שתף קטע נבחר

מאמן ילדים טוען: "הורים איימו שישחטו אותי"

האלימות הגיעה גם לליגות הילדים: אלדר רחמים, מאמן קבוצת הטרום ב' של הרצליה, טוען כי הותקף בסיום משחק מול אור יהודה: "אמרו לי: 'נחתוך אותך'". הורה של אחד מילדי אור יהודה: "המאמן ביקש משחקניו ללכת על רגלי השחקנים שלנו". המנהל המקצועי של אור יהודה: "שני הצדדים קצת נסחפו"

"אוהדים של קבוצת הילדים של מ.כ. אור יהודה, ביניהם כאלה שהזדהו כהורים, רצו אלי בסיום המשחק וניסו לפגוע בי. הם קיללו אותי ואיימו עלי". כך טוען מאמן טרום ב' של הפועל הרצליה, אלדר רחמים, שקבוצתו ניצחה 9:11 במשחק שנוהל על ידי שופט אחד, לפי הפיילוט החדש של ההתאחדות לכדורגל.

 

האלימות במגרשי הכדורגל:

 

רחמים הוסיף: "הם הובילו עלינו 1:6, אבל לאחר שעשינו מהפך, הם כעסו מאוד. אחד ההורים שלהם ניסה בסיום לנגוח בי, איימו שלא אצא חי, שישחטו אותי. אמרו לי 'נחתוך אותך'. למזלי שני הורים של קבוצתי שמשרתים בתפקידים בטחוניים הגנו עליי והתעמתו עם האוהדים התוקפים".

 

"האלימות הגיעה למשחקי הילדים" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"האלימות הגיעה למשחקי הילדים"(צילום: אורן אהרוני)

 

המאמן הוסיף: "לצערי האלימות הגיעה למשחקי הילדים, וזה קורה בשבת שהאיגוד שולח שופט אחד במקום שניים כדי לחסוך. ברור שאם היו שני שופטים, היה קל יותר להעביר את המשחק".

 

המנהל מקצועי של אור יהודה, ישראל בצון, מסר בתגובה: "ההורים של שני הצדדים קצת נסחפו עם כל הפיילוט של שופט אחד, יחד עם המאמן של הרצליה. גם מאמן הרצליה צעק כל המשחק. לא ידוע לי על כך שניסו לתקוף אותו. אולי היו דיבורים, אבל לא משהו לא נורמטיבי. אנחנו מגנים בחריפות כל אלימות. שוחחנו עם אנשי הרצליה והגענו להחלטה משותפת על מפגש בין שתי הקבוצות שמטרתו פיוס ושלום בספורט".

 

הורה של אחד משחקני אור יהודה, משה לוינקרון מסר: "המאמן המדופלם של הרצליה דרש משחקניו ללכת על רגלי שחקני אור יהודה במזיד. הוא הלהיט את הרוחות ויצר פרובוקציה במתכוון. לא אכחיש שהיו חילופי דברים אבל מכאן ועד לטענה מופרכת של איומים הדרך ארוכה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
אלימות בליגות הילדים
צילום: EPA
מומלצים