שתף קטע נבחר

"האירוע מהווה מודל לחיקוי לאלפי ספורטאים"

מנכ"ל הטוטו, איציק לארי, התייחס לטקס "המצוינות בספורט" שייערך ביום שלישי בראשל"צ. צחי פישביין: "המפעל הזה משתלב היטב עם מדיניות הטוטו לעודד ולטפח ערכים נעלים כמו מצוינות והישגיות"

טקס פרסי "המצוינות בספורט" לשנת 2013, ע"ש יעקב חודורוב, שהינו יוזמה משותפת של משרד התרבות והספורט, המועצה להסדר ההימורים בספורט ו"ידיעות אחרונות", ייערך ביום שלישי בהיכל התרבות בראשון לציון.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

מטרת המיזם חיזוק וקידום המצוינות בענפי הספורט השונים בישראל. המיזם, טקס הענקת הפרסים לספורטאים הנבחרים, בוצע על ידי גולשי ynet ספורט ו-ועדה מקצועית של משרד הספורט. במסגרת טקס "המצוינות בספורט", נבחר כבר מתוך רשימה של מועמדים, מיקי ברקוביץ', כזוכה בפרס על מפעל חיים.

 

ראשי הטוטו התייחסו היום (א') למיזם. יו"ר הטוטו, צחי פישביין, אמר: "הטוטו מודה למשרד הספורט על היוזמה הברוכה ושמח להיות שותף לאירוע הנפלא, המעלה על נס את המצוינות בספורט. המפעל הזה משתלב היטב עם מדיניות הטוטו לעודד ולטפח ערכים נעלים כמו מצוינות, הישגיות, חתירה לשיאים והעלאת הרף האיכותי לגבהים חדשים".

 

איציק לארי, מנכ"ל הטוטו, הוסיף: "ההון האנושי הוא הנכס הגדול ביותר של הספורט בישראל. האירוע המיוחד הזה מהווה מוקיר את המצוינים שבהם, אך מהווה גם מודל לחיקוי לאלפי ספורטאים בענפים רבים, שעושים מאמצים כבירים להגיע רחוק יותר, מהר יותר וגבוה יותר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
איציק לארי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים