יום חמישי, 09.05.2024 שעה 15:10
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7325-6632מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
5828-5132הפועל ב"ש3
5342-4432הפועל חיפה4
4337-3532מכבי בני ריינה5
3740-3032בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3655-3931מכבי פ"ת2
3536-4431בית"ר ירושלים3
3545-3231מכבי נתניה4
3347-2631הפועל חדרה5
3144-2431מ.ס אשדוד6
3049-3431הפועל ת"א7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • חמישי, 09/05, 19:30
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • חמישי, 09/05, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 11/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

מכה לבית"ר: לרנקה לא משחררת את מגרלשווילי

המועדון הקפריסאי חזר בו מהחלטתו, המגן לא יטוס לארץ. רוני לוי אחרי ה-1:0 לרמה"ש: "היינו רכים", האוהדים: "נמרר לשחקנים את החיים". צפו בתקציר

|
מגרלשווילי. לרנקה לא מוכנה לשחררו (יוסי ציפקיס)
מגרלשווילי. לרנקה לא מוכנה לשחררו (יוסי ציפקיס)

ההפסד אתמול (ראשון) 1:0 לרמת השרון לא משנה את התוכניות של בעלי הבית של בית"ר ירושלים, אלי טביב, להמשיך להתחזק ולבנות את הקבוצה, כך נודע הבוקר ל-ONE. למרות זאת, המועדון ספג מכה נוספת מכיוון לא צפוי.

למרות כוונותיו של בעל הבית להתחזק, הבוקר נודע לראשי הקבוצה כי נוצר פיצוץ בין חיים מגרלשווילי לקבוצתו לרנקה, שחזרה בה מהסיכום עם השחקן וכעת לא מוכנה לשחרר אותו לבית"ר. נכון לעכשיו מגרלשווילי יישאר בקפריסין, זאת למרות שהיה צריך להגיע הלילה לישראל ולחתום בקבוצה.

נציגיו יעשו מאמצים נוספים על מנת להגיע לסיכום על שחרורו מלרנקה, אך בשלב זה הודיע השחקן לבית"ר שהוא נשאר בקפריסין היות והקבוצה לא מוכנה לשחררו, זאת למרות ההסכם שסוכם בין הצדדים. מבית״ר נמסר בתדהמה: "חתמנו הבוקר על חוזה עם המגן חיים מגרלשווילי, אך קבוצתו הקפריסאית חזרה בה מהסיכום ולכן המו״מ התפוצץ״.

אם אופציית מגרלשווילי תיפול סופית, מועמדותו של המגן שמואל שיימן ממכבי חיפה קיימת בבית"ר.

על כל פנים, טביב, שנמצא בארצות הברית, לא צפה במשחק אך עודכן על מה שקרה בטדי. מקורב מאוד לבעל הבית של בית"ר ירושלים אמר ל-ONE: "אלי לא מתכוון לשנות תוכניות, הוא מסתכל גם על העונה הבאה ולכן ממשיכים לבנות, עדיין מחפשים חלוץ ברמה גבוהה. שחקנים ישוחררו, רובם כאלה שלא שיחקו יותר מידי עד היום. אחרי ההפסד אתמול צריך לתקן את מה שצריך וממשיכים הלאה".

רמה"ש משפילה את בית"ר י-ם 0:1

מאמן בית"ר, רוני לוי, ערך היום שיחה עם השחקנים לפני האימון ואמר להם: ״לפני המשחק מול רמה״ש אמרתי שאנחנו לפני צומת חשוב, אם נתחיל לחשוב גבוה או שנלחם על חיינו. כרגע זה נראה שאנו נילחם עד הסוף. לא יכול להיות שקבוצה תגיע לטדי ותתנהג באופן ברוטאלי ואף תפגע בשחקן שלנו בראשו כשהוא שרוע על הדשא לאחר שהשופט שורק ואנו לא נגיב כלל. גם אם השופט מאפשר כאלו דברים, היינו רכים ונרפים מידי". 

"אני מבין את התחושות הקשות ואני מוכן לתת לכם גב ולתמוך, במיוחד ברגעים שאתם חשים שכולם נגדכם, האוהדים שלנו וגם בתקשורת, אבל אתם צריכים להיות מחויבים, מאוחדים ואמיתיים עם עצמכם ואיתי. אחרת, יהיה קשה לי לגבות אתכם. רק יחד, בצורה מלוכדת נצא מהמצב הזה״, הוסיף המאמן. 

לאחר המשחק, חדר ההלבשה של הירושלמים היה נראה כמו אחרי הפסד בגמר גביע המדינה. שחקני בית"ר היו בטוחים שהם באים לטיול קליל של עוד שלוש נקודות מול רמת השרון וחטפו סטירה מצלצלת. רוני לוי היה מאוכזב מאוד בסיום ואמר לשחקנים שלו: "אתם צריכים להתבייש, אתם שחקני בית"ר ירושלים, פה בטדי מול הקהל שלנו להפסיד ככה? אתם לובשים את החולצות של בית"ר, איך אתם נראים".

שאבו: זה ניצחון ענק שלנו.

גם האוהדים עצבניים, אפילו מאוד. אתמול חיכו מחוץ לטדי כ-200 אוהדים שהביעו את זעמם כלפי השחקנים. אחד מראשי הלה פמילה המייצג את תחשותיהם של כמעט כל אוהדי בית"ר אמר: "יש משהו דפוק בקבוצה, לא יכול להיות שנראה ככה. החלפנו חצי הרכב ולא הבקענו שער, משהו דפוק מהיסוד".

"לקראת הפועל תל אביב כדאי מאוד לשחקנים לדעת שאם הם לא מביאים תוצאה טובה, עדיף להם להישאר בנתניה ולא לחזור לירושלים כי אנחנו נמרר להם את החיים. מה שהיה אתמול לא הגיוני, רמת השרון בטדי תנצח אותנו? מי שלא יכול להיות פה שלא ישחק. אם השחקנים לא יביאו תוצאה טובה נגד הפועל תל אביב הם יסבלו מאיתנו עד סוף העונה, הסבלנות שלנו נגמרה", הוסיף האוהד.

האוהדים העלו רעיון להגיע לאימון הקבוצה במהלך סוף השבוע ולפוצץ אותו כדי להבהיר לשחקנים כמה המצב חמור מבחינתם, אך עדיין לא התקבלה החלטה בנושא.

אוהדי בית&qout;ר ירושלים. לא מרוצים מהיכולת  (משה חרמון)
אוהדי בית"ר ירושלים. לא מרוצים מהיכולת (משה חרמון)
 

במועדון נשמעו קולות המבקרים את הבלם אנדרס טונייס שלא הגיע למשחק. "זה שחקן של ליגה ספרדית, אם לא היו אומרים לנו לא היינו מאמינים", אמר שחקן בקבוצה. יחד עם זאת, יש גם מי שמנסה להרגיע את המצב מחשש שייווצר כדור שלג שידרדר את בית"ר למקומות שאף אחד לא רוצה לחשוב עליהם - למאבקי תחתית קשים.

"אנחנו חמש נקודות מהקו האדום, כולם פה צריכים להתעורר, שמענו אחרי הניצחון על מכבי פתח תקווה שחקנים מדברים על פלייאוף עליון, שיתעוררו ומהר, אין לנו יותר מידי זמן" אמר גורם בקבוצה.

רוני לוי מחזיק ברשימה של שחקנים שישוחררו לקראת סיום חלון העברות של חודש ינואר. מדובר בשחקנים שבקושי ראו דשא העונה אם בכלל. המטרה היא להעביר אותם בהשאלה לקבוצות אחרות כדי שיקבלו דקות משחק ולדלל את הסגל העמוס של הקבוצה.

טונייס לא מאמין (חגי ניזרי)
טונייס . איכזב אתמול (חגי ניזרי)
 

אביתר ברוכיאן, ברק משה, תומר ירוחם, עדן נחמני ורועי זיקרי על הכוונת לעזוב. מלבד זאת, בבית"ר הודיעו ללאנדרי מולמו על שחרורו ומקווים שימצא קבוצה על מנת לא לשלם לו סתם משכורת עד לסיום העונה. אם מולמו לא ימצא קבוצה, ינסו להגיע איתו להסכם על התרת חוזהו. בקבוצה גם לא בונים יותר מידי על בראיין ז'ונס שברגע שרוני לוי יגבש הרכב וסגל קבוע, השחקן ברוב המשחקים לא יתלבש.

חוזהו של פאבלו ברנדאן עדיין לא עבר בבקרה ואלי טביב יעביר סכום של כמיליון שקלים לרשות לבקרת התקציבים על מנת להעביר את חוזהו של השחקן ושל החיזוק הנוסף שעתיד להגיע לקבוצה.

בנושא אחר, אוהדי הקבוצה התבשרו כי רק 900 כרטיסים יועברו לטובתם לקראת המשחק מול הפועל תל אביב במחזור האחרון. בכל מקרה, נראה שהעובדה הזו לא מזיזה כל כך לאוהדים שמתכוונים להגיע בהמוניהם למשחק בנתניה.

חברי הלה פמיליה כבר הודיעו לראשי הקבוצה שיכינו את משטרת נתניה לקהל של למעלה מ-2,500 איש המתכוונים להגיע למשחק, בין אם יהיו להם כרטיסים ובין אם לא: "נגיע למשחק גם בלי כרטיס, בשום אופן לא נקבל מצב בו מספקים עבורנו רק 900 כרטיסים, למשטרה תהיה עבודה רבה", הודיעו בארגון, כאשר האוהדים מהבירה מתכוונים לרכוש כרטיסים גם ליציעים של האדומים.

איציק כהן לא מאמין (חגי ניזרי)
איציק כהן לא מאמין (חגי ניזרי)
 
אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */