יום שלישי, 21.05.2024 שעה 08:25
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • מכבי חיפה

ביקורת קשה בהפועל: רן בן שמעון האשם העיקרי

במועדון מיואשים בעקבות ה-4:0 מול סכנין, פיטוריו של המאמן יעלו יותר משני מיליון שקל. השחקנים תוקפים זה את זה: "קולין הורג אותנו". צפו בתקציר

|
בן שמעון מאוכזב באצטדיון דוחא (משה חרמון)
בן שמעון מאוכזב באצטדיון דוחא (משה חרמון)

שבוע שחור כזה לא זכור הרבה זמן לאוהדי הפועל תל אביב. זה התחיל בהפסד המעודד משהו למכבי תל אביב ביום שני בדרבי, נמשך בתבוסת קבוצת הנוער בדרבי ואמש (שבת) הגיעה ההשפלה לשיאה ב-4:0 מול בני סכנין באצטדיון דוחא.

מילים רבות יכולות לתאר את היכולת הנוראית של הפועל תל אביב, אך כאשר שחקן בקבוצה אומר ש"זה השפל הכי גדול שלנו", ניתן להבין כמה גדולה הצרה של האדומים.

הביקורת הגדולה מופנית כלפי שני מישורים: כלפי השחקנים, אך בעיקר נגד  המאמן רן בן שמעון. "רן, מתוקף היותו המאמן, הוא האשם העיקרי במצב", אמרו במועדון. קולות בדירקטוריון הפועל קוראים בדחיפות לשינוי בעמדת המאמן אך יש להבין את המצב הבעייתי. מחזיק זכויות הניהול, הבעלים חיים רמון, לא מתכנן לעשות שינוי בעמדת המאמן בכוחות עצמו והעיניים כולן נשואות לאיש היחיד ששפך כספים נוספים במועדון וזה שקובע דברים העונה, עידו חג'ג'.

כזכור, חג'ג' אמר אמש ל-ONE: "נושא הפיטורים של רן בן שמעון לא עומד על הפרק". גם חג'ג' יודע על סעיף הפיצויים שקיים לרן בן שמעון בחוזה לפיו אם המאמן מפוטר הוא מקבל את שכרו למשך העונה הקרובה וגם את רוב השכר לשנה הבאה. השכר עומד על סכום הקרוב לשני מיליון שקל ברוטו בעונה, דבר שיהווה מכה כלכלית קשה מאוד ויהווה מכשול נוסף לכל רוכש שירצה להגיע לקבוצה שממשיכה לשלם ליוסי אבוקסיס ולניצן שירזי את שכרם.

אופציית המילוט של הפועל היא ההצעה שפורסמה ב-ONE. הקבוצה הקפריסאית, אומוניה ניקוסיה, מציעה חוזה מיידי לרן בן שמעון, ואם לפני המשחק חשבו בהפועל על פיצויים תמורת המאמן, לא מן הנמנע שתסריט כזה יתרחש. יש לציין שבן שמעון, למרות התקופה הקשה נחוש להישאר בהפועל ולהוכיח את צדקת דרכו.

הגנת הפועל תל אביב הוכתה לאורך כל המשחק שוק על ירך על ידי הקבוצה התוססת של בני סכנין. "הפסדנו במשחק 4:0 וזו תוצאה שלא הייתה רחוקה להיות גם תוצאת המחצית", אמרו במועדון.

צפו בסכנין מפרקת 0:4 את הפועל

לאחר שירדו להפסקה בפיגור 2:0, ניסה בן שמעון לעודד את השחקנים שהעידו כי הוא נראה עצבני מאוד, אך ניסה לשמור את הרוחות רגועות: "תמשיכו להילחם אחד בשביל השני ותשחקו כמו קבוצה כדי שלא נתבזה. השערים עוד יגיעו". הם בהחלט הגיעו, רק לא לזכות הפועל.

השערים נבעו מטעויות איומות של שחקני הפועל תל אביב. בשער הראשון השוער בוריס קליימן החזיר כדור באופן רשלני, בשער השלישי יורגן קולין נכנע למהירות של מוחמד ובשער האחרון אוראל דגני לא הצליח לשמור על דדי בן דיין.

"אם החלטנו ללחוץ כבר בחצי, אז צריך להיות קרובים לשחקנים של סכנין ולהגיע לכדור לפניהם. לא יכול להיות שגדיר מסתובב בחצי שלו ודוהר עד השער", אמרו בקבוצה. "קולין הורג אותנו. הוא ואיליץ' נראים כאילו הם אחד נגד השני, תמיד רחוקים אחד מהשני". קולין ייעדר מול הפועל באר שבע עקב צהוב שספג בדרבי, כאשר גם איליץ' ספג את הצהוב החמישי שלו ולא ישחק מול מכבי פתח תקווה, דבר שככל הנראה המבטיח לזאביק חיימוביץ' הזדמנות כפולה לזכות במקום בהרכב על חשבון אחד הבלמים הזרים למשך שאר העונה.

בן שמעון: לא מרים ידיים

גם החלק ההתקפי נראה כבוי כאשר השחקנים המובילים נראים כמו צל של עצמם. ללא איתי שכטר ובראיין גרזיץ' שהוכיחו שהם כנראה לא הבעיה של הפועל, שחקנים כמו רמזי ספורי ושי אבוטבול שנראה מאוכזב מאוד מהחלפתו, לא לקחו את ההזדמנות והוחלפו כבר במחצית על ידי סלים טועמה ובסראט עבדורחימי. על החילוף השלישי ויתר בן שמעון מראש לנוכח התוצאה.

בקשר לעבדורחימי שהושמץ בלי סוף מאז שהגיע, הראה השחקן שיש לו כדורגל טוב למרות שאלו הדקות הראשונות ששיחק מזה חודשיים וחצי. החדשות הפחות טובות מכיוונו של הקרואטי, הוא שכעת מחוייבת הפועל לשלם את דמי ההעברה למועדון הקרואטי NK זאגרב, על פי הסיכום שהושג עם נשיא המועדון לגביו.

גדיר משפיל את קולין ואיליץ´ (משה חרמון)
גדיר משפיל את קולין ואיליץ´ (משה חרמון)
 

המכות ממשיכות להגיע גם מכיוונו של רועי גורדנה. הקשר שנבדק לפני כיומיים אצל ד"'ר מרטנס סובל מבקע ומשמעות הדבר שהוא בחוץ בוודאות לחודשיים הקרובים.

הפועל מתכוננת לשבוע קשה מאוד שעלול לכלול תמורות בסגל ואולי אך בצוות המקצועי. האוהדים של הקבוצה מתכננים להגיע למתחם האימונים של הקבוצה במהלך הימים הקרובים ושקט הוא לא דבר שנראה באופק במתחם חודורוב בימים הקרובים.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */