הגורמים המקצועים הובהר כי לאצטדיון רמת גן אין רישיון לניהול עסק בשלב זה, ולכן לא ניתן להיענות לבקשה. במידה והנהלת האצטדיון תשלים לפני מועד המשחק את הנדרש לשם קבלת רישיון להפעלת האצטדיון ותועבר פניה מסודרת מטעם הגורם המוסמך, ייבדק הנושא. בשלב זה המשחק יתקיים באצטדיון בלומפילד".

 

אצטדיון רמת גן. בינתיים לא ניתן לקיים בו משחקים (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אצטדיון רמת גן. בינתיים לא ניתן לקיים בו משחקים(צילום: אורן אהרוני)

 

תשובת המשטרה הגיעה בעקבות פניית אנשי ציבור מבאר שבע למפכ"ל המשטרה, בבקשה להעתיק את המשחק מול מכבי ת"א מבלומפילד לרמת גן. זאת מאחר שרק 1,800 כרטיסים הועברו למכירה לאוהדי באר שבע והביקוש גדול בהרבה. אם מיקום המשחק לא ישונה, תקיים באר שבע מכירה של הכרטיסים שהוקצבו לה בשיטת הקודם זוכה.

 

ראש מועצת נאות חובב שבנגב, אנדריי אוזן, אמר בתגובה: "אנחנו לא יודעים אם לצחוק או לבכות. זה פשוט נשמע לא רציני שלאצטדיון הלאומי, ספינת הדגל של ההתאחדות לכדורגל, אין רישיון לנהל משחקים. מבחינתנו נמשיך לעשות הכל כדי לאפשר לכמה שיותר אוהדים להגיע למשחק".

 

התשובה של המשטרה לפנייה של אנשי באר שבע ()
התשובה של המשטרה לפנייה של אנשי באר שבע

 

יצוין כי המשחקים האחרונים שנערכו באצטדיון היו בחודשים אוקטובר-נובמבר. נבחרת ישראל קיימה שם את משחקה האחרון במוקדמות המונדיאל לברזיל, ב-1:1 מול צפון אירלנד (15.10.13),

חמישה ימים לאחר מכן אירחה שם מכבי ת"א את רמת השרון במסגרת ליגת העל. ב-8 בנובמבר שוחק באצטדיון משחק בליגה הלאומית בין הפועל רמת גן להפועל עפולה. בהתאחדות הבהירו שכל המשחקים ששוחקו ב 2013 באצטדיון ר"ג נערכו כשהיה רישיון עסק תקף.

 

מההתאחדות נמסר: "מזכירות ההתאחדות קיבלה החלטה כי החל מיוני 2014 יחדל אצטדיון ר"ג מאירוח משחקים. לפיכך, הוצאת רישיון עסק תיעשה אך ורק לפני משחק כזה או אחר, ולא באופן קבוע. ההתאחדות יכולה לפעול להוצאת רישיון, אבל הדבר לא רלוונטי למקרה הנדון משני טעמים: הקבוצה המארחת, מכבי תל אביב, לא פנתה להתאחדות בעניין וגם אם היתה פונה, על פי תקנון ההתאחדות לא ניתן להעביר ביתיות".

 

מדוברות עיריית ר"ג נמסר: "כל נושא רישיון הפעלת האצטדיון ואישורי המשחק בו, הוא בתחום אחריותה של ההתאחדות לכדורגל, ולכן יש לפנות אליהם בנושא".

 

השתתף בהכנת הכתבה: ספי פסטרנק

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
איצטדיון רמת גן
צילום: אורן אהרוני
מומלצים