שתף קטע נבחר

ב"ש: "אנחנו ווינרים, בוזגלו פורח אצלנו"

שמחה אדירה בקבוצה לאחר ה-1:2 הדרמטי על בני יהודה בבלומפילד. דובב גבאי שכבש את שער הניצחון בתוספת הזמן: "אם נשמור על פער סביר ממכבי ת"א עד למחזורי הסיום, אפשר יהיה לדבר על אליפות". צפו בתקציר

"זה מהפך של קבוצה עם אופי, שיש לה שחקנים ווינרים", כך אמרו בהפועל ב"ש בבוקר (א') שאחרי הניצחון הדרמטי על בני יהודה (1:2), שהושג הודות לשערים מאוחרים של מאור בוזגלו (89) ודובב גבאי (94).

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

בוזגלו, שכבש שער בבעיטה חופשית מרשימה ובישל לדובב גבאי את שער הניצחון, זכה לשבחים רבים במועדון: "מאור פורח אצלנו וגבאי תמיד נמצא במקום הנכון".

 

גבאי אמר בסיום: "יש לנו ליגה ארוכה, אבל אנחנו לא מדברים על אליפות. במשחק מול הפועל עכו בשבוע שעבר איבדנו נקודות בסיום, אך הפעם החזרנו שלוש".

 

"הדבר הכי חשוב זה לשמור על פער סביר מהמקום השלישי וממכבי תל אביב הראשונה עד למחזורי הסיום של העונה. אז ורק אז אפשר יהיה לדבר על אליפות", הוסיף החלוץ, שכבש שישה שערים עד כה העונה.

 

מאור בוזגלו. גורם בב"ש: "הוא פורח אצלנו" (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מאור בוזגלו. גורם בב"ש: "הוא פורח אצלנו"(צילום: ראובן שוורץ)

 

גל אראל תיאר את שאירע

ברגעי הסיום של המשחק: "בדקה ה-87 הסתכלתי על השעון ואחרי השער של בוזגלו אמרתי בלב 'רק שייגמר תיקו' בשביל ההרגשה הטובה. מה שקרה לאחר מכן עם השער של גבאי, הוביל להרגשה שאין לתאר אותה".

 

"כן, אנחנו ווינרים. כבר כמה פעמים העונה חזרנו מפיגור", הוסיף קשר ב"ש. "חשוב שאחרי משחקים כאלה הקהל הולך הביתה עם חיוך. כשיגיע הפלייאוף נראה איך אנחנו מתקדמים מול מכבי ת"א".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
דובב גבאי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים