שתף קטע נבחר

סרט של קוסטריצה/ טור

המון מוזיקה ושמחה, תנועה בלתי פוסקת בפריים וכוכב בלונדיני מלא תשוקה ויצריות, בשארט עבדורחימי. ושי אבוטבול? מחזיק את הפועל ת"א כמו סדרן בתחנת מוניות. בעז רוזנברג נהנה מהניצחון של האדומים 1:3 על בית"ר ירושלים

כן את לי נתניה

בליבי עליך שיר

יד ביד נשיר נרון

נתניה בירת השרון

(ורדה שוורץ) 

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

 

איזו תפאורה מרשימה סיפק היהלום שבכתר העיר, מזרחה לכביש החוף, בואכה קסטרו. ישבתי כ"כ גבוה ביציע, שלפרקים עלה בי זיכרון איטלקי , של מבט מעוף הציפור שכזה, כשביקרתי בדלה-אלפי ז״ל שבטורינו כשיובה ארחה את מילאן למשחק העונה.

 

גם אז בלט במיוחד בחור מזרח אירופאי בלונדיני מלא תשוקה רעב, יצירתיות ויצריות. האגדה לשם נדבד. האולטראס הרוסונרי שהבעירו את היציעים ממולי, התחלפו אתמול בצהובים שחורים גאים, שהיו החלק היחידי שבאמת עבד בבית"ר של אמש.

 

שער השנה של ברק יצחקי בסכנה? צפו

לא תאמינו איך הכדור הזה לא נכנס לשער

צפו: ניצחון ליונייטד על צ'לסי, אבל מחוץ למגרש

 

למען הסדר הטוב נאמר, הפועל תל אביב בכושרה הנוכחי גדולה על ביתר בכמה מספרים. הקבוצה מהבירה אמנם מתהדרת בכמה שמות חדשים בהרכב, אבל חוץ משורת הברקות של ברוכיאן אין לה כרגע באמת מה להציע.

 

הפועל לעומת זאת נראית פתאום מצוין. הסגל האיכותי על הנייר החליט סוף סוף לצאת מהנייר, לממש את התסריט, ולהפוך לסרט. בשארט. אתמול זה היה סרט של קוסטריצה, כזה עם המון מוזיקה ושמחה, תנועה בלתי פוסקת בפריים, ואחד כוכב, אלבני-קרואטי, בלונדיני. עבדורחימי.

 

כששחקן שלך אוכל את הדשא פשוט כי הוא מת מרעב, זה מדבק. במקור רן ייעד את התפקיד הזה לשכטר. בימי גוטמן העליזים שכטר היה הדבק, המשוגע החיובי, זה שמטריף אחריו את כל הקבוצה. אבל איתי חזר הביתה שבע, ונוצר בור ענק שסירב להתמלא. רן היה אובד עצות וככה גם כולנו, אז גם הגיעו הפציעות של גרזיצ׳יץ ואיתי, ומשהו במומנטום התחיל להשתנות. שי תפס פיקוד ומחזיק את האמצע כמו סדרן בתחנת מוניות, שקט ומנוסה, נותן עבודה, מפנק במסירות עומק אלגנטיות.

 

מפנק במסירות עומק אלגנטיות. שי אבוטבול (צילום: ראובן שוורץ ) (צילום: ראובן שוורץ )
מפנק במסירות עומק אלגנטיות. שי אבוטבול(צילום: ראובן שוורץ )

 

וורמוט כמו גם דמארי הם שחקנים גדולים, ומצויים בכושר נהדר, אבל עדיין היה חסר המטריפן. המשיגינע. אז שלום שלום לך מר בשארט חי בסרט

מתיישב על זכוכיות עבדורחימי. אולההה. כמה חיכינו שמישהו יצית אש בהתקפה של הפועל, ייצא מהשבלונה, מהפס-פס-פס-פס אחורה-פס-נמאס!

 

ואש מה לעשות, מתפשטת, מדבקת. הפועל חזרה לעניינים בזכות דמארי, אבל חזרה לה השמחה בגלל בסראט. עייפים ומתוסכלים מהרצאות טקטיות וסגירות אלכסוניות, השתוממו לגלות הבחורים ב כל מה שצריך לפעמים, הוא לשכוח לרגע מהכול, ופשוט לדהור עם הכדור על קו ה16 ולשחרר כדור לדרכו עם כתובת ובול. או לשלוח לעצמך פס דמיוני קדימה, רק כי אתה רעב, ומאמין שתגיע. מה יכול להיות? מקסימום נתאהב. התאהבנו.

 

שער השנה של ברק יצחקי בסכנה? צפו

לא תאמינו איך הכדור הזה לא נכנס לשער

צפו: ניצחון ליונייטד על צ'לסי, אבל מחוץ למגרש

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
בשארט עבדורחימי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים