יום שלישי, 21.05.2024 שעה 13:34
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • מכבי חיפה

דני פרדה סגר ל-4.5 עונות בבית"ר ירושלים

הקבוצה מהבירה צירפה את קשר מכבי פתח תקווה שיהיה הרכש השישי של אלי טביב. פרדה: "הגשמת חלום להגיע למועדון כזה, מחכה כבר למפגש עם הקהל"

|
דני פרדה. מתקרב לבירה (יניב גונן)
דני פרדה. מתקרב לבירה (יניב גונן)

קשר מכבי פתח תקווה, דני פרדה, סגר הערב (שני) לארבע וחצי עונות בבית"ר ירושלים. פרדה הפך לרכש השישי של הקבוצה בחלון ההעברות של ינואר לאחר שכבר הצטרפו לוגסי, וילה, שלומי אזואלי, בראנדן ומטוביץ'.

""זו הגשמת חלום להגיע למועדון כזה, מחכה כבר למפגש עם הקהל בטדי", אמר פרדה לאחר שסגר.

בנושא אחר, בית"ר שיחררה את דוד רביבו אחרי שהשחקן פנה למאמן רוני לוי וביקש לעזוב את הקבוצה. בקבוצה החליטו להיענות לבקשת הקשר מהסיבה שבמועדון מבינים שאין לו מקום ברוטציה של הקבוצה והסיכויים שהיה משחק היו נמוכים מאוד.

הקבוצה תעשה מאמצים לסגור את החתמתו של דושאן מטוביץ'. בבית"ר הבינו כי גם הפועל תל אביב מתעניינת במגן ומקווים כי השחקן לא יחזור בו מכוונותיו לחתום בירושלים.

"יש להפועל תל אביב חמישה זרים, מי יודע מה הם מנסים לעשות?", אמרו בבית"ר ירושלים. גורם נוסף אמר ל-ONE: "איך הפועל תל אביב רוצים להחתים זר נוסף? שמעתי שהם אומרים שהם רוצים לשחרר את קולין, אבל זה שחקן של 160 אלף יורו בעונה, משהו פה מוזר".

יש לציין כי כעת קיימים פערים כספיים בין מטוביץ' לבית"ר ירושלים, אך בקבוצה מבינים כי חייבים להחתים מגן שמאלי. מטוביץ' דורש לקבל סכום גבוה מזה שהוא מקבל בקריית שמונה בכמעט 35% ובבית"ר מנסים להגיע איתו לעמק השווה בנוגע לגובה השכר שיקבל. בנוסף, ראשי המועדון צפויים להתמודד עם בעיה נוספת שבה השחקן יסרב לחתום בבית"ר בגלל הפנייה של הפועל תל אביב וינצל את הסיטואציה במו"מ מול טביב ונציגיו.

עבדורחימי לוהט! 1:3 להפועל ת״א

גם הטרייד בין בית"ר ירושלים למכבי פ"ת שבו פרדה עובר לירושלים וסלליך למכבי פ"ת אמור להיסגר היום או לכל המאוחר מחר. בקבוצה של רוני לוי רוצים כבר לסגור את נושא הרכש ולהתחיל להתעסק בלגבש הרכב קבוע פחות או יותר עד לסיום העונה.

בנוגע לחלוץ שאמור להצטרף לקבוצה העידו בקבוצה כי הם בדילמה. אם הקבוצה תתחזק בחלוץ זר וגם במטוביץ' מקריית שמונה, בראיין ג'ונס יהיה בבעיה כי מכסת הזרים בקבוצה תעמוד של שישה ובבית"ר צריכים לקבל החלטה מה לעשות בנושא כשכעת קיימת שביעות רצון מסוימת מג'ונס.

"אנחנו 5 נקודות מהקו האדום, זה כבר לא מצחיק, נשב ונחשוב מה עושים כדי שבטעות לא נמצא את עצמנו עד למחזור האחרון נאבקים על הישרדות בליגת העל", אמרו על המצב בבית"ר ירושלים. עם הגעתו של חלוץ נוסף ככל הנראה ושל דני פרדה לא יהיה מנוס ובית"ר תבקש להשתחרר מחוזהו של דוד רביבו. השחקן שאתמול לא שיחק, עדיין לא שוחח עם נציגו של טביב או עם המאמן רוני לוי בנושא, אך נראה ששני הצדדים מבינים כי אין לדוד רביבו מקום בבית"ר ירושלים.

בן שמעון: רוצים להגיע לאירופה

פאבלו ברנדאן אמור לשדרג את ההרכב של בית"ר ירושלים כי מדובר בשחקן ברמה גבוהה, כך מעידים עליו שחקנים בית"ר. נראה כי כבר במשחק הגביע מול בת ים בראנדן יקבל דקות משחק ראשונות במדי בית"ר.

ובחזרה להפסד 3:1 להפועל ת"א. שוב שחקני בית"ר ירושלים יצאו עם הראש באדמה, נכון היו חלקים שבית"ר נראתה סביר אבל ההפסד ליריבה המושבעת לא הוסיף בריאות לאנשי בית"ר ולשחקנים. רוני לוי מאמין שעם הזמן הדברים יראו טוב יותר. בשיחות סגורות אומר המאמן: "מדברים על זה שבית"ר עשתה רכש בצורה קיצונית, שוכחים ששחררנו גם לא מעט שחקנים. יש פה עבודה וצריך זמן, אני יודע שלא אוהבים לשמוע את זה אבל זה המצב, אם השחקנים יאמינו כמו שאני מאמין, שאפשר להשתפר ולהיראות אחרת, נעשה את זה".

אריאל הרוש, אמר בסיום: "אנחנו מסתבכים בתחתית. אנחנו חמש נקודות מהקו האדום, אבל אפשר להסתכל על חצי הכוס המלאה והיא שנראינו יותר טוב מאשר במשחקים האחרונים. כרגע הכל בורח לנו ואנחנו חייבים למצוא פתרונות ולהביא נקודות בכל דרך. בשבוע הבא אנחנו נגד הפועל עכו זה משחק מאוד משמעותי. הם נקודה מתחתינו ומי שתנצח תתרחק מהקו האדום. אנחנו צריכים לנצח וחייבים את זה למועדון ולקהל".

קריאף מאוכזב (שי לוי)
קריאף מאוכזב (שי לוי)
 

לגבי העבירה על עבדורחימי הוסיף: "פנדל? לא היה, תראו את זה בטלוויזיה. יש שינוי, אבל דברים לוקחים זמן. זה לא הוקוס פוקוס. צריך להתחבר, כל אחד צריך לקבל את הביטחון וזה לא פשוט, במיוחד בבית"ר ירושלים. כרגע כל אחד צריך לבוא ולתת 200 אחוזים בכל משחק כי המצב לא קל. אנחנו מודעים למצב".

לא רק השחקנים ואנשי הקבוצה מאוכזבים אלא גם האוהדים, חלק נשמעים מיואשים: "אחרי המשחק אתמול ההרגשה מעורבת, מצד אחד לא שיחקנו מול רמת השרון והפועל תל אביב קבוצה מצוינת, מצד שני אותנו זה לא מעניין כי אנחנו רוצים לנצח אותם. על הדשא נראה שהשחקנים עשו כל מה שיכלו וזה מה שהם שווים. אנחנו האוהדים השלמנו עם זה שנהיה בפיילאוף התחתון ואולי טוב שכך, אין לנו כוח לאכול עוד השפלות", אמר אחד מנציגי האוהדים.

בבית"ר מגדירים את המשחק הבא מול עכו כמשחק עונה, אך קודם יש משחק גביע ביום רביעי מול עירוני בת ים. אחרי המשחק היה שקט בחדר ההלבשה, המאמן רוני לוי נתן לשחקנים שלו את הזמן כי גם ככה ראה שהם מדוכדכים. "יש גביע עוד יומיים ואחרי זה משחק עונה אולי, לא נתחיל לבכות עכשיו אלא נרים אל הראש ונתמודד עם המצב, צריך להיות עם הפנים קדימה", סיכמו במועדון.

בנוסף, בית"ר ירושלים תועמד לדין בגין התפרעות אוהדים במשחק נגד הפועל(פתיחת רימון עשן) והתנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים (הריסת כיסאות בנתניה),

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */