שתף קטע נבחר

מכבי חיפה תקבל דמי השבחה עבור גולסה

חשיפה: הקשר שמסרב לחתום על חוזה חדש בירוק לא יוכל לעזוב בקיץ ללא תמורה. קבוצה שתחפוץ בשירותיו תיאלץ לשלם מאות אלפי דולרים בשל גילו הצעיר

בזמן שאייל גולסה מתאמן עם מנודי מכבי חיפה ומסרב לחתום על חוזה חדש שיחזיר אותו לאימוני הקבוצה, ל-ynet ספורט נודע כי המועדון הירוק ייצא בכל מקרה עם סכום כסף מכובד מעזיבתו.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

חיפה עשתה מאמצים גדולים להחתים את גולסה על חוזה משודרג, על מנת שתוכל למכור אותו בקיץ לקבוצה באירופה ולהרוויח כמה מיליונים, אלא שהמו"מ בין הצדדים פוצץ - דבר שהוביל לכך שהקשר מצא את עצמו ביציע במרבית העונה הנוכחית.

 

חיפה לא תצא בידיים ריקות. גולסה ביציע (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
חיפה לא תצא בידיים ריקות. גולסה ביציע(צילום: ראובן שוורץ)

 

גולסה, שמסיים את חוזהו בסיום העונה, יכול לנהל מו"מ לעונה

הבאה עם כל קבוצה שירצה כבר עכשיו, אך לפי חוק ומכיוון שעוד לא מלאו לו 23 (חגג 22 באוקטובר האחרון), חיפה תקבל עבורו דמי השבחה בגובה של מאות אלפי דולרים מהקבוצה אליה יעבור - בארץ או בחו"ל.

 

השחקן הוצע לאחרונה למועדון איטלקי וניהל עמו מו"מ, אך כשזה גילה שייאלץ לשלם עבורו סכום המוערך ב-400 אלף דולר, החליט לסגת מהעסקה.

 

סכום דמי ההשבחה במקרה של מעבר לקבוצה בחו"ל ייקבע בהתאם לליגה בה יחתום גולסה, גודל המועדון ומספר קריטריונים נוספים של אופ"א. סוכנו של הקשר, דודו דהאן, ממשיך בניסיונות למצוא קבוצה אירופאית שתקלוט את גולסה.

 

צפו: ניימאר מככב לא רק על המגרש

עב''מ מרחף מעל האצטדיון של ברמן

צפו: הקמע של יוסטון מפחיד את כספי

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אייל גולסה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים