שתף קטע נבחר

מלהיט לנפילה: מה עובר על עירוני נס ציונה?

הקבוצה שניצחה את כל הגדולות של הליגה בסיבוב הראשון, סופרת כבר שלושה הפסדים רצופים וצנחה עד למקום השמיני. זילברשטיין לא מוצא פיתרון לחסרונו של האניקאט וטפירו סובל מירידה חדה ביכולת. היו"ר יניב מזרחי: "כשאמרתי שתגיע תקופה פחות טובה כולם צחקו". ב-19:35 העולה החדשה פוגשת את גלבוע/גליל

העולה מהליגה הלאומית, עירוני נס ציונה, הייתה הלהיט הגדול של הסיבוב הראשון בליגת ווינר. הקבוצה של נדב זילברשטיין הדהימה את כולם שכשניצחה את כל הגדולות של הליגה - מכבי ת"א, מכבי חיפה, הפועל ירושלים והפועל ת"א, והצליחה להתבסס במקום השני בטבלה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

אלא שעם תחילת הסיבוב השני הכל השתנה, יותר נכון מהרגע בו איבדו הכתומים את טיילר האניקאט, שהעמיד שורה סטטיסטית של 15.5 נקודות ו-9.6 ריבאונדים, וסומן כגניבה הגדולה של הקיץ.

 

נס ציונה נאלצה להסתדר חודש שלם ללא האניקאט שסובל משבר מאמץ וצפוי לחזור למגרשים רק בעוד כשבועיים, בכפוף לבדיקת MRI. בינתיים הקבוצה סופרת שלושה הפסדים רצופים בליגה שגרמו לה לצנוח עד למקום השמיני ולכך התווספה הדחה מוקדמת בגביע המדינה אחרי הפסד להפועל ת"א בשמינית הגמר.

 

אנתוני גודס הובא כהחתמת חירום וסיפק תפוקה מרשימה של 20 נקודות ו-46.2 אחוזים מחוץ לקשת בשני המשחקים האחרונים, אך מנגד שני הישראלים הבכירים של הקבוצה, מאיר טפירו וטל דן, היו רחוקים מיכולתם מהמחזורים הראשונים ורשמו ממוצעים של 6.5 ו-6.2 נקודות בהתאמה למשחק. אם לא די בכך, במועדון התבשרו כי דן ייעדר מהמגרשים לשבועיים בשל פציעה בברך ולא יעמוד לרשות הקבוצה הערב (א') מול גלבוע/גליל.

 

לא אותו שחקן של פתיחת העונה. טל דן (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
לא אותו שחקן של פתיחת העונה. טל דן(צילום: עוז מועלם)

 

יניב מזרחי, יו"ר הקבוצה אמר על המצב:

"חשבנו שאם נביא את אנתוני גודס זה ייתן לנו אוויר לנשימה, אך מתברר שזה לא היה מספיק. הייתה גם ירידה ביכולות של טפירו ודן, מה שלא עזר בלשון המעטה. אף אחד אחר לא הצליח להתעלות על חסרונו של האניקאט. טפירו? לכל שחקן יש תקופה יותר טובה ופחות טובה".

 

על המשחק הערב הוסיף: "אנחנו חייבים ניצחון כדי שישחרר אותנו מהמצב הזה. בסיבוב הראשון כשניצחנו תמיד אמרתי שתגיע התקופה הפחות טובה וכולם צחקו, אז היא הגיעה. אני עדיין מאוד מאמין בקבוצה הזאת וברגע שכולם יהיו כשירים אז אני מאמין שנוכל לדבר בחלק העליון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מאיר טפירו
צילום: עוז מועלם
מומלצים