שתף קטע נבחר

אלישע לוי: "עשינו הרבה היסטוריות העונה"

מאמן הפועל ב"ש חגג את ה-1:3 על מכבי חיפה, אך עדיין סירב לדבר על אליפות: "יודעים שאנחנו מאוד חזקים, אבל צריך להתקדם ממשחק למשחק". בנאדו: "ספגנו שלושה שערים ממצבים נייחים. פרט לכך, הם לא בעטו לשער שלנו"

הפועל ב"ש ניצחה העונה את מכבי ת"א, הפועל ת"א וכעת גם את מכבי חיפה. ועדיין - הקבוצה מהנגב מסרבת לדבר על אליפות, גם כשהיא רחוקה שלוש נקודות בלבד מהפסגה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

הערב (ב') נקלעו השחקנים של אלישע לוי לפיגור מוקדם מול הירוקים, אך הצליחו להשלים מהפך משערים של טומיסלאב פאיוביץ', גליינור פלט ודובב גבאי, ובסיום חגגו ניצחון ראשון על חיפה מזה 11 שנה.

 

"שברנו הרבה מיתוסים". אלישע בטירוף (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"שברנו הרבה מיתוסים". אלישע בטירוף(צילום: אורן אהרוני)

 

"עשינו הרבה היסטוריות ושברנו הרבה מיתוסים העונה", אמר המאמן המנצח. "היה ערב נהדר, הקהל נתן תצוגה יוצאת מן הכלל וכך גם השחקנים שלנו. זה היה אחד המשחקים הטובים – גם מצידנו וגם ממכבי חיפה. היה משחק מרתק ובסופו של דבר עשינו ניצחון בית מאוד חשוב שמקדם אותנו".

 

על השאיפות של קבוצתו להמשך העונה, אמר לוי: "אנחנו יודעים שיש לנו קבוצה מאוד חזקה. הכי נכון זה לשמור על מה שאנחנו עושים ולהתקדם ממשחק למשחק. אם נגיע לפלייאוף מאותה עמדה שבה אנחנו נמצאים היום, נוכל לדבר אחרת. צריך לשמור על פרופורציות".

 

האדומים חוגגים. אלישע: "משחק מרתק" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
האדומים חוגגים. אלישע: "משחק מרתק"(צילום: אורן אהרוני)

 

על כך ששחקניו כבשו שלושה שערים ממצבים נייחים, הוסיף

מאמן ב"ש: "אם אנחנו מבקיעים למעלה מ-30 אחוז מהשערים שלנו במצבים נייחים, זה אומר שאנחנו מתרגלים את זה. יש לנו מגוון של אפשריות ומגביה מצוין".

 

בהתייחס לגליינור פלט, שספג ביקורות חריפות לפני מספר שבועות ולא מפסיק לכבוש במחזורים האחרונים, אמר לוי: "אמרתי מההתחלה שצריך סבלנות. זה לא הצד החזק שלנו. רואים לאט לאט שמדובר בשחקן טוב ואין סיבה שלא ישים גולים גם פה. רואים שהוא יודע כדורגל".

 

הקפטן הבאר-שבעי, אליניב ברדה: "נתנו את הדם על המגרש. היה אצטדיון מלא עם תפאורה מדהימה ובשביל האוהדים שלנו צריך ליפול על הישבן. אני יודע שהם גם מעריכים את זה".

 

בנאדו בשוק: "זה היה משחק מאוד משמעותי" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
בנאדו בשוק: "זה היה משחק מאוד משמעותי"(צילום: אורן אהרוני)

 

"הלוואי שלא היינו נקלעים לפיגור, במיוחד נגד קבוצה כמו מכבי חיפה. אני שמח שהצלחנו לחזור דרך מצבים נייחים וזה דבר שאנחנו עובדים עליו המון השנה. כמובן שעדיף להוביל מאשר לחזור מפיגור", הוסיף החלוץ.

 

בנאדו: "פרט למצבים הנייחים, ב"ש לא בעטה לשער"

מכבי חיפה מנגד לא מצליחה לשמור על יציבות וכבר רחוקה 14 נקודות מב"ש שבמקום השני. "אני לא חושב שנעלמנו, אבל שני השערים המהירים שספגנו שינו את המומנטום", אמר אריק בנאדו בסיום. "היו לנו מצבים טובים לחזור למשחק, לפחות בחצי הראשון. גם את החצי השני התחלנו לא רע, אבל ספגנו שער ממצב נייח".

 

הירוקים מאוכזבים. קינן: "לא התגוננו מספיק טוב" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
הירוקים מאוכזבים. קינן: "לא התגוננו מספיק טוב"(צילום: אורן אהרוני)

 

"נענשנו בשלושה מצבים נייחים ופרט לכך אני לא

חושב שהם בעטו יותר לשער. ב"ש ניצחה בצדק ואנחנו היינו נאיביים. חבל על ההפסד הזה. קרו גם דברים טובים, אבל אני מאוכזב מאוד מהתוצאה", הוסיף.

 

על הצמרת שמתרחקת אמר מאמן חיפה: "זה היה משחק מאוד משמעותי, שאם היינו מנצחים אותו היה יוצר מומנטום מאוד טוב. יש עוד הרבה משחקים ונקודות בקופה. 1:3 זה לא תבוסה".  

 

דקל קינן, שרשם הופעה אישית חלשה מאוד, לא הירבה במילים: "אכזבה גדולה מאוד. בסה"כ הצגנו כדורגל לא רע לפרקים. ידענו שהם חזקים במצבים נייחים, אבל לצערי הם כבשו שלושה שערים בדרך הזאת. לא התגוננו מספיק טוב במצבים הנייחים. אני חלק מקבוצה ואני לוקח אחריות על כך".

 

טניסאי או סטנדאפיסט? נובאק ג'וקוביץ' בחיקוי אדיר

צפו: סל ניצחון בשנייה האחרונה. או שלא

שחקן מל(ו)כלך. צפו בקטע

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אלישע לוי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים