שתף קטע נבחר

בוזגלו: "עכשיו מתחילה העונה מבחינתנו"

הפועל ב"ש מחכה לבית"ר ירושלים (ב', 20:50), אלישע לוי: "המטרות שלנו הן עדיין להכנס לשישייה הראשונה ולהילחם על הכרטיס לאירופה". אילוז: "לא מאמין שבית"ר תסתגר"

להפועל ב"ש מצפה יצפה מחר (ב', 20:50) מפגש מול הקבוצה בעלת ההתקפה השנייה הכי חלשה בליגת העל - בית"ר ירושלים - שכבשה רק 12 שערים ב-13 מחזורים. אלא שגם השחקני של אלישע לוי לא ממש מרעידים רשתות בתקופה האחרונה, ושניים מתוך שלושת משחקיהם האחרונים בווסרמיל הסתיימו ב-0:0.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

"שיחקנו טוב בתקופה האחרונה, אבל לא כבשנו", אמר מאור בוזגלו, "אנחנו בפתיחת הסיבוב השני ומבחינתנו, עכשיו מתחילה העונה. בית"ר תבוא לקחת נקודות, אבל אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו, לשחק את הכדורגל האטרקטיבי שלנו ולקחת נקודות".

 

בוזגלו: "שיחקנו טוב לאחרונה, אבל לא כבשנו" (צילום: ישראל יוסף) (צילום: ישראל יוסף)
בוזגלו: "שיחקנו טוב לאחרונה, אבל לא כבשנו"(צילום: ישראל יוסף)

 

בוזגלו דיבר גם על העונה שעוברת עליו: "זה לא סוד שהגעתי לב"ש אחרי שלא שיחקתי המון זמן. בליאז' הייתי פצוע תקופה ארוכה ואז הסתיים החוזה שלי שם, כך שקרוב לשנה לא שיחקתי. ידעתי שזה תהליך שייקח זמן ואני שמח שאלישע נתן לי לעבור את זה בקצב שלי".

 

מסכמים שנה ב-ynet ספורט:

 

אלישע לוי, שקבוצתו התקשתה העונה מול קבוצות שהסתגרו, מקווה שזה לא מה שיקרה מחר. "ראיתי את בית"ר בדוחא והיא הקשתה על סכנין", אמר מאמן ב"ש, "אני מקווה שיהיה סוג אחר של משחק, אבל אם לא, זה אחד הדברים שאנחנו צריכים לדעת להתמודד איתם. זה משחק חשוב מאוד עבורנו. יכול להיות שיהיה שינוי כזה או אחר בהרכב".

 

אלישע לוי: "יכול להיות שיהיה שיוי בהרכב" (צילום: ישראל יוסף) (צילום: ישראל יוסף)
אלישע לוי: "יכול להיות שיהיה שיוי בהרכב"(צילום: ישראל יוסף)

 

אלישע הוסיף: "עשינו סיבוב ראשון טוב שהציב אותנו בעמדה מצויינת. אנחנו במקום השני ונעשה הכל להיצמד למכבי, אבל זה עדיין לא משנה את המטרות שלנו, שהן להכנס לשישייה הראשונה בליגה ולהילחם על הכרטיס לאירופה. זה יהיה קשה כי יש צפיפות באיזור הזה של הטבלה.

 

אביתר אילוז הוסיף: "בכל המשחקים של בית"ר פה תמיד היו משחקים קשים, אבל אנחנו רוצים לפתוח את הסיבוב השני כמו שצריך. אני לא מאמין שבית"ר תבוא להסתגר ולקחת נקודה, זו עדיין בית"ר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ישראל יוסף
אלישע לוי
צילום: ישראל יוסף
מומלצים