שתף קטע נבחר

מכבי סיכמה עם לרנקה את השאלת אבו זייד

הקשר שעזב את רמה"ש צפוי לטוס לקפריסין ולחתום בקבוצה מהאי השכן. פאולו סוזה מוכן למשחק (ב', 20:50) בקריית שמונה ("לא צריכים מוטיבציה בגלל הניצחון של ב"ש") והתייחס גם למותו של אריק שרון: "היה דמות חשובה בישראל ובעולם". איינבינדר: "מרוכזים בעצמנו"

עובר לקפריסין. מכבי ת"א הגיעה לסיכום עם קבוצת א.א.ק לרנקה על השאלתו של חסן אבו זייד. הקשר ששיחק ברמה"ש, צפוי לטוס לאי השכן, לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על החוזה. בתוך כך, הכח עמידר ר"ג סיכמה עם המועדון על השאלתו של השוער תומר חנצ'ינסקי עד סיום העונה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

מכבי ת"א עצמה תתארח מחר (ב', 20:50) אצל עירוני קריית שמונה במשחק שינעל את המחזור ה-17 בליגת העל. "אנחנו נבחן את הבגרות של השחקנים במשחק הזה", סיפר מאמן הצהובים, פאולו סוזה , במסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המפגש המסקרן. "הם יריבה קשה מאוד, כזו שעדיין לא נוצחה בבית".

 

"אנחנו לא צריכים מוטיבציה בגלל הניצחון אתמול של באר שבע", המשיך סוזה. "אנחנו עובדים קשה במהלך השבוע ואנחנו רוצים להתקדם תוך כדי שמירה על עקרונות המשחק שלנו. המנטליות שלנו מהיום הראשון הייתה לנצח כל הזמן. מה שכן, אמרתי כבר שאנחנו לא בלתי מנוצחים". לבסוף גם התייחס סוזה לאריק שרון ז"ל: ''אני לא מכיר אותו, אבל הוא היה דמות חשובה בישראל ובעולם''.

 

דן איינבינדר, ששיחק בעונה החולפת בקריית שמונה, דיבר לקראת המפגש עם האקסית: "מההיכרות שלי עם הקבוצה, הם יבואו מאוד דרוכים. האלופה מגיעה למגרש הביתי שלה, אז כמובן שהם ירצו מאוד לנצח את המשחק. אני יכול להגיד בוודאות שיהיה להם רצון גדול יותר לנצח את המשחק. בכל מקרה, אנחנו מרוכזים בעיקר בעצמנו, על זה אנחנו עובדים. זה מה שמביא אותנו מוכנים לכל משחק".

 

איינבינדר: "אנחנו מרוכזים בעצמנו" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
איינבינדר: "אנחנו מרוכזים בעצמנו"(צילום: אורן אהרוני)

 

"אנחנו לא מסתכלים על באר שבע, אלא על הדרך שלנו", המשיך אייבינדר באותו קו כמו מאמנו. "בינתיים זה עובד יפה מאוד. עכשיו ההפרש בינינו הוא שלוש נקודות, אבל אני מקווה שבסוף המחזור זה יהיה שש. בקבצות אחרות תמיד הייתי מנהיג ושחקן מוביל. גם פה אני מנסה להביא את הדברים שאני יודע לעשות. זה הרי המועדון הכי גדול בארץ".


פורסם לראשונה 12/01/2014 10:36

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
פאולו סוזה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים