שתף קטע נבחר

אלישע לוי, חיפה: "צריך להימנע מכניסה לפיגור"

מאמן המוליכה דירבן את שחקניו לקראת המשחק החשוב מול מכבי ת"א ביום ראשון. בירם כיאל יישאר בהרכב, כ-5,000 אוהדים יגיעו לבלומפילד

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, לא מתכנן שינויים לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון. הקשר בירם כיאל, שנקנס השבוע על התנהגותו כשהוחלף במשחק האחרון מל הפועל פתח תקווה, ימשיך לקבל קרדיט מהמאמן. כיאל הפגין השבוע יכולת גבוהה באימונים ולוי החליט כבר בתחילת השבוע כי הקנס היה עונש מספק והחליט שלא להדיחו מההרכב.

 

כ-5,000 אוהדים ירוקים צפויים ללוות את הקבוצה לבלומפילד. בחיפה יש תכונה גדולה בקרב האוהדים, הן בשל המשחק החשוב והן בגלל היריבה המושבעת.

 

לוי אמר לשחקניו: "כל משחק עכשיו הוא בעל חשיבות גדולה. אנחנו צריכים להימנע מכניסה לפיגור וחשוב לנצל את מצבי ההבקעה אליהם אנחנו מגיעים".

 

מי שצפוי להיות החילוף ההתקפי הראשון של לוי הא הקשר אייל גולסה, שגילה יכולת טובה כשנכנס כמחליף במשחק האחרון. בחיפה קיימת אכזבה מיכולתו של ראנספורד אוסיי, שהודח בשבוע שעבר מההרכב ועתה גם לא יהיה החילוף הראשון. הירוקים מקווים שהחלוץ יגלה שיפור ביכולתו לקראת סיום העונה ופתיחת העונה הבאה.

 

שלומי ארבייטמן, שכבש בשני המשחקים האחרונים, ימשיך לפתוח על חשבונו של ת'מבינקוסי פאנטיני, שנדחק לקצה הספסל.

 

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; איל משומר, לאוניד קרופניק, דקל קינן, פיטר מסיללה; ג'ון קולמה, בירם כיאל, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב; יניב קטן, שלומי ארבייטמן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים