שתף קטע נבחר

צילום: AP

בלאט: "ייקח לג'יימס זמן להיכנס לכושר"

סנטר מכבי תל אביב צפוי לקחת חלק במשחק היורוליג מול ריטאס וילנה (ה', 21:45, שידור ישיר ב-ynet ספורט). עוד מהמאמן: "הכי חשוב זה להציג אותה רמת אינטנסיביות מהרבע הראשון ועד לאחרון". רייס: "צריך להתכונן למלחמה"

אחרי שכבשה את המקום הראשון בבית 4 ביורוליג בשבוע שעבר עם ניצחון על קובאן, מכבי תל אביב תנסה לשמור על הפסגה כשתארח מחר (ה', 21:45, שידור ישיר ב-ynet ספורט) את ריטאס וילנה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

השבוע האחרון האיר פנים למכבי תל אביב, כשלאחר הניצחון על קובאן הגיע גם ניצחון ליגה על מכבי ראשון לציון. בנוסף, שון ג'יימס חזר להתאמן וצפוי לקחת חלק במשחק מחר.

 

מאמן הקבוצה, דייויד בלאט אמר לקראת המשחק: "אנחנו מכירים היטב את ריטאס ובכלל את הקבוצות הליטאיות שמאוד גאות בכדורסל שלהן. נצטרך לבוא מוכנים כי זה משחק מאוד חשוב עבורנו".

 

לפני יומיים הודיעה ריטאס על סיום דרכו של מאמן הקבוצה, דירק באוורמן כשמי שיתפוס את מקומו כרגע הוא עוזרו, דאיניוס אדומאיטיס. "אנחנו לא צריכים להתעסק בזה יותר מדי", אמר בלאט, "זה לא שינוי גדול במיוחד כי עוזר המאמן קיבל את המשרה".

 

בלאט. "משחק חשוב מאוד עבורנו" (צילום: ראובן שוורץ ) (צילום: ראובן שוורץ )
בלאט. "משחק חשוב מאוד עבורנו"(צילום: ראובן שוורץ )

 

על שון ג'יימס הוסיף המאמן: "ג'יימס חזר להתאמן אבל ייקח לו זמן להיכנס לכושר מלא, אני מקווה שיחזור להיות השחקן שאנחנו מכירים כמה שיותר מהר".

 

"הכי חשוב מבחינתנו זה לשחק באותה רמת אינטנסיביות מהרבע הראשון עד האחרון", הוסיף בלאט, "הקבוצה שלנו משחקת טוב יותר לאחרונה ולא רק במשחק האחרון. עברנו הרבה שבועות ללא שחקנים בריאים וזה השפיע עלינו. כעת, ריקי היקמן מתחיל לחזור לעצמו, טייריס רייס נכנס לכושר, שון ג'יימס חוזר, דווין סמית' משתפר פיזית וזה משפיע מאוד על כל הקבוצה".

 

הכדור מתקרב, סופו לא זז (צילום: ראובן שוורץ ) (צילום: ראובן שוורץ )
הכדור מתקרב, סופו לא זז(צילום: ראובן שוורץ )

 

שינויים בסגל? "כרגע לא צפויים שינויים, אבל אני עוד לא יודע מה יקרה בהמשך", התייחס בלאט לנושא בקצרה.

 

שעת המשחק מחר נקבעה כדי לאפשר לאוהדי הקבוצה שיילכו למשחק הכדורגל מול בורדו להספיק להגיע גם להיכל נוקיה. "לקהל יש השפעה ואנחנו צריכים אותו, נכו קריר וגשום אבל תאמינו לי שבמקומות שהייתי ברוסיה גרוע יותר. 12 מעלות זה נחמד לעומת מינוס 30", סיכם בלאט.

 

טייריס רייס הוסיף: "אנחנו צריכים להתכונן למלחמה כי ריטאס תמיד משחקת חזק. מסוכן עבורנו שאין לה מה להפסיד. אבי אבן עבד איתי ועם ריקי היקמן מעבר לאימונים הרגילים כדי שניכנס לקצב וכדי שאוכל לעזור לקבוצה. אני מרגיש יותר טוב, כשאתה מקבל הזדמנויות אתה נחוש להוכיח את עצמך".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
שון ג'יימס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים