שתף קטע נבחר

פוטבול: רצים באוויר

הרגליים של מרשון לינץ' הביאו לסיאטל ניצחון 15:23 על ניו אורלינס. הופעה מחשמלת של לגארט בלאנט הובילה את ניו אינגלנד ל-22:43 מול אינדיאנפוליס. פלייאוף ה-NFL סידר ערב שהבליט את משחק הריצה

ראסל ווילסון זרק רק 18 כדורים והצליח למצוא תופס בתשעה מקרים בלבד. 103 יארד, זה המספר שלו, וההתקפה כולה השיגה 277. אבל ההגנה של סיאטל שוב דיברה חזק יותר מכל המספרים האלה. הסיהוקס ניצחו הלילה (א') את ניו אורלינס 15:23 ועלו לגמר ה-NFC בזכות אותם ביצורים שרק הולכים ומשתפרים מרגע לרגע.


עוד ב-ynet ספורט:

 

ניו אורלינס השיגה 409 יארד ושני טאצ'דאונים ברבע האחרון שסידרו משחק צמוד, אבל סיאטל עשתה כמה דברים שקשה לעשות. ג'ימי גרהאם, הנשק המסוכן ביותר של הסיינטס, תפס רק כדור אחד, פחות מחצי דקה לסיום המשחק. ניו אורלינס, בפעם הראשונה מזה 12 שנים, לא השיגה נקודה בשלושת הרבעים הראשונים. רק הגנות מזן לא סביר בעליל מסוגלות להשלים משימות כאלה.

 

בלתי ניתן לעצירה. לינץ', הלילה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
בלתי ניתן לעצירה. לינץ', הלילה(צילום: EPA)

 

גם ההגנה של ניו אורלינס ראויה למחמאות. היא שיחקה פוטבול אדיר, במיוחד במחצית השנייה. גם בראשונה היא נראתה טוב, אבל סיאטל

 ירדה ביתרון 0:16 בזכות שני שערי שדה, ועוד השמטת כדור של מארק אינגרם שסידרה לסיהוקס מצב מצוין ממנו מרשון לינץ' השיג טאצ'דאון.

 

ברבע האחרון, אחרי התעוררות של דרו בריז, הסיינטס השיגו טאצ'דאון של קיירי רובינסון והוסיפו שתי נקודות של אינגרם. פתאום המשחק נפתח - אבל לינץ' במשחק מופתי חתך את ההגנה פעם נוספת בריצה של 31 יארד, 2:40 דקות לסיום. הדרמה שעוד נשארה הייתה כולה מרקוס קולסטון. בריז מצא אותו לטאצ'דאון מצמק, ואז הוא גם תפס את האונסייד קיק כדי לאפשר לניו אורלינס התקפה אחת אחרונה. אבל כשתפס כדור נוסף עם שתי שניות על השעון, הוא לא יצא החוצה כדי לתת לבריז עוד צ'אנס, אלא מסר בלי מחשבה קדימה ועלה לקבוצתו בעבירה שגמרה את השעון.

 

תפס רק כדור אחד בערב חלש. גרהאם (צילום: AP) (צילום: AP)
תפס רק כדור אחד בערב חלש. גרהאם(צילום: AP)

בלאנט בדרך לריצת ה-73 יארד (צילום: EPA) (צילום: EPA)
בלאנט בדרך לריצת ה-73 יארד(צילום: EPA)

 

לגמר ה-NFC זינקה ניו אינגלנד, אחרי 22:43 גדול מול אינדיאנפוליס. המדהים הוא שאפילו לא אחד מבין ששת הטאצ'דאונים הגיע ממסירה של טום בריידי. הקוורטרבק נתן לרצים שלו לדבר, וקיבל ארבעה טאצ'דאונים מלגארט בלאנט ושניים מסטיבן רידלי.

 

אנדרו לאק נחטף ארבע פעמים בעוד הופעה הפכפכה, כשברגעים הגדולים הוא היה פשוט מבריק. המשחק התחיל עם איבוד שלו בדרך ל-0:14 מהיר של ניו אינגלנד, אבל הוא גם שמר את הקולטס בעניינים עד לרבע האחרון עם שתי מסירות מדהימות לטאצ'דאונים של לאבון ברזיל, אבל אז בלאנט טס לריצה של 73 יארד, ועוד אחת של רידלי קבעה את התוצאה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים