שתף קטע נבחר

משרד הפנים: "אביו של מסי לא הלבין כספים"

תפנית בפרשה: בעקבות הידיעה בעיתון "אל מונדו", הודיעו הגורמים הרשמיים שהכדורגלן ואביו אינם מעורבים בשום פעילות פלילית. מהחברה בבעלות המשפחה נמסר: "אנחנו מקווים שיתקנו את הפרסום"

מהומה על לא מאומה? עולם הכדורגל סער היום (ב') לאחר שהעיתון הספרדי "אל מונדו" דיווח שחורחה מסי, אביו של ליונל מסי, חשוד במעורבות בהלבנת כספים מעסקאות סמים. כעת, משרד הפנים הספרדי מכחיש את הדיווחים והמשפחה דורשת מהעיתון התנצלות.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

ה"אל מונדו" כתב ש-51 איש נחקרו עד עתה בכל רחבי ספרד, כולל שחקנים נוספים של ברצלונה. העיתון ציין שמלבד מסי, גם דני אלבס, חאבייר מסצ'ראנו ושוער המשנה חוסה מנואל פינטו מסרו עדות.

 

רק שימש כנציג של בנו. חורחה מסי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
רק שימש כנציג של בנו. חורחה מסי(צילום: AFP)

 

עוד נכתב שבמשטרה חושדים שפעילות כמו משחקי צדקה בהם שיחק מסי, כמו גם הופעות של זמרים דרום אמריקנים מפורסמים, שימשו

להלבנת סכומים במיליוני דולרים. בין היתר דווח על מכירה מזוייפת של כרטיסים לארועים במטרה לכסות על הלבנת הכספים.

 

במשרד הפנים הספרדי הכחישו את הדיווח וטענו כי האב רק נחקר מכיוון ששימש כנציגו של מסי בארועים בהם השתתף, אבל מאידך אינו חשוד במעורבות בהלבנת כספים. במקביל דווח שמשפחת מסי שוקלת לתבוע את העיתון בעקבות הפרסום.

 

מסי באחד ממשחקי הצדקה. "המטרה הייתה רק להשיג תרומות" (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מסי באחד ממשחקי הצדקה. "המטרה הייתה רק להשיג תרומות"(צילום: AFP)

 

מחברת LMM שבבעלות משפחת מסי נמסר: "כפי שהודיעו משרד הפנים והמשטרה, חורחה מסי מעולם לא היה מעורב בפעילות שיוחסה לו. הוא גם לא

נחקר ולא נקרא למסור עדות. כל הפעילות של המשחקים של מסי וחבריו הייתה זהה, מהמשחק הראשון ועד האחרון".

 

עוד נמסר מהחברה: "מסי וחברת LMM לא ארגנו את המשחקים האלה, אלא צד שלישי ומשום כך החברה לא קיבלה שום סכום עבורם. מסי נבחר לנציג של יוניצף והמטרה היחידה של חורחה מסי בפעילות הייתה להשיג תרומות לארגון. במשחק שהתקיים בקולומביה נאספו תרומות בסך 100,000 דולר. אנו מקווים שהעיתון "אל מונדו" יתקן את הפרסום בעקבות הודעת המשטרה ומשרד הפנים. אנו מבקשים להציג שקיפות מלאה עבור כל אמצעי התקשורת לכל הפעילויות בהן מעורבים ליונל מסי, חורחה מסי וחברת LMM".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים