שתף קטע נבחר

וילאש בואש: "לא אתפטר, אני לא מוותר"

מנג'ר טוטנהאם מסרב להרים ידיים גם לאחר ה-5:0 מול ליברפול. סטיבן ג'רארד החמיא לכובש הצמד: "סוארס הכי טוב בעולם כרגע"

גם לאחר שטוטנהאם הובסה 5:0 מול ליברפול ושלושה שבועות בלבד אחרי שחטפה 6:0 מול מנצ'סטר סיטי, המנג'ר אנדרה וילאש בואש מסרב להרים ידיים.

 

"אני לוקח אחריות על הכישלון, נצטרך להתרומם כמו שעשינו אחרי התבוסה לסיטי", אמר המנג'ר הפורטוגלי לאחר המשחק, "דברים לא הולכים לנו בפרמייר ליג כפי שציפינו ורצינו וזה נורמלי שהתיסכול צף. בכל הקשור למשרה שלי, אני לא זה שמחליט, אני יכול רק לעבוד כדי לשפר את המצב. חד משמעית, אני לא אתפטר, אני לא אחד שמוותר".

 

וילאש בואש הרחיב לגבי מצב הקבוצה: "מול ליברפול לא בעטנו אפילו פעם את למסגרת, אבל אני חושב שאנחנו הקבוצה עם הכי הרבה בעיטות בליגה האנגלית למרות מאזן ההבקעה הגרוע שלנו. אני לא צריך לשכנע אף אחד, המצב שלנו מצוין ביתר המפעלים אבל לא בפרמייר ליג, זו המציאות. המוטיבציה שלנו לזכות בתארים נותרה זהה וכך גם המוטיבציה להעפיל לליגת האלופות".

 

בצד של המנצחת הייתה שמחה גדולה. "השגנו במשחק הזה כל מה שאנחנו רוצים, זה היה פנטסטי", אמר מנג'ר ליברפול, ברנדן רוג'רס, "הבקענו חמישה שערים ובקלות יכולנו להבקיע שמונה. זו ההופעה הכי שלמה שלנו מאז שאני כאן, זה עוד צעד במסלול שלנו".

 

למה רוג'רס מוציא עיניים? (צילום: AFP) (צילום: AFP)
למה רוג'רס מוציא עיניים?(צילום: AFP)

 

הקפטן סטיבן ג'רארד שהחמיץ את החגיגה של קבוצתו בגלל פציעה החמיץ לחלוץ לואיס סוארס שכבש צמד והעלה את המאזן המדהים שלו בליגה ל-17: "יש לנו מזל שיש לנו אותו. אנחנו צריכים להנות ממנו כל עוד הוא פה, אני שונא להגיד זאת אבל אם הוא ימשיך לשחק ככה המועדונים הגדולים יתחילו לרחרח סביבו ואנחנו לא רוצים בכך".

 

ג'רארד המשיך להרעיף במחמאות: "בכושר הנוכחי שלו הוא השחקן הטוב בעולם ואני לא אומר זאת בגלל שהוא חבר שלי לקבוצה. אם הוא ימשיך כך, אין ספק שנסיים בין ארבע הראשונות. מגיע לשחקן כמוהו לשחק בליגת האלופות".

 

סוארס. סטיבי ג'י מציב אותו לפני מסי ורונאלדו (צילום: AP) (צילום: AP)
סוארס. סטיבי ג'י מציב אותו לפני מסי ורונאלדו(צילום: AP)

 

מויס: "אדאג לכך שנמשיך להשתפר"

קבוצה נוספת שחייכה אתמול היא מנצ'סטר יונייטד שהביסה 0:3 את אסטון וילה, ניצחון שהגיע לאחר שני הפסדים. "אני לא חושב שהיה הבדל גדול בין הניצחון הזה להפסדים האחרונים, חוץ מכך שהפעם הבקענו", אמר מנג'ר השדים האדומים, דייויד מויס.

 

"ידענו שאנחנו צריכים לשחק טוב יותר ואנחנו עדיין צריכים להשתפר, אני אדאג לכך שזה יקרה בחודשים הקרובים", הבטיח מויס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים