שתף קטע נבחר

יצאה בזול: מכבי חיפה הפסידה בק"ש. צפו

יכולת מצוינת של שראנוב לא מנעה את ה-2:1 של הירוקים, ששוב מאבדים גובה. תורג'מן כבש ראשון (דקה 43), מזרחי איזן (45) ובדש (68) השלים את המהפך. הקהל שרק בוז לבנאדו שהחליף את גוזלן

מכבי חיפה קיוותה כי איבוד הנקודות מול רמת השרון בשבוע שעבר היה תקלה לא צפויה בדרך לחזרה למאבקי הצמרת. אלא שהערב (א') קיבלו שם מכה לא פשוטה כאשר הפסידו 2:1 לקריית שמונה במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל ושוב איבדו גובה.

 

 

המחצית הראשונה הייתה קצבית, כאשר בויאן שראנוב מציג יכולת שיא בשער של הירוקים ומונע פיגור מוקדם. אלון תורג'מן העניש מהעבר השני בדקה ה-43, לפני שאופיר מזרחי קבע שוויון מהיר, ממש לפני הירידה להפסקה. מי שהכריע את המשחק היה ברק בדש, שבדקה ה-68 כבש בנגיחה ורשם שער שני רצוף אחרי הבצורת ממנה סבל בפתיחת העונה.

 

יניב קטן מול קאסיו פרננדס. קצב טוב בקריית שמונה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
יניב קטן מול קאסיו פרננדס. קצב טוב בקריית שמונה(צילום: ראובן שוורץ)

 

מהלך המשחק

דקה 4': כדור חופשי של משה אבוטבול הוגבה לרחבה של מכבי חיפה והגיע לראשו של קאסיו פרננדס, שנגח בעוצמה, אבל בויאן שראנוב התעופף והדף.

  

12': כדור עומק לעבר רחבת הירוקים מצא את ראשו של ברק בדש, אשר נותר לבד ונגח חזק, שראנוב שוב היה במקום להדוף.

 

לפני שריקת הפתיחה קיבל אלעד גבאי פרחים מהאקסית קריית שמונה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
לפני שריקת הפתיחה קיבל אלעד גבאי פרחים מהאקסית קריית שמונה(צילום: ראובן שוורץ)

  

20': גם מכבי חיפה התעוררה. פריצה של רובן ראיוס נבלמה על ידי ההגנה המקומית, אבל שובל גוזלן הגיע ראשון לכדור ושיגר פצצה למשקוף. בהמשך ההתקפה אדין צוצליץ' ניסה את כוחו מ-30 מטרים, גיא חיימוב היה במקום.

 

22': אופיר מזרחי זיהה ששראנוב יצא בצורה רעה משערו וניסה להקפיץ מעליו, הכדור נחת על הרשת העליונה.

 

23': שמואל שיימן הגביה משמאל היישר לראשו של גוזלן, שמחמישה מטרים נגח בסמוך לקורה והחמיץ הזדמנות נהדרת.

 

אלון תורג'מן כובש ורץ לחגוג עם החברים (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אלון תורג'מן כובש ורץ לחגוג עם החברים(צילום: ראובן שוורץ)

  

32': מזרחי העמיד את יואל צ'חנוביץ' בעימות של אחד על אחד מול שראנוב, אבל הסרבי הציל שער בטוח נוסף. כדור הקרן הגיע לראשו של קאסיו, שנגח מצוין, אבל שראנוב פשוט לא היה מוכן להיכנע.

 

43': גול! 0:1 למכבי חיפה. יניב קטן התנהל עם הכדור במרכז השדה ומצא את אלון תורג'מן בכדור עומק מצוין, החלוץ לא נכשל מול חיימוב וכבש את הרביעי שלו העונה.

 

45': גול! 1:1 בקריית שמונה. כדור חופשי שהוגבה לרחבת הירוקים יצר עירבוביה, אופיר מזרחי הגיע בסופו של דבר לכדור ובעט מקרוב פנימה.

 

50': ראיוס סובב כדור מסוכן מתוך הרחבה, חיימוב היה במקום כדי להדוף. בהמשך גוזלן קיבל כדור בתוך הרחבה, אבל בעט מהאוויר לחוץ.

 

67': שמעון אבוחצירה הגיע לעימות אחד על אחד מול חיימוב, שלוש דקות אחרי שנכנס, אבל למרות שהצליח לעקוף את השוער, ביזבז הזדמנות נהדרת.

 

ברק בדש חוגג את המהפך, שחקני חיפה מתקשים לעכל (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ברק בדש חוגג את המהפך, שחקני חיפה מתקשים לעכל(צילום: ראובן שוורץ)

 

68': גול! 1:2 לקריית שמונה. העונש על ההחמצה של אבוחצירה הגיע מהר. כדור גובה הגיע לראשו של ברק בדש, שהפעם הצליח להכניע את שראנוב בנגיחה מקרוב.

 

69': אבוטבול היה קרוב לכבוש את השלישי, אבל הפעם שראנוב היה מוכן.

 

73': המחליף איסמעיל ריאן היה קרוב לשוויון כששיגר בעיטה חזקה, אבל חיימוב הצליח להדוף.

 

76': המחליף דרקו טאסבסקי מצא את אחמד עאבד ברחבה, שוב שראנוב מנע כיבוש.

 

הרכבים

עירוני קריית שמונה: גיא חיימוב; עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, מתן אוחיון, חן דלמוני; וובה בראון, משה אבוטבול, יואל צ'חנוביץ' (דרקו טאסבסקי, 58); אופיר מזרחי (נאור עבודי, 72), אחמד עאבד, ברק בדש (מינדוגס פנקה, 90).

 

מכבי חיפה: בויאן שראנוב; אלעד גבאי, אדין צוצאליץ', סארי פלאח, שמואל שיימן; גוסטבו בוקולי (אביחי ידין, 53), רובן ראיוס, יניב קטן, עידן ורד (איסמעיל ריאן, 71); שובל גוזלן (שמעון אבוחצירה, 64), אלון תורג'מן.


פורסם לראשונה 22/12/2013 19:33

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ברק בדש חוגג
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים