שתף קטע נבחר

העונש לנתניה ואחי נצרת: הפחתת 2 נק' ע"ת

שתי הקבוצות אף ספגו קנס כספי של 15 אלף שקל ומשחק ביתי ללא קהל. מנכ"ל נתניה: "מדובר בנזק כספי עצום למועדון". מנהל הכדורגל בעירית נצרת: "נערער על העונש"

מכבי נתניה ומכבי אחי נצרת ספגו היום (א') עונשים בעקבות האירועים האלימים ביציעי אצטדיון עילוט לפני שבוע וחצי. כזכור, אוהדי נתניה התעמתו עם מאבטחים ואלה של אחי נצרת זרקו אבנים לעבר היציע.

 

האלימות בכדורגל הישראלי

שתי הקבוצות ספגו עונשים דומים: נתניה נענשה במשחק ביתי ללא קהל (מול קטמון), קנס של 15 אלף שקל והפחתת שתי נקודות על תנאי. כמו כן, פיצוי לקבוצת אחי נצרת על הנזק שנגרם באצטדיון. נצרת תשחק גם היא בביתה ללא קהל (מול ראשל"צ), נקנסה ב-15 אלף שקל וספגה הפחתת 2 נקודות על תנאי.

 

עונשים לשתי הקבוצות. המהומה בעילוט (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
עונשים לשתי הקבוצות. המהומה בעילוט(צילום: אלעד גרשגורן)

 

מנכ"ל מכבי נתניה , עו"ד רועי דניאל, הגיב על ההחלטה: "מדובר בנזק כספי עצום למועדון, אבל אנחנו מכבדים את החלטת בית הדין ונפעל בהתאם להחלטה". מנהל הכדורגל בעיריית נצרת, אחמד חילו: "איך יכול להיות שנותנים לנו עונש כמו נתניה, אם לא עשינו שום דבר? ברור שאנחנו נערער. אנחנו לא צריכים לקבל שום עונש".

 

בית הדין העליון הקל גם בעונש התנאי שהוטל על בני סכנין. סכנין, שנענשה בעקבות התפרעות אוהדיה במשחק מול הפועל ת"א - קיבלה בשורות טובות, העונש המותנה יהיה רדיוס עם קהל במקום ללא קהל. סך הכל - סכנין תיענש ברדיוס של משחק עם קהל על תנאי, רדיוס עם קהל בפועל, וקנס של 10,000 שקלים. 

 

  • השתתפו בהכנת הידיעה: זאב גולדשמיט, דוד בן שימול ומשה שיינמן

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
המהומה בעילוט
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים