שתף קטע נבחר

כדורעף נשים: קריית אתא ניצחה את כפר סבא

האלופה השיגה ניצחון חוץ חשוב 1:3 וקרובה להבטיח את המקום הראשון בתום העונה הרגילה. חיפה/נווה שאנן הובסה 3:0 ע"י סלידרכט ההולנדית בשמינית גמר גביע האתגר האירופי

אלופת הנשים בכדורעף, עירוני קריית אתא, השיגה היום (ג') ניצחון חוץ חשוב במסגרת המחזור ה-16, על יריבתה למאבק על האליפות, הפועל כפר סבא 1:3 (18:25, 23:25, 25:22, 24:26). המשחק היה צמוד מאוד והוכרע בנקודת הסיום בשלוש מתוך ארבע מערכות.

 

בעקבות הניצחון, טובים סיכוייה של קריית אתא לסיים ראשונה את העונה הרגילה, ובכך להבטיח את יתרון הביתיות בפלייאוף. הצטיינו באתא: אניה ויליקי (15 נק'), טלי ארטמנקו ונטליה קרוק (12 נק' כ"א). הצטיינה בכפ"ס: מורן צור (19 נק'). בכפר סבא חזרה לשחק גלית דבש, לאחר היעדרת ארוכה בגלל פציעה.

 

קריית אתא. גלילי: "לצערי, המקום הראשון לא נותן הרבה" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
קריית אתא. גלילי: "לצערי, המקום הראשון לא נותן הרבה"(צילום: אורן אהרוני)

 

מאמן קריית אתא, גל גלילי: "זו פעם שנייה שאנחנו מנצחים בחוץ את כפ"ס. הניצחון הזה אומר שאנחנו בעמדה טובה לסיים את הליגה במקום הראשון. לצערי, המקום הראשון לא נותן הרבה,

כיוון שהעונה עושים הכל כדי לסיים את הליגה מהר, והפלייאוף יהיה קצר בשיטת הטוב משלושה משחקים". מאמן הפועל כפ"ס, חן הימלפרב: "שיחקנו טוב, למרות ההפסד. אנחנו עם הפנים לחצי גמר הגביע".

 

קבוצת חיפה/נווה שאנן העפילה עד לשלב המכובד, שמינית גמר גביע האתגר האירופי, אבל שם היא נחלה מפלה, כשהפסידה בבית 3:0 (25:18, 25:14, 25:11) לאלופת הולנד סלידרכט. הקבוצה של חיים קסל נוסעת בשבוע הבא לגומלין בלי סיכוי. המאמן חיים קסל: "הפסדנו לקבוצה גדולה, אבל אין תירוצים, פשוט שיחקנו לא טוב. אני מקווה שההפסד לא יפגע בנו לקראת חצי גמר הגביע ביום שישי".

 

שני משחקים שנערכו הערב בליגת הגברים סיימו את הסיבוב השני. מכבי הוד השרון המשיכה את התקופה הטובה שלה מאז הצטרפותו של אמיר וינרסקי, כשניצחה באולמה את מנשה/חדרה/עמק חפר 0:3 (17:25, 30:32, 17:25). הצטיינו בהוד השרון: נייתן פראנץ וג'קי גפט (14 נק' כ”א), במנשה: גומז זוארס (21 נק'). קריית אתא גברה על אליצור הוד השרון 0:3 (21:25, 21:25, 13:25), הצטיין: ניר כהן (12 נק'). אליצור טרם ניצחה העונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים