שתף קטע נבחר

מיליארדר סינגפורי צפוי לקנות את ולנסיה

פיטר לים (60), שהונו מוערך ב-1.5 מיליון דולר, במו"מ לרכישת "העטלפים" אשר מצויים במצב כלכלי קשה. על פי ההערכות הוא ישקיע סכומים גדולים ברכש. האם נמצאה האלטרנטיבה לברצלונה וריאל מדריד?

הטענה המרכזית כלפי הליגה הספרדית היא חוסר התחרותיות בה, לאור הפערים העצומים שנפערו בין ברצלונה וריאל מדריד לבין יתר קבוצות הליגה מבחינת תקציבי המועדונים. ייתכן כי החל מהערב (א') מנשבות רוחות של שינוי מכיוון ה"לה-ליגה" וקבוצה נוספת, מלבד אתלטיקו מדריד, תוכל לאיים על שתי הגדולות.

 

פיטר לים, מיליארד סינגפורי, שהונו מוערך ב-1.5 מיליארד דולר, במו"מ לרכישת ולנסיה. נשיא הקבוצה, אמדאו סלבו, כינס הערב מסיבת עיתונאים בה הוא אישר כי לים הגיש את ההצעה הרצינית ביותר לרכישת הקבוצה, שנמצאת בשנים האחרונות בקשיים כלכליים רציניים. סלבו הודיע כי ברגע שרשות ההגבלים על הבנקים הספרדים תיתן את האישור, לים יהפוך באופן רשמי לבעלי הקבוצה. 

 

אמדאו סאלבו, נשיא ולנסיה. "העטלפים" יוצאים לדרך חדשה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
אמדאו סאלבו, נשיא ולנסיה. "העטלפים" יוצאים לדרך חדשה(צילום: EPA)

 

הסינגפורי בן ה-60 הביע בחודשים האחרונים התעניינות לרכוש מועדון בספרד והיה במגעים לקניית אתלטיקו מדריד, אבל המהלך לא יצא אל הפועל. מי שמתווך בעסקת הרכישה של "העטלפים" הוא ז'ורז'ה מנדס הפורטוגלי, אחד מסוכני השחקנים החזקים בעולם. 

 

ביממה הקרובה צפויה ולנסיה גם להודיע על מינויו של חואן אנטוניו פיצי, שהוליך את סן לורנסו הארגנטינאית לאליפות, למאמנה החדש לשנה וחצי. ההערכות הן כי לים יזרים סכומים גבוהים למועדון במידה שהמהלך יושלם על מנת לחזק משמעותית את הסגל, כאשר התקווה היא כי הוא גם יסייע להשלים את בניית האצטדיון החדש במקום "המסטאייה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים