שתף קטע נבחר

גוזלן ימשיך בהרכב, 3 חלוצים בהתקפת ק"ש

השחקן הצעיר, שכבש שלושה שערים בארבעה משחקים, יפתח ב-11 של מכבי חיפה הערב (א', 19:40). בדש, עאבד ואופיר מזרחי צפויים להוביל את החוד של ברק בכר, צפי בק"ש ל-4,000 אוהדים

לא רגוע במכבי חיפה לפני משחק החוץ מול עירוני קריית שמונה הערב (א', 19:40). המאמן אריק בנאדו פרסם אמש את הסגל, ממנו נעדר אייל משומר, משהו שהפתיע מאוד את המגן, אחד השחקנים הקבועים בהרכב של הירוקים.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

השחקן שננזף במשחק האחרון מול רמה"ש ע"י מאמנו, נענש אחרי שלא מילא הוראות. מי שימלא את מקומו של משומר בהרכב הוא אלעד גבאי, שיפגוש את קבוצתו הקודמת, כמו גם שמעון אבוחצירה. גם טאלב טאווטחה הסובל ממתיחה, דקל קינן וחן עזרא ייעדרו משורות חיפה וכך גם דינו אנדלובו, שעזב את הארץ לדרום-אפריקה לעשרה ימים מסיבות אישיות. הוא ינסה למצוא קבוצה שתקלוט אותו ועשוי שלא לשוב ארצה כלל.

 

מעניש. בנאדו (צילום: ראובן כהן, אתר מכבי חיפה) (צילום: ראובן כהן, אתר מכבי חיפה)
מעניש. בנאדו(צילום: ראובן כהן, אתר מכבי חיפה)

 

בנאדו ממשיך לצפות בווידאו של חלוצים זרים מועמדים לחיזוק הקבוצה והוא צפוי לקבל החלטה תוך שבוע. בינתיים, המאמן ימשיך להעניק קרדיט לחלוץ הצעיר, שובל גוזלן, שכבש שלושה שערים בארבעה משחקים. "כבר למדנו שכל משחק בליגת העל הוא קשה", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו כבר רגילים שכל משחק מול ק"ש מאוד קשה, נגיע מוכנים ונקווה לחזור למסלול הניצחונות, זה משחק מאוד חשוב".

 

 

הרכב משוער: בויאן שראנוב; אלעד גבאי, אדין צוצאליץ', סארי פלאח, שמואל שיימן; אביחי ידין, רובן ראיוס, יניב קטן; שובל גוזלן, שמעון אבוחצירה ואלון תורג'מן.

 

ימשיך לחגוג? גוזלן (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
ימשיך לחגוג? גוזלן(צילום: ראובן כהן)

 

"חייבים ליצור רצף ניצחונות"

בק"ש, מנגד, לא חוששים מחיפה והמאמן ברק בכר תירגל הרכב הכולל שלושה חלוצים: ברק בדש, אחמד עאבד ואופיר מזרחי הצעיר, שחתום על הניצחון האחרון על בני-יהודה. הוא יתפוס את מקומו של תמיר כחלון, ששבר את עצם השוקית וייעדר בחודשים הקרובים. הבשורות הטובות מגיעות מכיוונו של דויד מנגה, שיחזור לסגל אחרי חודשיים.

 

מסכמים שנה ב-ynet ספורט:

  

בק"ש מקווים כי הסיבוב השני יהיה טוב יותר מהסיבוב הראשון המאכזב. "ניצחנו במחזור החולף את בני-יהודה ואנחנו מאוד רוצים ליצור רצף ניצחונות שיחזיר את הביטחון לשחקנים", אמרו במועדון. בקבוצה מקווים כי 4,000 אוהדים יגיעו הערב ויעשירו מעט את קופת המועדון.

 

 

לא חושש. ברק בכר (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
לא חושש. ברק בכר(צילום: אביהו שפירא)

הרכב משוער: גיא חיימוב; עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, מתן אוחיון, חן דלמוני; וובה בראון, משה אבוטבול,יואל צ'חנוביץ'; אופיר מזרחי, אחמד עאבד וברק בדש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אייל משומר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים