שתף קטע נבחר

מאיה דמאיו: "ספגתי קללות ואיומים, אך לא סטרתי לאוהד"

דוברת בני יהודה הגיבה לתקרית עם אוהדי הקבוצה לאחר ההפסד 2:1 לב"ש: "האוהדים הפריעו לשחקנים להתראיין. ביקשתי שיפסיקו ואז התנפלו עליי. בתגובה דחפתי אוהד". יו"ר ארגון האוהדים: "לא מתפקידה לחנך את הקהל"

בני יהודה כבר ידעה רגעים מוצלחים יותר. אם לא די בשני השערים שספגה מהפועל ב"ש בתוספת הזמן, שעלו לה בהפסד כואב ובאובדן של שלוש נקודות קריטיות, תקרית לא נעימה בין דוברת המועדון מאיה דמאיו לאוהדי הקבוצה העיבה עוד יותר על מצב הרוח של הכתומים.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

עם סיום ההתמודדות התפתח עימות בין בתו של משה דמאיו למספר אוהדים, כאשר אחד מהם אף טוען כי זו סטרה לו. דוברת בני יהודה, ששימשה כמנהלת האירוע בבלומפילד, מכחישה בתוקף את הדברים ואמרה היום (א') ל-ynet ספורט: "לא עליתי ליציע במטרה לתקוף אף אחד. האוהדים שלנו קיללו את שחקני ב"ש והפריעו להם להתראיין. בתגובה ביקשתי מהם להפסיק להפריע, אך הם חשבו שאני מגינה על שחקני ב"ש".

 

העימות הסוער בין מאיה דמאיו לאוהדים (צילום: ראובן שוורץ ) (צילום: ראובן שוורץ )
העימות הסוער בין מאיה דמאיו לאוהדים(צילום: ראובן שוורץ )

 

"הם התנפלו עליי בקללות הכי מגעילות שיש ובאיומים וכתוצאה מכך

נוצר עימות עם אחד האוהדים. דחפתי אותו, אבל מעולם לא סטרתי לו. גם לא שרטתי אותו. איך יכולתי לעשות את זה כשהוא היה לבוש במעיל ובכמה שכבות של בגדים?".

 

כפיר עמר יו"ר ארגון האוהדים "אריות יהודה", הגיב לתקרית החריפה: "זה אירוע מצער ולא צריך להיכנס לפסים אישיים. לפי האוהדים, מאיה דמאיו תקפה אוהד וסטרה לו. אנחנו מצרים על כך ומגנים כל תופעה של אלימות.

 

לא תפקיד ההנהלה לחנך את האוהדים. בשבת יש לנו משחק מול מכבי פ"ת ואני קורא מכאן לאוהדים להגיע ולעודד. זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה".

 

"אם לא ננצח בשבת את מכבי פ"ת, ירדנו ליגה"

הייאוש נראה על פניהם של שחקני בני יהודה עם סיום המשחק. חלקם נכנסו לחדר ההלבשה וצעקו: "איזה לוזרים אנחנו". אחד מהם אמר ל-ynet ספורט: "אם לא ננצח בשבת את מכבי פ"ת, אנחנו יורדים ליגה".

 

שחקן נוסף אמר: "זו קללה מהשמיים. כנראה שנגזר עלינו לסבול עד הסוף. מסכנים האוהדים. רגע אחד הם היו בעננים, ובן רגע נחתה עליהם המכה. לא יודע איך יוצאים מזה. אני שבור לגמרי. בסך הכל היה לנו משחק טוב וגם החמצנו שערים. לא יודע מה להגיד כבר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מאיה דמאיו אוהדי בני יהודה
מאיה דמאיו
מאיה דמאיו אוהדי בני יהודה
מומלצים