שתף קטע נבחר

ריאל מדריד גברה 0:1 על אספניול

מחזור 19: הבלאנקוס נכנסו חזק למירוץ האליפות לאחר שצימקו את הפער מברצלונה ואתלטיקו ל-3 נקודות. פפה כבש (55), החמצה גדולה לרונאלדו (89)

ריאל מדריד נכנסה הערב (א') חזק למירוץ לאליפות בספרד לאחר שגברה 0:1 על אספניול וניצלה את התיקו המאופס בין ברצלונה ואתלטיקו מדריד אמש כדי לצמק את הפער מהן לשלוש נקודות בלבד.

 

 

זה היה משחק רווי אירועים והחמצות, הבולטת שבהן היתה של כריסטיאנו רונאלדו בדקה ה-89 מול שער חשוף. אך היה גם שער אחד יקר של פפה בנגיחה בדקה ה-55 שסידר לריאל מדריד את הניצחון החשוב. לאחר הניצחון ריאל מדריד עם 47 נקודות, שלוש פחות כאמור מבארסה ואתלטיקו. צפוי סיבוב שני מעניין ומותח בליגה הספרדית

 

מהלך המשחק

8': הזדמנות ראשונה לריאל, מרסלו הכניס כדור רוחב לבנזמה בתוך הרחבה אך החלוץ הצרפתי לא הציב את גופו בזווית הנכונה ובעט החוצה.

 

בנזמה מנסה להשתחרר מרודריגס (צילום: EPA) (צילום: EPA)
בנזמה מנסה להשתחרר מרודריגס(צילום: EPA)

 

19': רונאלדו היה קרוב לכבוש את הראשון לאחר שקיבל כדור מצוין מבנזמה, אך הפורטוגלי לא הצליח לשחרר בעיטה מוצלחת.

 

21': פפה לחץ על קורדובה אך לא הצליח למנוע ממנו לשגר בעיטה חזקה, למזלה של ריאל הכדור הלך החוצה. 

 

בייל מקדים את סאנצ'ס (צילום: GettyImages) (צילום: GettyImages)
בייל מקדים את סאנצ'ס(צילום: GettyImages)

 

36': כריסטיאנו רונאלדו ניסה את מזלו בבעיטה חופשית מרחוק, אך קאסייה הצליח להציל בהדיפה מעט מוזרה עם הרגל.

 

41': הזדמנות אדירה לריאל, מודריץ' הוביל התקפה מתפרצת ומסר כדור לצד ימין שם היה אנחל די מריה ששלח רוחב לתוך הרחבה אך בנזמה ורונאלדו לא הצליחו להגיע לכדור.

 

55' - 0:1 לריאל מדריד: פפה סידר לריאל את השער היקר. מודריץ' הרים כדור חופשי לתוך הרחבה והפורטוגלי שהיה חופשי נגח היטב פנימה.

 

מרסלו ופפה חוגגים (צילום: EPA) (צילום: EPA)
מרסלו ופפה חוגגים(צילום: EPA)

 

89': החמצה גדולה של רונאלדו. בנזמה ניסה להכניע את קאסייה בבעיטה, השוער הדף והכדור הגיע לפורטוגלי שמול שער ריק בעט משום מה החוצה.

 

הרכבים

אספניול: קיקו קאסייה, ראול רודריגס, ויקטור סאנצ'ס, כריסטיאן סטואני, הקטור מורנו, חאבי לופס, חואן פואנטס, דייגו קולוטו, אלכס פרננדס (מנואל לאנסרוטה, 65), ג'ון קורדובה, גבריאל טורג'ה (סימאו סברוסה, 64).

 

ריאל מדריד: דייגו לופס, דני קרבחאל (אסייר יאראמנדי, 91), פפה, סרחיו ראמוס, מרסלו, צ'אבי אלונסו, לוקה מודריץ', גארת' בייל, אנחל די מאריה, כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה (אלבארו ארבלואה, 91).

 

ראיו ואיקאנו מתקרבת לקו האדום

במשחקים נוספים שנערכו היום, ראיו ואיקאנו השיגה ניצחון חוץ 0:1 על חטאפה שקירב אותה מרחק שתי נקודות מהקו האדום. בואנו כבש את שער הניצחון (29). נועלת הטבלה, בטיס הפסידה 2:1 לאוסאסונה. רוברטו טורס וג'ורדי פיגוארס (עצמי) כבשו למנצחת, חורחה מולינה צימק.

 

לבאנטה ומלאגה היו צמודות זו לזו ערב המחזור עם 20 נקודות, אך כעת לבאנטה ברחה לאחר שניצחה 0:1 במפגש הישיר בין הקבוצות.

 

צפו: ניימאר מככב לא רק על המגרש

עב''מ מרחף מעל האצטדיון של ברמן

צפו: הקמע של יוסטון מפחיד את כספי

 


פורסם לראשונה 12/01/2014 19:52

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
סרחיו ראמוס מול ג'ון קורדובה
צילום: EPA
מומלצים