יום שלישי, 21.05.2024 שעה 13:26

אאוט אוף לאק: ניו אינגלנד פטריוטס בגמר ה-AFC

אנדרו לאק, הקוורטרבק של הקולטס, נחטף 4 פעמים, בלאונט רץ ל-4 טאצ'דאונים וניו אינגלנד ניצחה 22:43. סיאטל בגמר ה-NFC אחרי 15:23 על הסיינטס

|
בריידי ולאק (רויטרס)
בריידי ולאק (רויטרס)

כנראה שאנדרו לאק הוא עדיין לא פייטון מאנינג וגם עוד לא טום בריידי. לאק, הקוורטרבק הצעיר שבשבוע שעבר הוביל את אינדיאנפוליס לקאמבק סנסציוני, קיווה לקחת את קבוצתו לגמר ה-AFC, אך נחטף לפנות בוקר (ראשון) לא פחות מ-4 פעמים (שיא אישי שלילי) וראה את בריידי נותן לחבריו לרוץ כל הדרך ל-22:43 גדול ששלח את ניו אינגלנד בפעם השלישית ברצף לגמר ה-AFC.

בריידי לא הציג משחק יוצא דופן מול אינדיאנפוליס ולא חילק מסירה אפילו לטאצ'דאון אחד, אבל הוא עשה בדיוק את מה שהוא היה צריך לעשות מול הקולטס - נתן לראנינג בקס שלו את הכדור והם עשו את העבודה כאשר הפאטס סיימו את המשחק עם נתון מפתיע - 46 ריצות (שהשיגו 235 יארד) מול 27 מסירות (בהן הושגו רק 198 יארד).

לגארט בלאונט התפוצץ עם 166 יארדים בריצה ולא פחות מארבעה טאצ'דאונים, שניים מהם ב-7 הדקות הראשונות של המשחק. סטיבן רידלי רץ לשני טאצ'דאונים נוספים ושחקני ההגנה של הקולטס פשוט לא הצליחו לעצור את משחק הקרקע של הפטריוטים.

לאק מול קולינס (רויטרס)
לאק מול קולינס (רויטרס)
 

באוויר בריידי השלים רק 13 מ-25 מסירות ל-198 יארד, אבל כשזה הכלי המשני שלך, זה מספיק. לעומת זאת כשזה הכלי הראשי שלך, אתה צריך לעשות זאת טוב יותר מלמסור לשני טאצ'דאונים ו-4 חטיפות - הסטטיסטיקה הלא מחמיאה של אנדרו לאק (אמנם החטיפה האחרונה הייתה בגארבג'-טיים ובכל זאת, לא נעים).אמנם לאק שלח כמה מסירות נהדרות שהמוסרים לא הצליחו לתפוס, אך במבחן התוצאה הוא כשל, דווקא לאחר המשחק הנפלא שלו שלו בשבוע שעבר.

אז לא נזכה לראות בפלייאוף מפגש מרגש בין לאק והקולטס לבין מאנינג, אך אם דנבר תנצח (כצפוי) את הצ'ארג'רס, נוכל כולנו ליהנות מעוד מפגש בין שני יריבים ותיקים - מאנינג וטום בריידי - על הבמה הכי גדולה שעלייה הם יכולים להיפגש – הקרב על הכרטיס לסופרבול. אם הצ'ארג'רס ידהימו את הברונקוס זו כבר אופרה אחרת.

ובינתיים בצד השני של הליגה, סיאטל סיהוקס, הקבוצה עם המאזן הטוב ביותר בחטיבה בעונה הסדירה, העפילה לגמר ה-NFC אחרי ניצחון 16:23 על ניו אורלינס ודרו בריס. גם כאן, הקוורטרבק המנצח לא הציג משחק שייכנס לפנתיאון, גם כאן, המנצחת התבססה בעיקר על משחק ההגנה שלה ועל הריצה של הראנינג בקס, כאשר במקרה שלה היה זה בעיקר מרשון לינץ', שרשם 140 יארד ו-2 טאצ'דאונים.
בריס אמנם לא נחטף לאורך המשחק ומסר ל-309 יארד (מול 109 יארד במסירות של וילסון, שכאמור השאיר לרוב את הכדור אצל לינץ'), אבל הוא לא הצליח להעלות את קבוצתו על הלוח עד לרבע הרביעי, ואז זה כבר היה מאוחר מדי. סיאטל מחכה בגמר ה-NFC למנצחת במפגש בין קרוליינה לסן פרנסיסקו.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */