שתף קטע נבחר

חן עזרא: "התגעגעתי לכבוש, שמח לחזור"

כוכב ה-1:2 של מכבי חיפה על בני סכנין סיפר: "בנאדו צודק, צריך לתת את הלב בכל משחק". שבחים גם לשובל גוזלן: "הוא טוב יותר מכל חלוץ אחר שיגיע בינואר"

הרבה מאוד לחץ השתחרר במכבי חיפה, לאחר ה-1:2 על בני סכנין, ניצחון שהעלה את הקבוצה, לפחות זמנית, למקום הרביעי בטבלה. מי שקטף את מירב המחמאות היה חן עזרא, ששב מפציעה והציג משחק מצוין. עזרא כבש ובישל והיה השחקן הדומיננטי בחלק ההתקפי של הירוקים. גם שובל גוזלן הצעיר, ששוב כבש, זכה לשבחים והיו מי שאמרו בקבוצה: "מדובר בחלוץ הכי טוב שלנו. הוא עדיף על כל אחד אחר שאפשר להביא בינואר".


עוד ב-ynet ספורט:

 

עזרא, כוכב המשחק, אמר: "אני שמח ששיחקנו כדורגל טוב, כמו שמכבי חיפה צריכה להיראות. הנקודות היו חשובות, אבל שם המשחק זה המשכיות. מאוד התגעגעתי לכבוש ולשחק כדורגל". על הישיבה הממושכת ביציע עקב פציעה, אמר: "קשה מאוד לשבת בחוץ, אני שמח לחזור".

 

עזרא הוסיף: "זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה. הראנו מחויבות לכדורגל טוב ולחץ. אריק בנאדו צודק בכל מילה לבוא, צריך לתת

 את הלב. לא יתכן שנבוא ולפעמים נשחק ככה ולפעמים אחרת. צריכים לבוא נחושים ולהמשיך בקו הזה".

 

בתוך כך, בחיפה מקווים כי פציעתו של הבלם אדין צוצאליץ', שהוחלף באמצע המחצית השנייה, אינה חמורה. הבלם יבדק כדי לאבחן את חומרת פציעתו. הקפטן יניב קטן, שנפצע באימון המסכם ביום שישי, ינסה לשוב לאימונים. ההערכות הן שהוא יהיה כשיר למשחק הקרוב של הירוקים מול הפועל באר שבע.

 

החלוץ הכי טוב של חיפה? גוזלן מול סכנין (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
החלוץ הכי טוב של חיפה? גוזלן מול סכנין(צילום: ראובן כהן)

 

ראשי הקבוצה צפויים לקיים השבוע שיחה עם וויאם עמאשה. כפי שפורסם לראשונה ב"ידיעות אחרונות", עמאשה צפוי לחזור לסגל בימים הקרובים. בגזרת הרכש, אין חדש. עומר דמארי מתרחק מאוד מהירוקים וספק גדול אם יגיע לקבוצה. בנאדו בודק אופציות של חלוצים זרים, אך בקבוצה הבהירו כי לא יחתימו שחקן בכל מחיר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים