שתף קטע נבחר

הפועל ת"א: שכטר וגרזיצ'יץ' בסגל להפועל חיפה

החלוץ והקשר שנפצעו בהפסד בדרבי לפני כחודש יעמדו לרשותו של רן בן שמעון הערב (20:20). עבדורחימי יערוך בכורה בהרכב. בחיפה מבהירים: "ה-4:0 מהסיבוב הקודם? סרט כזה לא יחזור"

"אם זו מכבי חיפה או הפועל ת"א, אין לי בכלל ספק שאני רוצה להישאר רק בהפועל לפחות עד לסיום העונה. בארץ, אני רוצה להיות רק בהפועל - לא בחיפה ולא במכבי ת"א". בזמן שמאחורי הקלעים עדיין ישנם ניסיונות להעביר את עומר דמארי  למכבי חיפה, החלוץ החליט לנקוב עמדה ברורה בנוגע לכוונותיו.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

המועדון האדום קיבל מחיפה הצעה של 600 אלף יורו עבור מחצית מכרטיס השחקן של דמארי. במקביל, הפועל כייסה כבר למעלה ממיליון שקל כדי להשאיר את החלוץ, אולם המטרה היא לאסוף לפחות עוד 2 מיליון שקל. במידה שדמארי לא יימכר ובנוסף לא יתקבלו הצעות על איתי שכטר, בקבוצה ינסו לערוך קיצוצים שיבואו לידי ביטוי בין היתר במכירה של שחקנים שלא נמצאים בתוכניות המקצועיות.

 

החלטה אחרת שהתקבלה במועדון היא השארתו של סלים טועמה עד לסיום העונה. למרות שלקשר ישנו ביקוש בקרב מספר קבוצות, הוחלט לעמוד בחוזהו שיסתייים בקיץ הקרוב.

.

בעקבות עונש הרדיוס שספגה הפועל, במועדון מעריכים כי המשטרה לא תאשר אירוח של בית"ר ירושלים בעוד שבועיים בנתניה, במידה שהערעור שהוגש לא יתקבל בבית הדין העליון של ההתאחדות. באצטדיון נתניה ישנה בעיה בנוגע להפרדת הקהלים כתוצאה מכך ייבחנו אפשרויות אחרות לקיום הרדיוס עם הקהל.

 

עבדורחימי (מימין). צפוי להישאר לפחות עד סיום העונה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
עבדורחימי (מימין). צפוי להישאר לפחות עד סיום העונה(צילום: ראובן שוורץ)

 

בשארט עבדורחימי צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב הקבוצה, הערב (20:20) מול הפועל חיפה. הקשר יעלה ב-11 על חשבונו של רמזי ספורי והנטייה בהפועל היא להשאירו עד לסיום העונה.

 

מי שיחזרו לסגל אחרי היעדרות של חודש בשל פציעות הם איתי שכטר ובראיין גרזיצ'יץ', כאשר אברהם צ'קול יתפוס את מקומו של ליאור לוי הפצוע. מי שיודח מהסגל אם תימצא לו אופציה לשחרור, הוא יורגן קולין. במקרה שכזה, הבלמים הבכירים עד לסיום העונה יהיו ברנקו איליץ' ואוראל דגני.

 

במפגש הקודם עם הפועל חיפה הוא כבש שלושער. איתי שכטר (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
במפגש הקודם עם הפועל חיפה הוא כבש שלושער. איתי שכטר(צילום: ראובן כהן)

 

אחרי קרוב לחודש, איתי שכטר שנפצע בדקה השנייה של הדרבי מול מכבי ת"א ובריאן גרזיצ'יץ' יחזרו להרכב. מי שיודח מהסגל ובמידה ותימצא לו אופציה לשחרור, הוא ההולנדי יורגן קולין כשהבלמים הבכירים יהיו עד לסיום העונה ברנקו איליץ' ואוראל דגני. מי שיפתח מחר על חשבון ליאור לוי הפצוע יהיה אברהם צ'קול. "זה משחק סופר חשוב לכניסה לפלייאוף העליון, חייבים לנצח בבלומפילד", אמרו בהפועל.

 

"4:0? סרט כזה לא יחזור"

הפועל חיפה תגיע לבלומפילד בסגל חסר, ללא הקפטן יוסי דורה (צהובים) והבלם אושרי רואש (פצוע), כשגם מהראן לאלה נמצא בספק להתמודדות. כצפוי, אתמול שוחרר הקשר נבויסה מרינקוביץ' מהקבוצה לבקשתו וכבר הספיק להיפרד מהשחקנים טרם המראתו לסרביה.

 

מרינקוביץ' נפרד מדורה (צילום: האתר הרשמי של הפועל חיפה) (צילום: האתר הרשמי של הפועל חיפה)
מרינקוביץ' נפרד מדורה(צילום: האתר הרשמי של הפועל חיפה)
 

 

בחיפה הזכירו אתמול את התבוסה 4:0 לתל-אביבים בסיבוב הראשון וגורם במועדון הבהיר כי "סרט כזה לא יחזור". המאמן שלומי דורה אמר ל-ynet ספורט: "ההפסד במשחק הקודם עדיין יושב בראש, אבל מבחינתנו המשחק הזה הרבה יותר משמעותי, כיוון שהפועל ת"א נלחמת איתנו על מקום בפלייאוף העליון. המאבק יהיה עד הסוף. ברור לי שהמיקום שלהם לא משקף".

 

על העונה המוצלחת שעוברת עד כה על קבוצתו, אמר המאמן: "הפועל חיפה נמצאת איפה שהיא נמצאת בזכות. לא קיבלנו אף משחק במתנה או במקרה והוכחנו שהכל מגיע לנו. אנחנו רוצים להמשיך במומנטום החיובי ולבסס את עצמנו כקבוצת צמרת".

 

 

הפועל חיפה חוגגת. דורה: "לא קיבלנו אף משחק במתנה" (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
הפועל חיפה חוגגת. דורה: "לא קיבלנו אף משחק במתנה"(צילום: ראובן כהן)

 

מי שיחמיץ את המשחק הוא

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, ששוהה בברצלונה ויצפה הערב במשחק בין אספניול לריאל מדריד. כץ אמר ל-ynet ספורט: "הפועל ת"א היא קבוצה גדולה עם מסורת של תארים, אבל אנחנו הוכחנו שעם קצת נחישות ומלחמה אפשר לנצח קבוצות טובות. אני מקווה שנמשיך בדרך הזו ונעמוד במטרות שלנו".

 

הרכב משוער: דרשלר קאלה; עומרי קנדה, טאדאס קיאנסקאס, דנילו ניקוליץ', עמיר נוסבאום; רועי שוקרני, דריו פרננדס, אור אוסטווינד, עאהד עזאם; מהראן לאלה (יובל אבידור), זרקו קוראץ'.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
בראיין גרזיצ'יץ'
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים