שתף קטע נבחר

ג'וקיץ': "לא עושים חישובים של תיקו"

נבחרת ישראל בכדוריד תיפגש (15:00) עם הולנד בידיעה שהניצחון יעניק לה את הכרטיס לשלב הפלייאוף של מוקדמות אליפות העולם. המאמן הלאומי: "אנחנו חושבים רק על ניצחון"

נבחרת ישראל תשחק מחר (א', 15:00 שעון ישראל) בהולנד מול הנבחרת המקומית, במחזור הסיום של בית 4 במוקדמות אליפות העולם. תיקו, ובטח ניצחון, יעניקו לישראל את הכרטיס לשלב הפלייאוף, כאשר הולנד איבדה הערב סיכוי בעקבות התיקו הדרמטי בין בלגיה ליוון 30:30.


עוד ב-ynet ספורט:

   

השוויון הערב בבלגיה הוביל לכך שיוון כרגע ראשונה בבית עם 7 נקודות (מ-6 משחקים), ישראל עם 6 נקודות (מ-5 משחקים), בלגיה עם 5 (מ-6 משחקים) והולנד עם 4 (מ-5 משחקים). כלומר גם תיקו במשחק מחר בהולנד יעניק לנבחרת ישראל את המקום הראשון בבית.

 

נבחרת ישראל בכדוריד. תעמוד במשימה?  (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
נבחרת ישראל בכדוריד. תעמוד במשימה? (צילום: יובל חן)

 

במצב של שיוויון של 7 נקודות לישראל וליוון - החבורה של דראגן ג'וקיץ' מקדימה את היוונים בהפרש השערים הישיר, וכמובן בהפרש השערים הכולל (+7 לישראל לעומת +2 ליוון).

 

הנבחרת תחסר מחר את הפיבוט עומר דבדה (עומר גרא ויוסי אפו נסעו במקומו ויכללו בסגל). היום נפצע באימון גם המרכז ולדי קופמן, והוא לא יכלל בסגל למשחק מחר.

 

"אנחנו חושבים רק על ניצחון, ולא עושים חישובים של תיקו. זו הגישה שלנו, וכך נבוא למשחק מול הולנד", הבהיר המאמן הלאומי, דראגן ג'וקיץ'. "התמונה ברורה אחרי המשחק בבלגיה, שיכול היה גם להיגמר בניצחון של בלגיה. למעשה, כל 4 הנבחרות היו קרובות לאורך כל הדרך, אבל מחר תבוא ההכרעה והמשחק הזה מספק לנו מוטיבציה עוד יותר גבוהה לעשות את זה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
דראגן ג'וקיץ'
צילום: עוז מועלם
מומלצים