שתף קטע נבחר

זהבי: "לא אנחנו הכתרנו את מכבי לאלופה"

אחרי ההפסד 3:1 לקריית-שמונה, במועדון מנסים להרגיע. הקשר: "מעולם לא אמרנו שכבר זכינו ואין פה דרמות מיוחדות, זה קורה לקבוצות הכי טובות בעולם". סוזה שנראה מאוכזב מיכולת השחקנים, צפוי לבצע שינויים בהרכב מול אשדוד. הצהובים מתכוונים להתחזק בחלוץ ומגן שמאלי

רק שלשום דיבר מאמן מכבי ת"א, פאולו סוזה, על הרצון לשבור שיאים, אבל במקום לרשום ניצחון ליגה שמינית ברציפות, שהיה שובר את שיאו של אוסקר גארסיה, הצהובים ספגו את הפסדם הגבוה ביותר העונה - 3:1 לעירוני קריית-שמונה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

במכבי היו בהלם מהמשחק החד-צדדי בק"ש וצמצום הפער של ב"ש ל-3 נקודות. "כולנו חשבנו על מכבי חיפה והפועל ת"א, אבל ב"ש מרחק נצחון מאיתנו ואנחנו רק באמצע הסיבוב השני, יהיה קרב קשה מולם", אמרו בקבוצה.

 

ערן זהבי ניסה להרגיע ואמר: "מי שהכתיר את מכבי ת"א כאלופה זה לא אנחנו, מעולם לא אמרו שכבר זכינו. כל שבוע אנחנו חושבים רק על השבוע הבא וכך גם עכשיו. לא נעשה שום דבר אחרת ונחזור לאימונים כרגיל לקראת המשחק באשדוד. לא צריך שינויים, אין פה דרמות מיוחדות. הפסד אחד ובשבת כבר משחק חדש. ההפסד הזה לא גרם לשום לחץ, ומי ששכח - אנחנו עדיין במקום הראשון".

 

זהבי, שנצמד עם השער המצמק שלו לעומר דמארי במלכות השערים (11), המשיך: "זה היה בסך הכל משחק לא הכי טוב שלנו, ספגנו שער מוקדם ורדפנו אחרי ק"ש כל המשחק. לא היינו סבלניים, זה קורה, אבל זה עבר ואנחנו כבר חושבים על אשדוד. זה היה משחק חוץ קשה וזה קורה לקבוצות הכי טובות בעולם".

 

ערן זהבי: "ההפסד לא גרם לשום לחץ" (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
ערן זהבי: "ההפסד לא גרם לשום לחץ"(צילום: אביהו שפירא)

 

זהבי ביקש להודות למאות האוהדים הצהובים שהגיעו לצפון: "כל הכבוד לקהל, הגיעו 2,000 עד לק"ש וזה לא דבר של מה בכך. בסוף הם עודדו אותנו כאילו שניצחנו. אני גאה להיות חלק ממכבי ומהקהל הזה, ונקווה להחזיר להם כבר בשבת".

 

סוזה הוסיף: "לא שני השערים במחצית הראשונה ניצחו לק"ש את המשחק, הגיע לה לנצח כי היא הייתה טובה יותר. רק בסיום היינו דומיננטיים ויכולנו להבקיע יותר משער אחד. אני לא מופתע מהתוצאה או מהיריבה, הם היו נחושים יותר מאיתנו". על חניכיו אמר הפורטוגלי: "אני לא מאוכזב מהיכולת שלהם, אני לא יכול לצפות שכל העונה הם יהיו בטופ".

 

סוזה: "אני לא יכול לצפות שכל העונה השחקנים יהיו בטופ" (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
סוזה: "אני לא יכול לצפות שכל העונה השחקנים יהיו בטופ"(צילום: אביהו שפירא)

 

למרות הניסיון של סוזה להרגיע, הוא נראה מאוכזב מאוד בסיום המשחק מהיכולת של השחקנים, בין היתר מטל בן-חיים שחזר אחרי פציעה והציג יכולת ירודה שהובילה להחלפתו כבר בתום המחצית הראשונה. גל אלברמן החולה לא היה חלק מהסגל כשכבר במשחק מול אשדוד בשבת הקרובה, צפויים שינויים בהרכב לאור היכולת של מספר שחקנים.

 

מכבי רוצה להתחזק בחלוץ ומגן שמאלי

בתוך כך, במכבי מתכוונים להתחזק בשני שחקנים לפחות בחלון ההעברות. המטרה היא לצרף חלוץ ומגן שמאלי. בגרמניה פורסם כי בן שהר, אחד המועמדים להצטרף לצהובים, מוזכר גם בהקשר של ארמניה בילפלד מהליגה השנייה בגרמניה. החלוץ אמר למקורביו כי המטרה שלו היא להישאר בגרמניה.

 

השחקנים הופתעו. אנגלידיס ()
השחקנים הופתעו. אנגלידיס

 

שחקני מכבי ת"א הופתעו מחשיפת ynet ספורט בדבר המהירות המופרזת שבגללה הוחלט לשלול את רשיונו של נציג הבעלים, ג'ק אנגלידיס, שיצטרך להגיע היום למטה משטרת התנועה בבית דגן. לשחקנים נודע על המקרה במהלך הדרך הארוכה למרכז ואחד מהם אמר: "זה לא נעים בכלל עבור המועדון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביהו שפירא
ראדה פריצה מול ק"ש
צילום: אביהו שפירא
מומלצים