שתף קטע נבחר

היועמ"ש דורש: רדיוס לחולון והפועל ת"א

כתב אישום חמור נגד הקבוצות בעקבות התנהגות האוהדים ביום שני האחרון בהדר יוסף. היוע"מש של איגוד הכדורסל: "יש להתייחס לאלימות הקשה של אוהדי הקבוצות בחומרה יתרה". חולון בתגובה: "כנראה שמישהו מנסה לטשטש את מחדלי האבטחה"

למרות שהפועל חולון והפועל ת"א ניסו בעיקר להרגיע בימים האחרונים את הרוחות, היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל החליט להעמיד אותן היום (ה') לדין משמעתי, בעקבות העימות האלים בין מחנות האוהדים בסיום המשחק ביום שני האחרון. זאת על פי דו"ח המשטרה וצפייה בסרטוני הווידאו שפורסמו בתקשורת.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

בכתב האישום נכתב, בין היתר: "אני סבור כי יש להעמיד לדין משמעתי את הקבוצות בגין עבירה לכאורה על סעיף 'התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים' ו/או 'פגיעה על ידי אוהדים' ו/או 'התפרעות אוהדים'. זאת בנוגע להתפרעות אוהדי שתי הקבוצות בתוך האולם ובמיוחד לקטטה האלימה מחוץ לאולם, אשר הגיעה עד כדי פגיעה פיזית בשוטר משטרת ישראל שהיה במקום".

 

היועץ המשפטי גם ממליץ על עונש חמור לקבוצות: "אני סבור שיש להתייחס לאלימות הקשה של אוהדי שתי הקבוצות בחומרה יתרה. לכן

 אבקש להטיל את העונשים הבאים: קיום שני משחקים ביתיים ברדיוס של 50 ק"מ עם קהל וקנס כספי בפועל של 25 אלף שקל".

 

בנוסף מוזכרים במכתב העונשים על תנאי שעומדים כבר כנגד הקבוצות בשל עבירות קודמות: "כנגד הפועל ת"א עומד קנס כספי של 50 אלף שקל על תנאי למשך שנה, קיום משחק ביתי אחד ללא קהל ואחד עם קהל ברדיוס של 50 ק"מ עד תום העונה. כנגד הפועל חולון עומד על תנאי קנס כספי בסך 40 אלף שקל".

 

: בהפועל חולון לא אהבו את העמדתם לדין ואמרו: "המשחק בהדר יוסף הצטיין בחוסר הערכות מתאימה מצד חברת האבטחה והנוגעים בדבר. לא ייתכן שבמשחק בחולון יהיו על פי דרישת המשטרה כ-50 שוטרים ו-60 מאבטחים ובמשחק בהדר יוסף יהיו רק כשליש מאותה כמות. אנו מגנים בחריפות כל אלימות, הן מילולית והן פיזית, פעלנו ונמשיך לפעול כדי למגר כל תופעה שכזאת, אך לא ייתכן שנעמוד לדין על אירועים שקרו מחוץ למגרש לאחר המשחק, כשדו"ח השופטים מהמשחק נקי וכך גם דו"ח המשקיף, כשרק לאחר מכן הוא מוסיף לאותו דו"ח נספח עם האירועים שהתקיימו מחוץ לאולם, אירועים שאין להם שום תיעוד , ולא יכולה להיות לנו שליטה עליהם. כנראה שמישהו מנסה לטשטש ולחפות על המחדלים של כל הנוגעים בדבר מצד אנשי האבטחה והמשטרה ומוציא דו"ח שיוציא את עצמו נקי ויגרום להעמדתנו לדין ולענישה. אין בכוונתנו לעבור בשתיקה על כל מחול השדים שמתקיים סביב חולון, בכוונתנו להיאבק בכל הכוח ובכול האמצעים העומדים לרשותנו על פי החוק באותן החלטות" .

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים