שתף קטע נבחר

0:1 למילאן בבכורה של סיידורף, תיקו לנאפולי

המשחק הראשון של המאמן הסתיים עם ניצחון ביתי קשה מול ורונה מפנדל של באלוטלי (82), שער של ביאנקי (91) חילץ לבולוניה 2:2 ביתי מול התכולים, שמרוחקים כבר 12 נקודות מיובנטוס. אינטר הפסידה בגנואה, 2:3 דרמטי ללאציו באודינזה

נאפולי כנראה הרימה דגל לבן במאבק על הסקודטו. יובנטוס לא ממש מאבדת נקודות, התכולים דווקא כן, הערב (א') הם סיימו ב-2:2 כואב למדי בבולוניה ומרוחקים כבר 12 נקודות מ'הגברת הזקנה'.

 

 

רולנדו ביאנקי הוותיק העלה דווקא את המקומיים ליתרון (37), אבל אז גונסאלו היגוואין נכנס לפעולה. הוא איזן בכדור עונשין מ-11 מטר (62) ובישל לחוסה קאייחון את המהפך (80). גמור? ממש לא. ביאנקי איזן דקה בתוך תוספת הזמן וקבע חלוקת נקודות צודקת.

 

פרננדס חוגג את הראשון של פיורנטינה (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
פרננדס חוגג את הראשון של פיורנטינה(צילום: גטי אימג'ס)

 

במילאן קיוו כי ההגעה של קלארנס סיידורף במקומו של מקסימיליאנו אלגרי תפיח רוח חדשה במועדון, אבל כבר במשחק הבכורה שלו, בבית מול ורונה, הוא הבין כמה עבודה צפויה לו. הרוסונרי אמנם ניצחו 0:1, אבל המשיכו להיראות לא טוב, לפני שמריו באלוטלי ניצל בהצלחה פנדל שנפסק לזכותם, שמונה דקות לסיום.

 

סיידורף מתרגל לחיים החדשים על הספסל של מילאן (צילום: AFP) (צילום: AFP)
סיידורף מתרגל לחיים החדשים על הספסל של מילאן(צילום: AFP)

 

משהו לא טוב עובר על אינטר מאז תחילת 2014, הפעם היא סיימה משחק ליגה נוסף ללא ניצחון - הפעם עם 1:0 בגנואה. לוקה אנטונלי עשה את ההבדל עם שער מאוחר (83). מי שניצלה את המעידה של אינטר והתבססה במקום הרביעי היא פיורנטינה, שהביסה 0:3 בחוץ את קטאניה. אלסנדרו מאטרי, בהופעת הבכורה שלו בסגול, כבש פעמיים (28 ו-41) ובישל למתיאס פרננדס (25).

 

אטלנטה עלתה עם 10 שחקנים איטלקים בהרכב ב-0:1 על קליארי. ג'יאקומו בונאבנטורה כבש (68). פארמה השיגה 1:2 דרמטי בוורונה על קייבו. אלברטו פאלושי (15) כבש ראשון למקומיים, אבל אנתוניו קסאנו (27) ואלסנדרו לוקארלי (93) הפכו.

 

שיעור בדרמה. לאציו מנצחת בדקה ה-90 את אודינזה (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
שיעור בדרמה. לאציו מנצחת בדקה ה-90 את אודינזה(צילום: גטי אימג'ס)

 

דרמה גדולה הייתה גם באודינזה, כשלאציו חזרה עם ניצחון חוץ 2:3. אנתוניו די נטאלה (8) ועמנואל אגימאנג-באדו (68) הרשיתו לאודינזה, אנתוניו קנדרבה (63), אנדראה לזארי (82, עצמי) והרננש (90) קבעו מהפך. טורינו חזרה מסאסואולו עם 0:2 שהחזיר את המארחת לקרבות התחתית. צ'ירו אימובילה (26) ומתיאו בריגי (49) כבשו.

פורסם לראשונה 19/01/2014 18:09

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים