שתף קטע נבחר

כדורעף נשים: כפ"ס זכתה לראשונה בגביע

הקבוצה של חן הימלפרב רשמה הישג היסטורי עם 1:3 (34:32, 23:25, 23:25, 17:25) בגמר על נווה שאנן. ברגגליו, דבש וצור הצטיינו

קבוצת הנשים של הפועל כפר סבא זכתה הערב (ב') בגביע המדינה בכדורעף, אחרי שניצחה בגמר את חיפה/נווה שאנן 1:3 (34:32, 23:25, 23:25, 17:25). אחרי שזכתה באליפות לפני שנתיים, היום זו היתה זכייה היסטורית של המועדון בגביע המדינה.

 

1,300 צופים יצרו אווירה נהדרת באולם מטרו ווסט ברעננה. כפ"ס נהנתה מעידוד מרשים של אוהדי קבוצת הכדורגל של המועדון שהגיעו לתמוך, אבל הפתיחה שלה הייתה פחות מוצלחת. הקבוצה של חיים קסל מנווה שאנן ניצחה במערכה ראשונה ארוכה ודרמטית 32:34, וגם שתי המערכות הבאות היו צמודות, אבל בסופו של דבר ניצחה הקבוצה הטובה יותר. בשורות כפר סבא הצטיינו שאנה ברגגליו (21 נקודות), גלית דבש (17 נק') ומורן צור (16 נק').

 

כפר סבא חוגגת עם הגביע הראשון בתולדותיה (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
כפר סבא חוגגת עם הגביע הראשון בתולדותיה(צילום: יובל חן)

 

כפ"ס מול נווה שאנן בגמר. הימלפרב: "מאוד נרגש מההישג ההיסטורי" (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
כפ"ס מול נווה שאנן בגמר. הימלפרב: "מאוד נרגש מההישג ההיסטורי"(צילום: יובל חן)

 

מאמן כפר סבא, חן הימלפרב: "אני מאוד נרגש מההישג ההיסטורי של המועדון. ניצחנו בזכות הרבה לב ונשמה של השחקניות, והניצחון הושג בעבודה קשה. אני מאושר בשביל מורן צור, שאחרי כל כל הרבה שנים בכדורעף, זכתה בתואר ראשון. איגוד הכדורעף אירגן ערב מהנה של כדורעף, ועם כזה קהל מדהים, היינו חייבים להביא להם גביע".

 

סגן ראש העיר כפר סבא, צביקה צרפתי: "מועדון הכדורעף עושה בשקט ובלי כותרות עבודה נהדרת, והוכחנו שכפר סבא היא עיר של כדורעף". מאמן נווה שאנן, חיים קסל: "חבל מאוד שזה מה שקרה בהופעה ההסטורית שלנו במעמד הגמר, אבל אנחנו לא מוותרים ובעונה הבאה נחזור למעמד הזה, בתקווה לזכות בגביע".

 

שער השנה של ברק יצחקי בסכנה? צפו

שופט הודיע: מעכשיו מוציא רק אדומים. צפו

לא תאמינו איך הכדור הזה לא נכנס לשער

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יובל חן
הפועל כפר סבא בפעולה
צילום: יובל חן
מומלצים