שתף קטע נבחר

"מזל שמכבי חיפה ויתרה על גאדיר"

לאחר ה-0:4 על הפועל, בבני סכנין החמיאו לכובש השער השלישי היפהפה: "אוי ואבוי אם זה לא ייבחר לשער העונה". המשטרה חוקרת מכירת כרטיסים מזויפים למשחק

שמחה גדולה הייתה אמש (ש') בקרב אנשי בני סכנין ואוהדיה לאחר ה-0:4 המרשים על הפועל ת"א. מרקו בלבול הצליח להשאיר את שחקניו מחוץ להתעסקות סביב אירועי המשחק מול בית"ר ירושלים והרווח נראה על הדשא.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

"הצגנו את אחד המשחקים הטובים שלנו והתוצאה שהשגנו היא בזכות. מגיע שאפו גדול לבחורים, זה היה משחק פנטסטי שלהם", אמר מרקו בלבול.

 

בלבול היה מרוצה מכך ששחקניו לא יצאו מגדרם בחדר ההלבשה וכבר ממחר יחל להכין אותם למשחק החוץ מול הפועל עכו. מוחמד גאדיר שכבר שער יפהפה בסלאלום זכה למחמאות רבות. "אוי ואבוי אם השער שלו לא ייבחר לשער העונה", אמרו בקבוצה, "הוא חזר מפציעה והוכיח שהוא שחקן גדול, מזל שמכבי חיפה ויתרה עליו, הרווחנו ובגדול".

 

בעיה לא מקצועית שצצה אמש הייתה מכירה של כרטיסים מזויפים מחוץ לאצטדיון. ראשי המועדון מיהרו להודיע כי האוהדים מחוייבים לקנות כרטיסים בקופות בלבד. המשטרה שכבר החלה לחקור את הנושא מתכוונת לערוך מעצרים לחשודים במכירה.

 

בניגוד למשחק מול בית"ר, סכנין חזרה למסורת של חלוקת דברי מתיקה ובקלאוות לאוהדי היריבה. ביציעי שני מחנות האוהדים הונפו שלטים: "יהודים וערבים מסרבים להיות אויבים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
מוחמד גאדיר
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים