שתף קטע נבחר

ארסנל ניצחה את אסטון וילה וחזרה לפסגה

ווילשייר כבש ובישל לג'ירו, התותחנים גמלו לווילנס על ההפסד באמירויות במחזור הפתיחה עם 1:2 בחוץ. ונגר סופר ניצחון רביעי ברציפות

שחקני ארסנל לא שכחו את הסטירה המצלצלת שספגו מאסטון וילה במחזור פתיחת העונה. הערב (ב'), כמעט חמישה חודשים אחרי ה-3:1 המשפיל באצטדיון האמירויות, גמלו התותחנים לווילנס וגברו עליהם 1:2 כדי לחזור למקום הראשון בפרמייר-ליג.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

מסוט אוזיל ואוליבייה ג'ירו חזרו ל-11 של התותחנים, ואילו סרג' נאברי בן ה-18 תפס את מקומו של תיאו וולקוט שסיים את העונה בעקבות פציעה קשה בברך.

 

ג'ירו כובש את התשיעי שלו העונה בליגה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ג'ירו כובש את התשיעי שלו העונה בליגה(צילום: AFP)

 

האירוע המשמעותי הראשון של ההתמודדות גרם לדפיקות לב מואצות בווילה פארק, כאשר ניית'ן בייקר נפגע בראשו מהכדור ולאחר טיפול רפואי ממושך סיים את חלקו בהצגה כשהוא נישא על גבי אלונקה.

 

הלונדונים עלו ליתרון בדקה ה-33 בסיומו של מבצע נהדר. נאצ'ו מונריאל מסר כדור רוחב משמאל לג'ק ווילשייר, שבעט שטוח וחזק מקצה הרחבה והכניע את בראד גוזמן. המארחים בקושי הצליחו לעכל את השער הראשון ופחות מדקה לאחר מכן הוציאו כדור שני מהרשת, כשהפעם ווילשייר היה על תקן המבשל וג'ירו המוציא לפועל עם התשיעי שלו העונה בליגה (14 בכל המסגרות).

 

והיה גם רגע פחות נעים. בייקר שרוע על הדשא (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
והיה גם רגע פחות נעים. בייקר שרוע על הדשא(צילום: גטי אימג'ס)

 

רבע שעה לסיום הצליח כריסטיאן בנטקה להפיח תקווה בקרב הקבוצה המקומית לאחר שכבש בנגיחה, אך גם תוספת זמן של 6 דקות לא הספיקה לווילה כדי לחלץ נקודה. החבורה של ארסן ונגר רשמה ניצחון רביעי ברציפות וכעת היא מקדימה בנקודה את מנצ'סטר סיטי ובשתיים את צ'לסי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
ג'ק ווילשייר
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים