שתף קטע נבחר

חסה: "חלמתי על זכייה בכדור הזהב"

הכישרון הצעיר של ריאל מדריד, שכבש מול אספניול בגביע, טוען: "המטרה שלי היא להבקיע 10 שערים העונה". אנצ'לוטי על קסיאס: "הוא מתמודד עם מצב מיוחד ולא איבד את הביטחון"

העלה את ריאל מדריד לשלב הבא - וכבר יש לו שאיפות גדולות. הכישרון הצעיר של הבלאנקוס, חסה, כבש אתמול (ג') את שער הניצחון ב-0:1 על אספניול בגומלין רבע גמר גביע המלך. בכך השלימו השחקנים של אנצ'לוטי ניצחון 0:2 בסיכום שני המפגשים וכעת ממתינים ליריבה הבאה  - אתלטיקו מדריד או אתלטיק בילבאו.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

 

לאחר המשחק התראיין חסה לתוכנית הרדיו "אל לרגרו" וסיפק כותרת מעניינת: "חלמתי שבעוד ארבע שנים אזכה בכדור הזהב". אגב, הזוכה האחרון, כוכב קבוצתו כריסטיאנו רונאלדו, לא כבש הפעם כהרגלו ולעומת זאת החמיץ לא מעט מצבים נוחים מול השער.

 

ריאל מדריד חוגגת (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ריאל מדריד חוגגת(צילום: AFP)

 

על גארת' בייל הפצוע אמר חסה: "הוא שחקן גדול ויראה את זה בכל פעם שיהיה במיטבו. הוא שחקן ההרכב במקור עבור המאמן ואני זה שצריך להילחם על

המקום שלי. תמיד אני צריך לתת את הכל".

 

על הבישול מצ'אבי אלונסו אמר חסה: "הוא מוסר גדול וניצלתי את המסירה שלו כדי להבקיע. זה היה בישול בלתי ייאמן. אני צריך לנצל את ההזדמנויות שאני מקבל והמטרה שלי היא להגיע לעשרה כיבושים העונה. נראה אם אשיג את זה".

 

קרלו אנצ'לוטי הגיב: "אם בייל יהיה כשיר הוא ישחק במשחק הבא". המאמן התייחס לשוער איקר קסיאס: "הוא מתמודד עם מצב מיוחד ולא איבד את הביטחון שלו. הוא מהווה דוגמה וראוי לכך שהוא לא סופג תקופה ארוכה, אבל הדבר נשקף לזכות כל הקבוצה. ההגנה משתפרת ויש יציבות בחלק האחורי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים