שתף קטע נבחר

כץ הציע לקאלה להמשיך לעונה נוספת

הבעלים של הפועל חיפה מרוצה מהשוער. דורה לאחר ה-0:3 על רמת השרון: "אנחנו בעמדת זינוק לצמרת, הכל עניין של מומנטום"

בהפועל חיפה נשמו אתמול (ש') לרווחה לאחר ה-0:3 על הפועל רמת השרון שקטע רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

המאמן שלומי דורה שחזר לשבת על הספסל לאחר שריצה עונש הרחקה נראה מרוצה מאוד: "יש לנו כלים והכל עניין של מומנטום. יש פה סגל עמוק וזה נותן לנו אפשרות להרכיב את השחקנים הכי טובים. הסיבוב הקודם אופיין בעליות וירידות ואנחנו רוצים לייצר יציבות. אנחנו בעמדת זינוק לצמרת".

 

בתוך כך בעלי הקבוצה, יואב כץ שצפוי לנחות בישראל בחודש הבא דווח על המשחק שמח לשמוע כי השוער קאלה דרשלר היה אחד המצטיינים במגרש .כץ מעוניין שקאלה ימשיך עונה נוספת במועדון ומתברר כי בימים האחרונים הוא שוחח מספר פעמים ארוכות עמו וביקש לדעת האם יהיה מעוניין להמשיך.

 

כץ אמר אמש ל-ynet ספורט :"קאלה חשוב מאוד להצלחת הקבוצה. אני מעריך אותו מאוד והיה לי חשוב לדבר איתו הוא לא התלונן, אני מאוד מקווה שהוא ימשיך עונה נוספת".

 

קאלה. כץ רוצה שימשיך (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
קאלה. כץ רוצה שימשיך(צילום: עוז מועלם)

 

על ההרחקה של הבלם טאדאס קיאנסקאס בכרטיס צהוב שני אמר הבעלים: "הוא בחור חכם ולכן אני לא יודע איך זה קרה לו, זה לא מתאים לו בכלל". אגב, בסיום המשחק התנצל הליטאי על הרחקתו ובקבוצה קיבלו את ההתנצלות.

 

על המשך הדרך הוסיף הבעלים: "אני מקווה שנמשיך במסורת, הסיבוב השני שלנו תמיד טוב יותר מהראשון ובשביל זה צריך לעבוד קשה".

 

בדקה ה-73 למשחק נשמעו שריקות בוז ליוסי דורה כשעלה להחליף את עמרי קנדה. מי שיצא להגנתו של אחיו היה המאמן שלומי דורה שאמר בעניין: "לדעתי זה היה יותר בגלל היציאה של קנדה ולא הכניסה של יוסי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
קאלה דרשלר
צילום: עוז מועלם
מומלצים