שתף קטע נבחר

קבוצה 10: 64:71 לירושלים על חולון. צפו

האדומים המשיכו בדהירה עם ניצחון ליגה עשירי ברציפות אחרי שהפגינו שליטה מוחלטת בריבאונד ונהנו מהצגה של ליאור אליהו. הפורוורד הציג יכולת אדירה וסיים עם 25 נקודות ו-15 ריבאונדים, 10 לגרין ולדאנקן. 16 של קנדי לא הספיקו לסגולים שנעצרו אחרי 2 ניצחונות

מי יעצור את הפועל ירושלים? הקטר האדום המשיך בדהירה גם באולם הפחים עם 64:71 על הפועל חולון הערב (ב') באולם הפחים, שהיה הניצחון העשירי ברציפות של האדומים בליגה.

  

 

ירושלים נהנתה משליטה מוחלטת בריבאונד כבר מהפתיחה וגם מהצגה של ליאור אליהו, שהיה ברמה אחת מכל היתר. הפורוורד שהגיע לדאבל-דאבל כבר בתחילת המחצית השנייה, סיים משחק ענק של 25 נקודות, 15 ריבאונדים והיה גדול על חולון שלא הצליחה להסתדר אתו. הקבוצה של ליאור ליובין רדפה אחרי ירושלים במשך מרבית המשחק, הצליחה לעלות ליתרון, אבל דווקא אז האדומים רצו 0:7 ולא הביטו לאחור.

 

ג'וש דאנקן (8 ריבאונדים) ויניב גרין הוסיפו 10 נקודות למנצחים, רונלד דופרי הוסיף 9 ויותם הלפרין 7 עם 8 אסיסטים. 16 של די.ג'יי. קנדי לא הספיקו לחולון שנעצרה אחרי ניצחונות על נס ציונה והפועל ת"א. בראיין אסברי הוסיף 13 ו-13 ריבאונדים, לורנס באוורס ושלומי הרוש סיימו עם 10 נקודות כל אחד.

 

אוהדי הפועל חולון דואגים לאווירה (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
אוהדי הפועל חולון דואגים לאווירה(צילום: יובל חן)

 

מהלך המשחק

סקוטי ריינולדס, שלומי הרוש, בראיין אוסברי, לורנס באוורס ורם אליאספור עלו בחמישייה של חולון. יותם הלפרין, דרווין קיצ'ן, רונלד דופרי, ליאור אליהו וארטיום פראחוסקי פתחו בירושלים.

 

הנקודות הראשונות במשחק היו של אליהו, שקיבל אסיסט נהדר מפראחוסקי והשלים עוד אחת מקו. אוסברי העלה את חולון על הלוח ושלומי הרוש נכנס לעניינים עם שלשה, אבל פראחוסקי חגג בצבע בצד השני כשההגנה של המארחים לא ממש קיימת והשחקנים של גרינברג חוגגים בריבאונד. יותם הלפרין קלע שלשה מהפינה, אליהו המשיך לחגוג בצבע באין מפריע וירושלים פתחה פער של 4 הפרש, אבל הרוש וקנדי דאגו שחולון תישאר בתמונה וזה רק 20:23 לאדומים בסוף הרבע הראשון.

 

הלפרין סוחט עבירה (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
הלפרין סוחט עבירה(צילום: יובל חן)

גרינברג לא כל-כך מרוצה מהשיפוט (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
גרינברג לא כל-כך מרוצה מהשיפוט(צילום: יובל חן)

 

דאנקן הלך לקו וקלע רק זריקה אחת מתוך שתיים, רוזפלט דייק ב-2 מ-2 מהעונשין וחולון נותרה קרובה לירושלים. הקבוצות נשארו צמודות אחת לשנייה גם ברבע השני כשגרין ואליהו מייצרים את הנקודות עבור האדומים, ואוסברי וקנדי אצל הסגולים, 26:26. הנקודות הראשונות של באוורס היו גם אלה שסידרו לחולון יתרון, אבל אז אליהו, קיצ'ן ודופרי הריצו את האורחים ל-0:7. באוורס עשה לזה סוף עם ליי-אפ וגם הדביק לפראחוסקי את העבירה השלישית שלו, אבל נקודות של אליהו מהעונשין ושלשה של דופרי הגדילו את ההפרש ל-6. הרוש חתם את הרבע עם שלשה וצימק ל-38:35 במחצית.

 

ירושלים פתחה את הרבע השלישי עם 0:4 של אליהו וגרין, אבל ריינולדס צלף שלשה בצד השני. גם זה לא עצר את האדומים שהשלימו ריצת 3:10 והגדילו את הפער ל-10 - 38:48 - עם יכולת נהדרת של אליהו. הרוש הקטין את ההפרש לחד-ספרתי וריינולד קלע שתי זריקות מהקו כדי לצמק ל-6, אבל הלפרין התעורר והעלה את ירושלים ל-42:50. אוסברי, הרוש וקנדי מיזערו נזקים עד ל-3 הפרש בלבד, אבל ג'אמפ של הלפרין ושלשה של דאנקן קבעו 49:55 לירושלים בסוף הרבע.

 

פראחוסקי קצת חושש מהכדור (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
פראחוסקי קצת חושש מהכדור(צילום: יובל חן)

 

אוסברי קלע זריקה מהקו, אבל הרוש החטיא פעמיים אחרי עבירה בלתי ספורטיבית של הלפרין, ואליהו המשיך לחגוג עם זריקה אופיינית. רוזפלט ניסה לייצר מומנטום סגול, אבל יניב גרין עלה וייצר 4 נקודות רצופות שהגדילו את ההפרש ל-9. חולון לא ויתרה וקנדי צלף שלשה, אבל שוב אליהו היה שם עבור ירושלים עם דאנק מהדהד. שתיים נוספות של דאנקן כבר הגדילו את הפער ל-7 ודופרי קלע מתוך הצבע בדרך ל-58:67. אליאספור ובאוורס קירבו את חולון למרחק 5 נקודות, אבל דאנקן קלע שלשה גדולה, 64:71 בסיום.

 

טניסאי או סטנדאפיסט? נובאק ג'וקוביץ' בחיקוי אדיר

צפו: סל ניצחון בשנייה האחרונה. או שלא

שחקן מל(ו)כלך. צפו בקטע


פורסם לראשונה 20/01/2014 18:29

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יובל חן
דרווין קיצ'ן
צילום: יובל חן
מומלצים