שתף קטע נבחר

צפו: צמד לאדבאיור, ניצחון לטוטנהאם

טים שרווד חגג משחק ליגה ראשון על הקווים ב-2:3 בחוץ על סאות'המפטון. הטוגולוזי, שיובש על הספסל אצל וילאש בואש, כיכב. אברטון כבר רביעית

הבכורה בפרמייר-ליג של טים שרווד כמאמן טוטנהאם הסתיימה הערב (א') בניצחון חוץ 2:3 על סאות'המפטון. איש השעה של שרווד היה עמנואל אדבאיור, שכבש צמד והשלים שלושה שערים בשתי ההופעות האחרונות שלו אצל "התרנגולים".

 

עוד ב-ynet ספורט:

  • לטבלת הליגה האנגלית
  • לתקצירי הליגה האנגלית

     

    מאמן טוטנהאם הקודם, אנדרה וילאש בואש, לא ממש ספר את אדבאיור, שרווד דווקא כן והחלוץ הציג את משחקו הטוב ביותר. אדם ללאנה כבש ראשון למקומיים (13), את הטוגולזי השווה בשער ענק ואחרי בישול של רוברטו סולדאדו.

     


  • אדבאיור חוגג עם החברים את השער הראשון (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
    אדבאיור חוגג עם החברים את השער הראשון(צילום: גטי אימג'ס)

    קאלום צ'יימברס מסאות'המפטון רודף אחרי גילפי סיגורדסון (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
    קאלום צ'יימברס מסאות'המפטון רודף אחרי גילפי סיגורדסון(צילום: גטי אימג'ס)

     

    אותו סולדאדו היה מעורב גם בשער השני (54), כשבעט כדור רוחב לרחבה ויוס הויבלד ההולנדי דחק לשערו הוא. ריקי למברט (גם הוא במשחק נהדר) הצליח



     לאזן כעבור חמש דקות, אבל המילה האחרונה הייתה שיכת לאדבאיור. טעות נוספת בהגנת סאות'המפטון אפשרה לשחקן להשחרר בתוך הרחבה ולבעוט לפינה השמאלית ופנימה.

     

    בעקבות הניצחון, טוטנהאם העפילה למקום השביעי עם 30 נקודות, שש פחות מהמוליכה ליברפול, אך עדיין עם יחס שערים שלילי (23:18). סאות'המפטון תשיעית עם 24 נקודות.

     

    אברטון עלתה למקום הרביעי עם 1:2 בסוונזי, בזכות כדור חופשי אדיר למשקוף ופנימה של רוס בארקלי בדקה ה-84. לפני כן, אברטון עלתה ליתרון מפצצה של שיימוס קולמן לחיבורים (66), אבל הוולשים חזרו במהרה למשחק עם כדור של דווייט טיאנדלי שפגע במגן בראיין אוביידו והלך פנימה (70).

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: גטי אימג'ס
    טים שרווד
    צילום: גטי אימג'ס
    מומלצים