יום שלישי, 21.05.2024 שעה 08:54

היסטוריה: הפועל כפ"ס זכתה בגביע המדינה

כדורעף נשים: החניכות של חן הימלפרב ("גאה בשחקניות ובמועדון") זכו בתואר לראשונה בהיסטוריה עם 1:3 (34:32, 23:25, 23:25, 17:25) על מ.כ. חיפה

|
שחקניות כפ
שחקניות כפ"ס חוגגות תואר היסטורי (איגוד הכדורעף)

קבוצת הנשים של הפועל כפ"ס בכדורעף עשתה הערב (שני) היסטוריה כשגברה 1:3 (34:32, 23:25, 23:25, 17:25) על מ.כ. חיפה/נווה שאנן וזכתה לראשונה בתולדותיה בגביע המדינה.

שתי הקבוצות, שחלמו על גביע ראשון, סיפקו בעיקר טעויות במערכה הפותחת כשחיפה עלתה ליתרון מוקדם 2:5 אבל ראתה את איבונה ואליגורה הופכת באייס ל 7:8 ומשם היתרון עבר לקבוצה של חן הימלפרב. בהמשך, חיפה חגגה מכת פתיחה מדוייקת של יוליה ז'רנובה שסידרה יתרון 18:20. מאותו רגע התפתח משחק של חתול ועכבר, עד שחיפה קבעה את תוצאת המערכה 32:34 כשהיא מנצלת 11 טעויות של היריבה.

המוסרת החיפנית, סנדרה מילוסבלייביץ', דאגה ל-5 נק' במערכה. גם ההמשך היה מותח, מ.כ. חיפה מחקה פיגור 4 וג'יזלה רודריגס בשני מהלכים יעילים העמידה את המשחק על 13:13. מאותו רגע השליטה עברה לצד השני. גליה דבש נעצה קיל לנקודת מערכה ובסיום 23:25 כפר סבא, שיוויון 1:1 במערכות.            

המגמה הצמודה המשיכה וגם פתיחת המערכה השלישית הייתה ראש בראש. הקבוצה של הימלפרב הייתה זו שיצאה לפסק הזמן הטכני השני ביתרון 12:16 ובהמשך, אייס של ואליגורה שמר על היתרון 16:20. אקטרינה וורובייבה נכנסה לפעולה והמערכה התייצבה על 22:22, אבל הסיום היה שוב של הירוקות שחגגו 23:25 ועל הלוח 1:2 כפר סבא.

הקבוצה של חיים קסל קרסה בפתיחת הרביעית (6:0) ולמרות זאת יצאה מבוקר עמוק. אבל את הקצב הכתיבה לקראת סיום גליה דבש עם סדרת סרבים מדוייקים ובסיום, 17:25 ולהפועל כפר סבא יש גביע מדינה היסטורי בכדורעף נשים.

שחקניות כפ&qout;ס חוגגות (ONE)
שחקניות כפ"ס חוגגות עם הגביע (איגוד הכדורעף)
 

המאמן חן הימלפרב, שקבוצתו הפכה לקבוצה ה-12 שמניפה גביע מדינה בכדורעף הישראלי היה נרגש: "היה משחק קשה ומדהים למעמד הגמר. מ.כ. חיפה עשו עבודה מדהימה, אבל אני גאה בשחקניות ובמועדון. עבדנו קשה עבור הגביע הזה ואני מאוד שמח עבורנו".

מי שחגגה תואר ראשון בקריירה היא מורן צור: "זאת הרגשה מדהימה. היה משחק לא פשוט מול קבוצה ששיחקה מצויין. שיחקנו ביחד כקבוצה וניצחנו ביחד".

מאמן חיפה, חיים קסל, בהופעה ראשונה בגמר גביע היה מאוכזב: "זה היה קרוב ולכן זה מאכזב. רצינו להוריד את כמות השגיאות שלנו ולא הצלחנו. נעבוד קשה, נחזור בשנה הבאה וניקח גביע".

שאנה ברגאגליו הצטיינה בכפר סבא עם 21 נק' (3 אסים, 3 קיל בלוק), גליה דבש 17 (7 קיל בלוק), מורן צור 16, איבונה ואליגורה 12, דשה פחם 10, רוקסי נלי 4, ניצן גפשטיין 1.

את מכבי חיפה הובילה קטרינה וורובייבה עם 19 נק'. יוליה ז'רנובה הוסיפה 15, טניה סמירנובה 10, ג'יזלה רודריגז ואלה קולנוגורוב 9 כ"א, סנדרה מילוסבלייביץ' 8.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */